SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar moet gewoon een botte schranz-versie van komenquote:
Eeeeeuhm....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet gewoon een botte schranz-versie van komen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet gewoon een botte schranz-versie van komen
Wel waarheid, als ik rond 3 nog wakker ben, is de energie wel afnemende.quote:
Tijd goed gebruiken dus. Paar weken stilte retraite, zoiets...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook in dat geval heb ik nog wel eventjes
Zeker als je dan 6:30 opstaat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel waarheid, als ik rond 3 nog wakker ben, is de energie wel afnemende.
Als ik (het) moe ben ga ik wel altijd slapen. Heb ook een aantal vrienden die het liefst zo lang mogelijk blijven en dan maar ergens in slaap donderen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel waarheid, als ik rond 3 nog wakker ben, is de energie wel afnemende.
8uurquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijd goed gebruiken dus. Paar weken stilte retraite, zoiets...![]()
Hoe lang zou je dat volhouden als je dat verplicht moest doen?
Gewoon je bek houden, niet tegen mij praten 's ochtends en niet te hard ademhalen a.u.b.quote:
Ja, veel plezier. Als 't bier op is, is het op enzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik (het) moe ben ga ik wel altijd slapen. Heb ook een aantal vrienden die het liefst zo lang mogelijk blijven en dan maar ergens in slaap donderen.
Bij de nonnen in Vught. Maar die zijn dan ook niet veilig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh, maar we mogen wel ademhalen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden, niet tegen mij praten 's ochtends en niet te hard ademhalen a.u.b.
En koffie.
Oooh makkie wel denk ik, ik kan me wel met meer vermaken dan met mijn piemeltje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je lijkt op mequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden, niet tegen mij praten 's ochtends en niet te hard ademhalen a.u.b.
En koffie.
Alleen als je daarbij geen lawaai maaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar we mogen wel ademhalen.
Ik zou hier vrij slecht op gaan denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh makkie wel denk ik, ik kan me wel met meer vermaken dan met mijn piemeltje.
Zou liefdesgedichtjes gaan voordragen en luidruchtige dansjes op bed gaan doen en met koffie strooien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En koffie.
Momenteel zit ik aan zulke herriequote:
Ik sta niet voor mijzelf in.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou liefdesgedichtjes gaan voordragen en luidruchtige dansjes op bed gaan doen en met koffie strooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |