SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar moet gewoon een botte schranz-versie van komenquote:
Eeeeeuhm....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet gewoon een botte schranz-versie van komen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet gewoon een botte schranz-versie van komen
Wel waarheid, als ik rond 3 nog wakker ben, is de energie wel afnemende.quote:
Tijd goed gebruiken dus. Paar weken stilte retraite, zoiets...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook in dat geval heb ik nog wel eventjes
Zeker als je dan 6:30 opstaat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel waarheid, als ik rond 3 nog wakker ben, is de energie wel afnemende.
Als ik (het) moe ben ga ik wel altijd slapen. Heb ook een aantal vrienden die het liefst zo lang mogelijk blijven en dan maar ergens in slaap donderen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel waarheid, als ik rond 3 nog wakker ben, is de energie wel afnemende.
8uurquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijd goed gebruiken dus. Paar weken stilte retraite, zoiets...![]()
Hoe lang zou je dat volhouden als je dat verplicht moest doen?
Gewoon je bek houden, niet tegen mij praten 's ochtends en niet te hard ademhalen a.u.b.quote:
Ja, veel plezier. Als 't bier op is, is het op enzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik (het) moe ben ga ik wel altijd slapen. Heb ook een aantal vrienden die het liefst zo lang mogelijk blijven en dan maar ergens in slaap donderen.
Bij de nonnen in Vught. Maar die zijn dan ook niet veilig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh, maar we mogen wel ademhalen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden, niet tegen mij praten 's ochtends en niet te hard ademhalen a.u.b.
En koffie.
Oooh makkie wel denk ik, ik kan me wel met meer vermaken dan met mijn piemeltje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je lijkt op mequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden, niet tegen mij praten 's ochtends en niet te hard ademhalen a.u.b.
En koffie.
Alleen als je daarbij geen lawaai maaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar we mogen wel ademhalen.
Ik zou hier vrij slecht op gaan denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh makkie wel denk ik, ik kan me wel met meer vermaken dan met mijn piemeltje.
Zou liefdesgedichtjes gaan voordragen en luidruchtige dansjes op bed gaan doen en met koffie strooien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En koffie.
Momenteel zit ik aan zulke herriequote:
Ik sta niet voor mijzelf in.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou liefdesgedichtjes gaan voordragen en luidruchtige dansjes op bed gaan doen en met koffie strooien.
dat is net een plaat die achterstevoren afgespeeld wordt manquote:
Ja maar eens is de koek op, hopelijk gaat het libido een beetje in gelijke tred omlaag met de staat van het lichaam zeg maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou hier vrij slecht op gaan denk ik.
bahbahquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is net een plaat die achterstevoren afgespeeld wordt man
Manu Kenton platen zijn wel een tikkeltje bijzonder ja, moet je eigenlijk live horen of gewoon loeihard aanzettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is net een plaat die achterstevoren afgespeeld wordt man
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal bij Ygritte op bed springen
Alleen al het feit dat ik niet zou mķgen praten haalt al een ongekende kinderlijke baldadigheid in mij naar boven.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb eens 8 uur in een stilte klooster in Nijmegen gezeten.
Had Marlboro meegesmokkeld en met een leuke meid die daar was hele middag gebabbeld op een bankje en roken
Die serieuzen waren helemaal kapot na die dag
Te serieuze mensen leven eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Had Marlboro meegesmokkeld en met een leuke meid die daar was hele middag gebabbeld op een bankje en roken
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Manu Kenton platen zijn wel een tikkeltje bijzonder ja, moet je eigenlijk live horen of gewoon loeihard aanzetten
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ik niet zou mķgen praten haalt al een ongekende kinderlijke baldadigheid in mij naar boven.....
Is net als met knopjes... moet ik gewoon op drukken....
Ik hoop dat ik van die oudjes wordt als in de Heineken reclame.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar eens is de koek op, hopelijk gaat het libido een beetje in gelijke tred omlaag met de staat van het lichaam zeg maar
Ja dat heb ik ook dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ik niet zou mķgen praten haalt al een ongekende kinderlijke baldadigheid in mij naar boven.....
Is net als met knopjes... moet ik gewoon op drukken....
Na een uur of 10 mag het en krijg je keihard een kussen in je bakkesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal bij Ygritte op bed springen
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik van die oudjes wordt als in de Heineken reclame.
Met zonnebril binnen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik van die oudjes wordt als in de Heineken reclame.
Waarom ga je dan naar het kloosterquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Werd je daar niet op aangesproken dan omdat je zat te babbelen in een stilteklooster? Of konden ze dat niet juist omdat het een stilteklooster was?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu nog aan het bijkomen zeker?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vorige week cocktails geklapt... de tering![]()
Was wel leuk
Kussengevecht? Het wordt steeds leuker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Na een uur of 10 mag het en krijg je keihard een kussen in je bakkes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |