SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar moet gewoon een botte schranz-versie van komenquote:
Eeeeeuhm....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet gewoon een botte schranz-versie van komen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet gewoon een botte schranz-versie van komen
Wel waarheid, als ik rond 3 nog wakker ben, is de energie wel afnemende.quote:
Tijd goed gebruiken dus. Paar weken stilte retraite, zoiets...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook in dat geval heb ik nog wel eventjes
Zeker als je dan 6:30 opstaat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel waarheid, als ik rond 3 nog wakker ben, is de energie wel afnemende.
Als ik (het) moe ben ga ik wel altijd slapen. Heb ook een aantal vrienden die het liefst zo lang mogelijk blijven en dan maar ergens in slaap donderen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel waarheid, als ik rond 3 nog wakker ben, is de energie wel afnemende.
8uurquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijd goed gebruiken dus. Paar weken stilte retraite, zoiets...![]()
Hoe lang zou je dat volhouden als je dat verplicht moest doen?
Gewoon je bek houden, niet tegen mij praten 's ochtends en niet te hard ademhalen a.u.b.quote:
Ja, veel plezier. Als 't bier op is, is het op enzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik (het) moe ben ga ik wel altijd slapen. Heb ook een aantal vrienden die het liefst zo lang mogelijk blijven en dan maar ergens in slaap donderen.
Bij de nonnen in Vught. Maar die zijn dan ook niet veilig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh, maar we mogen wel ademhalen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden, niet tegen mij praten 's ochtends en niet te hard ademhalen a.u.b.
En koffie.
Oooh makkie wel denk ik, ik kan me wel met meer vermaken dan met mijn piemeltje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je lijkt op mequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden, niet tegen mij praten 's ochtends en niet te hard ademhalen a.u.b.
En koffie.
Alleen als je daarbij geen lawaai maaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar we mogen wel ademhalen.
Ik zou hier vrij slecht op gaan denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh makkie wel denk ik, ik kan me wel met meer vermaken dan met mijn piemeltje.
Zou liefdesgedichtjes gaan voordragen en luidruchtige dansjes op bed gaan doen en met koffie strooien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En koffie.
Momenteel zit ik aan zulke herriequote:
Ik sta niet voor mijzelf in.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou liefdesgedichtjes gaan voordragen en luidruchtige dansjes op bed gaan doen en met koffie strooien.
dat is net een plaat die achterstevoren afgespeeld wordt manquote:
Ja maar eens is de koek op, hopelijk gaat het libido een beetje in gelijke tred omlaag met de staat van het lichaam zeg maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou hier vrij slecht op gaan denk ik.
bahbahquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is net een plaat die achterstevoren afgespeeld wordt man
Manu Kenton platen zijn wel een tikkeltje bijzonder ja, moet je eigenlijk live horen of gewoon loeihard aanzettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is net een plaat die achterstevoren afgespeeld wordt man
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal bij Ygritte op bed springen
Alleen al het feit dat ik niet zou mķgen praten haalt al een ongekende kinderlijke baldadigheid in mij naar boven.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb eens 8 uur in een stilte klooster in Nijmegen gezeten.
Had Marlboro meegesmokkeld en met een leuke meid die daar was hele middag gebabbeld op een bankje en roken
Die serieuzen waren helemaal kapot na die dag
Te serieuze mensen leven eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Had Marlboro meegesmokkeld en met een leuke meid die daar was hele middag gebabbeld op een bankje en roken
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Manu Kenton platen zijn wel een tikkeltje bijzonder ja, moet je eigenlijk live horen of gewoon loeihard aanzetten
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ik niet zou mķgen praten haalt al een ongekende kinderlijke baldadigheid in mij naar boven.....
Is net als met knopjes... moet ik gewoon op drukken....
Ik hoop dat ik van die oudjes wordt als in de Heineken reclame.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar eens is de koek op, hopelijk gaat het libido een beetje in gelijke tred omlaag met de staat van het lichaam zeg maar
Ja dat heb ik ook dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ik niet zou mķgen praten haalt al een ongekende kinderlijke baldadigheid in mij naar boven.....
Is net als met knopjes... moet ik gewoon op drukken....
Na een uur of 10 mag het en krijg je keihard een kussen in je bakkesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal bij Ygritte op bed springen
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik van die oudjes wordt als in de Heineken reclame.
Met zonnebril binnen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik van die oudjes wordt als in de Heineken reclame.
Waarom ga je dan naar het kloosterquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Werd je daar niet op aangesproken dan omdat je zat te babbelen in een stilteklooster? Of konden ze dat niet juist omdat het een stilteklooster was?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu nog aan het bijkomen zeker?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vorige week cocktails geklapt... de tering![]()
Was wel leuk
Kussengevecht? Het wordt steeds leuker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Na een uur of 10 mag het en krijg je keihard een kussen in je bakkes
Omdenkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar het klooster![]()
Dit is net zo stoer als vertellen dat je naar de kroeg bent geweest en daar de hele avond op je knietjes hebt zitten bidden.
Die heb ik lang niet gehoordquote:
Ik las krieltjes ipv knietjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar het klooster![]()
Dit is net zo stoer als vertellen dat je naar de kroeg bent geweest en daar de hele avond op je knietjes hebt zitten bidden.
Kussengevechten zijn wel een soort voorspel voor dierlijke seks.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kussengevecht? Het wordt steeds leuker.
Nou... zo'n oma ben ik nou ook nog weer niet. Ik had wel iets met een kater de ochtend erop. Eerst nog bedenken 'huh wat is deze... dorst... koppijn....hoezo dit'quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog aan het bijkomen zeker?
Met z'n aaaaaaaallen......quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kussengevecht? Het wordt steeds leuker.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet gehoord
Ik heb vanavond deze gekocht (de mp3 dan, op vinyl heb ik hem al jaren)
gewoon doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in koffie, maar beetje laat
De beste nachten zijn die als je met wakker worden in je arm knijpt en het velletje blijft rechtop staanquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou... zo'n oma ben ik nou ook nog weer niet. Ik had wel iets met een kater de ochtend erop. Eerst nog bedenken 'huh wat is deze... dorst... koppijn....hoezo dit'
Heb echt nog nooit van mn leven een kussengevecht gehad 🤔 dierlijke seks daarentegen..quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kussengevechten zijn wel een soort voorspel voor dierlijke seks.
Ja, even aan de cappuccinoquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet gehoord
Ik heb vanavond deze gekocht (de mp3 dan, op vinyl heb ik hem al jaren)
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb echt nog nooit van mn leven een kussengevecht gehad 🤔 dierlijke seks daarentegen..
Ik heb met mijn moeder zelfs wel eens een kussengevecht gehad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb echt nog nooit van mn leven een kussengevecht gehad 🤔 dierlijke seks daarentegen..
Je moest mindful rondlopen in een grote tuin. De geuren opsnuiven en rustig rondsjokken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Werd je daar niet op aangesproken dan omdat je zat te babbelen in een stilteklooster? Of konden ze dat niet juist omdat het een stilteklooster was?
Ik heb nog een ontbijt foto van de ochtend erna waarvan mijn zwager direct zei 'zoooo zware nacht gehad zeker'quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De beste nachten zijn die als je met wakker worden in je arm knijpt en het velletje blijft rechtop staan
Hopelijk bleef het daarbij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb met mijn moeder zelfs wel eens een kussengevecht gehad.
Ja sommigen keken heel boos maar mochten niks zeggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Werd je daar niet op aangesproken dan omdat je zat te babbelen in een stilteklooster? Of konden ze dat niet juist omdat het een stilteklooster was?
DJ Yargo, daar heb ik vroeger nog wel eens een plaat mee gemaaktquote:
Ohhhh maar kussengevechtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekochtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]deze heb ik al lang niet gehoord
Geen dierlijke seks daarna hoop ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb met mijn moeder zelfs wel eens een kussengevecht gehad.
die is nog een poosje resident bij ons geweestquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DJ Yargo, daar heb ik vroeger nog wel eens een plaat mee gemaakt
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, even aan de cappuccino![]()
Haters gaan nu natuurlijk zeggen dat Italianen dat nooit drinken na het ontbijt.
X-Filterquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekocht![]()
https://nl.7digital.com/a(...)akers-again-12153626
Ja in The Lamboquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die is nog een poosje resident bij ons geweest
Jij bent ook niet gemaakt voor 1 man.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhh maar kussengevechtJuíst met degene die je
vindt
Keer dronken voeren tot hij plat ligt en dan met zijn zessen topless op de foto zetten "feestje gemist jochie?"quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog een ontbijt foto van de ochtend erna waarvan mijn zwager direct zei 'zoooo zware nacht gehad zeker'![]()
![]()
Ik moet nog broeden op een terugpakactie voor degene die hem verzonden had
Lekkere vage frenchtekquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent ook niet gemaakt voor 1 man.
Oh waar dan welquote:
Omdat ze aan kussengevechten doet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo lang ie maar mans genoeg is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ff kijken wie ik mede hiervoor ga charteren danquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer dronken voeren tot hij plat ligt en dan met zijn zessen topless op de foto zetten "feestje gemist jochie?"
Kan zomaar eens compleet uit de hand lopen maar ja alles beter dan geruisloos levenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ff kijken wie ik mede hiervoor ga charteren dan
Ken je dat dat je soms iemand tegen komt waar je compleet helemaal mee op dezelfde golflengte zit? Elkaar nog noooooit gezien, maar je kan uuuuuren praten.. datte? Nou... misschien was dat hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Moet ineens denken aan een gezellige avond in een woonkeuken, iedereen had het over de meeste wilde dingen en gingen compleet uit hun dak en mijn vriendin en nog iemand waren uren aan het praten over een APK
En waar gingen jouw gesprekken over? Of zat je er maar een beetje bij te luisteren naar het APK-gesprek?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Moet ineens denken aan een gezellige avond in een woonkeuken, iedereen had het over de meeste wilde dingen en gingen compleet uit hun dak en mijn vriendin en nog iemand waren uren aan het praten over een APK
Ok super.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo lang ie maar mans genoeg is.![]()
Wij houden het al zo fokking lang vet met elkaar uit
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En waar gingen jouw gesprekken over? Of zat je er maar een beetje bij te luisteren naar het APK-gesprek?
Toen het me begon op te vallen zat iemand zich al te irriteren en hebben ze de saaie vrouw buiten gezetquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ken je dat dat je soms iemand tegen komt waar je compleet helemaal mee op dezelfde golflengte zit? Elkaar nog noooooit gezien, maar je kan uuuuuren praten.. datte? Nou... misschien was dat het
En anders vond ze het keukenfeestje niet leuk
Wat dezequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok super.
Maar als je echt mocht deed je weleens een man erbij denk ik.
US dacht dat het over een anaal penetratie kwartet ging en zat waarschijnlijk al met zijn broek op de enkels.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En waar gingen jouw gesprekken over? Of zat je er maar een beetje bij te luisteren naar het APK-gesprek?
Ik denk dat ik een uur later al niet meer wist waar het over ging maar het was best gezellig nog toen het licht werdquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Anale Play Kostuums?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
En jij feestte toen door zonder je vriendinquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen het me begon op te vallen zat iemand zich al te irriteren en hebben ze de saaie vrouw buiten gezet
Oh dus het mag wel. Of 2 vrouwen doe jeje vriend kado met kerst.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat deze![]()
Mocht..... rot toch op joh
Die heb ik even een blik toegeworpen en toen viel het kwartje, volgens mij is ze de volgende dag wel haar excuses aan die vrouw gaan aanbiedenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En jij feestte toen door zonder je vriendin
Meestal wel iets minder platquote:
Jij ook nog een vrouw erbij op het oog?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok super.
Maar als je echt mocht deed je weleens een man erbij denk ik.
Iets wat jij stiekem kado zou willen krijgen van je vriendin ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dus het mag wel. Of 2 vrouwen doe jeje vriend kado met kerst.
Nou heb het weleens voorgesteld maar had nog geen super enthousiaste reactiesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Iets wat jij stiekem kado zou willen krijgen van je vriendin ofzo?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal wel iets minder plat![]()
Alhoewel ik na die avond wel de tomaten van het plafond af kon schrapen
Eerst de kinderen 16 en zelfstandig laten wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij ook nog een vrouw erbij op het oog?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
Er schiet me nog een heel erg leuk weetje over die avond te binnen maar dat geloven de stukken drijfhout hier toch niet
Andere man erbij anders? Misschien eerst dat proberen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou heb het weleens voorgesteld maar had nog geen super enthousiaste reacties
Ik zou nooit iets verbieden en omgekeerd ook niet. Of ik het eens ben met uitvoering van bepaalde zaken is een ander verhaal maar dan moet ik zelf besluiten of ik dat dan wel of niet accepteer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dus het mag wel. Of 2 vrouwen doe jeje vriend kado met kerst.
Misschien dat ze een man erbij wčl ziet zittenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou heb het weleens voorgesteld maar had nog geen super enthousiaste reacties
Was een pas gekocht huis, nog niet eens geschilderd dus sommige mensen waren met tomaten en fruit en bier naar elkaar aan het gooien rond zonsopgang, logisch toch?quote:
Beetje towerbridgen zou nog kunnen en dan steeds proosten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Andere man erbij anders? Misschien eerst dat proberen.
Na drie keer sausen zie je nog steeds de rode spetters op het plafond?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
Er schiet me nog een heel erg leuk weetje over die avond te binnen maar dat geloven de stukken drijfhout hier toch niet
"Eentje in het kontje en eentje in het mondje"quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje towerbridgen zou nog kunnen en dan steeds proosten.
Dan zou ik er nog een paar borden tegenaan smijten en er een thema van maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Na drie keer sausen zie je nog steeds de rode spetters op het plafond?
Ik kwam rond acht uur even beneden en stapte in een laagje bier en een ongelofelijke bende dus ik draaide me met een glimgrimas om en toen ik weer wakker werd hadden wat bankslapers de boel al wel een heel eind aan de kant weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Na drie keer sausen zie je nog steeds de rode spetters op het plafond?
Ik was vandaag nog voor het werk in de Drijfhoutstraatquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voel me wel een stuk drijfhout soms
We zullen om te beginnen even een tuinkabouter bij jou inbrengen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien eens beginnen met een midget. Als het dan niks is stop je haar zo in een een boterhamxakje en breng je die terug.
Deze tactiek bezig ik ook. No shame overigens ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam rond acht uur even beneden en stapte in een laagje bier en een ongelofelijke bende dus ik draaide me met een glimgrimas om en toen ik weer wakker werd hadden wat bankslapers de boel al wel een heel eind aan de kant weer
Je zal er wonenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog voor het werk in de Drijfhoutstraat
Komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog voor het werk in de Drijfhoutstraat
Dan is de nood wel erg hoog Los.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien eens beginnen met een midget. Als het dan niks is stop je haar zo in een een boterhamxakje en breng je die terug.
was wedstrijd vergeten dus zag alleen slotfase, was het de hele wedstrijd zo'n &^(Y0&* tegenstander?quote:
Wel mooi een gevalletje IPH met zo'n midgetquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Always worksquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze tactiek bezig ik ook. No shame overigens ook
Ja, vooral vanafquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was wedstrijd vergeten dus zag alleen slotfase, was het de hele wedstrijd zo'n &^(Y0&* tegenstander?
Die hebben anderhalf jaar ophokplicht achter de rug.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe lichting studenten maakt er wel een leuk feestje van
Ik zag gisteren en vandaag wel een hoop leven in het Philips - De Jongh park. Denk dat daar wel wat introductie gedoe was....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was dus echt nooit gestopt met feesten en beesten vrees ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben anderhalf jaar ophokplicht achter de rug.
Ik denk dat ik compleet los was gegaan en met een coma op de SEH was beland
Dat doe je nu toch nog steeds met enige regelmaat. of heb ik dat mis..quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was dus echt nooit gestopt met feesten en beesten vrees ik
Voordat ik überhaupt ging studeren had ik als zo veel gefeest en gebeest, dat het mij nog wel lukte om mij enigszins tot soort van acceptabel semi studie (ontwijkend) gedrag te komenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was dus echt nooit gestopt met feesten en beesten vrees ik
Toen lag de alcoholgrens nog op 16quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voordat ik überhaupt ging studeren had ik als zo veel gefeest en gebeest, dat het mij nog wel lukte om mij enigszins tot soort van acceptabel semi studie (ontwijkend) gedrag te komen![]()
Gelukkig mochten wij al dingen toen we 15/16 waren
Valt wel mee hoor, ik ben redelijk braaf de lockdowns doorgekomen, ik ken wel wat mensen die de hele wereld afgespeurd hebben om toch nog compleet uit de band te kunnen springen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat doe je nu toch nog steeds met enige regelmaat. of heb ik dat mis..![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Leiden hier en als ik ze van het rapenburg de gracht in kan rijden zal ik dat niet laten. Verder ben ik wel lief.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Europa Leaguequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uithuilen en dan maar de Conference League
Hoezo deed je daar niet aan mee dan? Je bent toch nog zo jong van geest enzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik ben redelijk braaf de lockdowns doorgekomen, ik ken wel wat mensen die de hele wereld afgespeurd hebben om toch nog compleet uit de band te kunnen springen.
Ik was 12 of 13 toen mijn moeder het wel genoeg vond dat ik thuis rondhing en me met een tientje op stap stuurde, go party, drink, puke, live and grab some girls.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voordat ik überhaupt ging studeren had ik als zo veel gefeest en gebeest, dat het mij nog wel lukte om mij enigszins tot soort van acceptabel semi studie (ontwijkend) gedrag te komen![]()
Gelukkig mochten wij al dingen toen we 15/16 waren
ah beter, dan zit er tenminste wel een NL club in want AZ gaat dat niet redden I'm afraidquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:36 schreef Ygritte het volgende:
Ik mis ongetwijfeld een x aantal iq punten en dat je dikke tieten van bier krijgt is een door mijzelf geteste mythe
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broer zit nog steeds in het studentenleven...Oeh kan ik ook wel doen. En dan op donderdag avond in hun tenten een beetje gaan lopen rellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nja keuzes hčquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoezo deed je daar niet aan mee dan? Je bent toch nog zo jong van geest enzo?
Volgens mij is mijn broer naast zijn werk een vrij brave vader....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh kan ik ook wel doen. En dan op donderdag avond in hun tenten een beetje gaan lopen rellen
Halve liters 3 gulden 50quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was 12 of 13 toen mijn moeder het wel genoeg vond dat ik thuis rondhing en me met een tientje op stap stuurde, go party, drink, puke, live and grab some girls.
Nee, dat denk ik ook niet...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah beter, dan zit er tenminste wel een NL club in want AZ gaat dat niet redden I'm afraid
En wat vond je vader daarvan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was 12 of 13 toen mijn moeder het wel genoeg vond dat ik thuis rondhing en me met een tientje op stap stuurde, go party, drink, puke, live and grab some girls.
als je dat tegenwoordig op die leeftijd doet heb je snel kinderbescherming etc op je dak als ouderquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als US een zoon van zijn vader is vond die het vast bestquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En wat vond je vader daarvan?
Mijn ouders hebben beiden een leven lang gefeestquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En wat vond je vader daarvan?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn broer naast zijn werk een vrij brave vader....
Jezus, dat jij dat nog weet. Kan me vaag iets herinneren van een vriendin waar de moeder overal whiskey doorheen gooide. Koffie, thee...brinta miss welquote:
Ik kreeg toen ik drie was al wel sneeuwwitjes of cola met bier als ik naar huis wilde vanuit de kroegquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je dat tegenwoordig op die leeftijd doet heb je snel kinderbescherming etc op je dak als ouder
* noteert Brinta met whisky.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jezus, dat jij dat nog weet. Kan me vaag iets herinneren van een vriendin waar de moeder overal whiskey doorheen gooide. Koffie, thee...brinta miss wel
Zit dat ook niet ongeveer ergens op de grens waar je in Amerika gewoon child services op je dak krijgt. Daar mag je amper alleen in het park spelen volgens mij als je 12 bentquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je dat tegenwoordig op die leeftijd doet heb je snel kinderbescherming etc op je dak als ouder
ik kreeg vrij jong van m'n grootvader 7-up met citroenjenever geserveerd, kan je je nu ook al niet meer voorstellenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ik drie was al wel sneeuwwitjes of cola met bier als ik naar huis wilde vanuit de kroeg![]()
Denk dat je tegenwoordig wel het acht uur jourmaal daarmee haalt ja.
Weet je hoe hard/lang je voor die shit moest werken in die tijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jezus, dat jij dat nog weet. Kan me vaag iets herinneren van een vriendin waar de moeder overal whiskey doorheen gooide. Koffie, thee...brinta miss wel
Ik moest naar de kerkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vader had altijd bijzonder weinig medelijden als ik een kater had.
de wereld wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zit dat ook niet ongeveer ergens op de grens waar je in Amerika gewoon child services op je dak krijgt. Daar mag je amper alleen in het park spelen volgens mij als je 12 bent
Kennelijk verlies je (nogal) wat IQ punten. Echt ik had Einstein kunnen zijn. Wel jammer dat dat nu er gewoon niet meer in zitquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kreeg vrij jong van m'n grootvader 7-up met citroenjenever geserveerd, kan je je nu ook al niet meer voorstellen
rare brave tijden momenteel wat dat betreft
Mijn zoon had laatst tequila gedronken (20)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vader had altijd bijzonder weinig medelijden als ik een kater had.
Ja en als je tante een pik had gehad was het je ook geweestquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennelijk verlies je (nogal) wat IQ punten. Echt ik had Einstein kunnen zijn. Wel jammer dat dat nu er gewoon niet meer in zit
ah vandaar dat die Fransen zo dom zijn, die serveren kinderen nog steeds erg jong wijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennelijk verlies je (nogal) wat IQ punten. Echt ik had Einstein kunnen zijn. Wel jammer dat dat nu er gewoon niet meer in zit
puur?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mijn zoon had laatst tequila gedronken (20)
Nou ja bij ons was het normaal dat de kinderen alcohol meedronken maar eigenlijk slaat dat nergens op natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kreeg vrij jong van m'n grootvader 7-up met citroenjenever geserveerd, kan je je nu ook al niet meer voorstellen
rare brave tijden momenteel wat dat betreft
Ik had de wereld kunnen redden zonder alcohol denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn broertje ook een keer, dat was een lappenpop. Ik kwam terug van op stap gaan en hij werd thuisgebracht door wat vrienden. Samen met mijn vader de trap op gesleept wat best lastig is als iemand echt niet meewerkt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mijn zoon had laatst tequila gedronken (20)
meh, maar wachten tot je 18e verjaardag en je dan zonder enige voorbereiding klem zuipen lost ook niet veel opquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja bij ons was het normaal dat de kinderen alcohol meedronken maar eigenlijk slaat dat nergens op natuurlijk![]()
Er werd wel een beetje op gelet dat je jezelf niet helemaal van de wereld dronk maar dat werkte niet altijd als de volwassen aan het feesten waren.
Motto was wel 's avonds een man, 's ochtends een man (gold ook voor de vrouwen dan dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu heb ik medelijden met jou.
die watjes hier lijken teveel op hun moederquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
YepHeb maar achter hem aangelopen met een emmer.
Ja, ik ben te lief
Oeh vergeten.... ik heb nog een flamingo foto voor bal gemaakt...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heeft @:Bitterbal deze fiets al gezien
[ afbeelding ]
Paar Weesgegroetjes en zonden van de nacht weer weggepoetstquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Motto was wel 's avonds een man, 's ochtends een man (gold ook voor de vrouwen dan dus)
Ik heb er toch wel regelmatig met een flinke kegel gezeten
Beetje logisch verstand gebruiken, bij ons heeft het er wel toe geleid dat we als gehele familie levenslang onder genetisch onderzoek staan bij Nora Volkowquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, maar wachten tot je 18e verjaardag en je dan zonder enige voorbereiding klem zuipen lost ook niet veel op
Daarom zei ik net al 'wij' waren nog enigszins voorbereid en ingedronken voor het studentenleven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, maar wachten tot je 18e verjaardag en je dan zonder enige voorbereiding klem zuipen lost ook niet veel op
Is er een andere manier dan? 🤔quote:
Je kunt het ook in cocktails drinken blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is er een andere manier dan? 🤔
serieus? gaat het doorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:57 schreef mschol het volgende:
@:koen66 ik kom bij je in de stad wonen
Laatste keer echte tequila-avond ben ik de volgende dag maar van levenspartner gewisseldquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
YepHeb maar achter hem aangelopen met een emmer.
Ja, ik ben te lief
herkenbaar, dat laatste..quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik 13 was mocht ik al Malt bier drinken. Ik ben volgens mij redelijk beschermd opgevoed.... Als ik dat zo lees hier...
sommigen maken er margarita's etc van geloof ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is er een andere manier dan? 🤔
Oh ok, ken het alleen in shot-vormquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt het ook in cocktails drinken blijkbaar.
tofquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
yeps
vanmiddag werd bod geaccepteerd
Ik mocht volgens mij thuis mijn eerste echte biertje op mijn 15e verjaardag drinken. Kan ook een jaar later zijn. Weet ik allemaal niet, is natuurlijk lang geleden. In een ander millenium enzo....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
herkenbaar, dat laatste..
geen idee wanneer ik bier mocht drinken.. niet dat ik het ooit heb gedaan#bijnageheelonthouder
je bent de derde andere Fokker waarvan ik weet dat ze hier wonen danquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:00 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu.. vooral last van schouders af..
oh, mijn geheugen heeft al heel veel al grondig naar de archieven verplaatst, genoeg dingen die ik mij totaal niet meer kan herinnerenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mocht volgens mij thuis mijn eerste echte biertje op mijn 15e verjaardag drinken. Kan ook een jaar later zijn. Weet ik allemaal niet, is natuurlijk lang geleden. In een ander millenium enzo....
Ik weet er nog 2. Maar die komen niet in de KSCquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent de derde andere Fokker waarvan ik weet dat ze hier wonen dan
oh nicequote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent de derde andere Fokker waarvan ik weet dat ze hier wonen dan
Bij mij precies andersom, drankkast van mijn ouders geplundert, al die zoete meuk. Ziek als een hond allebei. Schept een band blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste keer echte tequila-avond ben ik de volgende dag maar van levenspartner gewisseld
ik ken er 1 uit een andere SC, @Momo, ook een blauwe, net als @DaMartquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet er nog 2. Maar die komen niet in de KSC
Ik ga die 2 niet mentionenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken er 1 uit een andere SC, @:momo, ook een blauwe, net als @:damart
Ik had met een watervaste stift poppetjes en gezichtjes op de borsten van een vreemd meisje zitten tekenen en dat vond mijn vriendin niet zo tofquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom, drankkast van mijn ouders geplundert, al die zoete meuk. Ziek als een hond allebei. Schept een band blijkbaar.
wat een zeurpiet die vriendinquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had met een watervaste stift poppetjes en gezichtjes op de borsten van een vreemd meisje zitten tekenen en dat vond mijn vriendin niet zo tof
Je ging dus verder met dat "vreemde meisje " ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Zag je een week later nog die tekeningen trouwens
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had met een watervaste stift poppetjes en gezichtjes op de borsten van een vreemd meisje zitten tekenen en dat vond mijn vriendin niet zo tof
die was geheid na de alcohol opeens minder leukquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je ging dus verder met dat "vreemde meisje " ?
Ja die vond me wel lief behalve toen ik zei dat zo'n stift nooit gezond kan zijn op huidquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je ging dus verder met dat "vreemde meisje " ?
Drank en watervaste stiften zijn nooit een goede combinatie. Nooit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Not the sharpest tool in the shed dus verderquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die vond me wel lief behalve toen ik zei dat zo'n stift nooit gezond kan zijn op huid
Sindsdien werk ik het liefst met kleurpotlodenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Drank en watervaste stiften zijn nooit een goede combinatie. Nooit.
Corona hehquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die vond me wel lief behalve toen ik zei dat zo'n stift nooit gezond kan zijn op huid
Camosticks zijn ook een feest trouwens.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sindsdien werk ik het liefst met kleurpotloden
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Camosticks zijn ook een feest trouwens.@:Fogel. heb ik eens tijdens een bokbierdag ofzo een heel leger Noren mee onder handen genomen.
Yep.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
Camosticks, is dat dat spul wat soldaten gebruiken?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
Camosticks, is dat dat spul wat soldaten gebruiken?
Ik had op t hbo een lerares die op donderdagavond een student uit kwamquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh kan ik ook wel doen. En dan op donderdag avond in hun tenten een beetje gaan lopen rellen
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep.
[ afbeelding ]
Misschien was Fles hier ook wel bij, of niet, ik wist dat ik de foto's had maar kan niet precies meer plaatsen welke meet het was. Fogel zit bij een bierclub en die gasten kwamen dan wel eens naar Nederland en dan kwam ik ook meestal wel een avondje met ze zuipen. Want die zopen. veel! Dat je dan opeens met ze in de touringcar mee naar Amsterdam zit (ofzo)
is dat Fogel?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep.
[ afbeelding ]
Misschien was Fles hier ook wel bij, of niet, ik wist dat ik de foto's had maar kan niet precies meer plaatsen welke meet het was. Fogel zit bij een bierclub en die gasten kwamen dan wel eens naar Nederland en dan kwam ik ook meestal wel een avondje met ze zuipen. Want die zopen. veel! Dat je dan opeens met ze in de touringcar mee naar Amsterdam zit (ofzo)
ahhhh. Heb geen idee hoe Fogel eruit ziet, vandaarquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee een willekeurig lid van zijn bierclub.
Wat leuk zeg!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep.
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh. Heb geen idee hoe Fogel eruit ziet, vandaar
En? Werd je ook een keer uitgekozen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had op t hbo een lerares die op donderdagavond een student uit kwam
Zoeken :’)
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En? Werd je ook een keer uitgekozen?
Nu is de vraag wie van de 2 er dus stof over hadquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:31 schreef UitStraling het volgende:
Kennis van me heeft een Afrikaanse prinses op de kop getikt, nou ja andersom dan zeg maar want hij is nogal erg speciaal en wereldvreemd, zie ik net een foto waarop hij zijn boot heeft bekleed met dezelfde stof als haar jurk
Ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nu is de vraag wie van de 2 er dus stof over had
Krijg er een beetje familie von Trapp-vibes bijquote:
Ja misschien moet je hem kennen om het grappig te vinden maar goedquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Krijg er een beetje familie von Trapp-vibes bij![]()
Enlighten usquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:36 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik, voordat de autistjes weer met zout gaan strooien?
Ik wil wel een boot bekleed met de stof van de jurk van een Afrikaanse bruid zien.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:36 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik, voordat de autistjes weer met zout gaan strooien?
Ik vermoed het laatste.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, ik denk dat ze de jurk gematched heeft bij de de stof.Want ik neem aan dat ze wel meerder jurken heeft en die ook graag rouleert. En ik denk niet dat hij meerdere malen per dag de stof laat aanpassen. Of bedoelde je dat de stof van deze jurk hem heeft geīnspireerd?
Gezellig hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
Was nog een andere club noren ook trouwens toen. Ik denk overigens dat dit Zutphen was. Die kende ik verder niet maar die konden ook wel wat camostick gebruiken.
[ afbeelding ]
De vlaggetjes waren ook mijn werk.![]()
Maar goed je kan mij dus beter niet van dat soort materialen geven als ik drank op heb. En wat lijk ik daar nog jong.
mooie hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 05:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
goedemorgen, ik heb net schoenen gekocht
Ja vroege zo jij ook vroeg?quote:
ik ben vrij, ga zo nog even liggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 05:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja vroege zo jij ook vroeg?
Slim.geniet ervanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 05:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben vrij, ga zo nog even liggen.
dank je komt goedquote:
@Haagsquote:
Dagje thuis weer?quote:
gratis is altijd goedquote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:39 schreef kwiwi het volgende:
Vond net gratis goodies in de keuken die je mee mocht nemen anders werden ze weggegooidZaten wel wat leuke dingen tussen. Gratis spul
![]()
Hamsterenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:39 schreef kwiwi het volgende:
Vond net gratis goodies in de keuken die je mee mocht nemen anders werden ze weggegooidZaten wel wat leuke dingen tussen. Gratis spul
![]()
wat heb je gescoord?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb gelijk voor het team meegenomen ook, nu zijn de beste dingen weg
Sinterkwiwiquote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb gelijk voor het team meegenomen ook, nu zijn de beste dingen weg
Doe mij maar een toilettasquote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lanyards, gevulde toilettassen van Swiss Airlines en pennenbakjes voor op onze bureaus
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heeft @:Bitterbal deze fiets al gezien
[ afbeelding ]
O goodiesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lanyards, gevulde toilettassen van Swiss Airlines en pennenbakjes voor op onze bureaus
Noodles, ja die hadden nu ook wel van pas gekomen.. heb nog niet ontbetenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O goodiesIk las noodles
![]()
Die toilettasjes zijn wel tof
Oef. Dat zal wel wennen wordenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja
Misschien weer 2 dagen per week naar kantoor
Kun je niet iets lekkers scoren op de luchthaven?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Noodles, ja die hadden nu ook wel van pas gekomen.. heb nog niet ontbeten
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:00 schreef mschol het volgende:
zo, mijn gegevens incl kopie ID ook naar makelaar gestuurd, zo maar weg gaan naar werk
Wanneer tekenen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:00 schreef mschol het volgende:
zo, mijn gegevens incl kopie ID ook naar makelaar gestuurd, zo maar weg gaan naar werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |