SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 24-08-2021 20:53:47 ]
Ik ga die echt niet zelf maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan ze weer aan het bakken in de keuken.
Het. Is. Geweldig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je een warm koekje drinkt?
Door deze plaat te zingen en te gitaren voor haar heeft een hippe Amerikaanse muzikant ooit mijn zusje het bed in gekregen, the things you remember.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
Weet niet waarom maar door deze TT zat ik opeens met dit nummer in mn kop![]()
Ik vind ze lekker, meer hoef ik niet te weten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
inb4 kinderkoekjes
maar wel lekker (al vind ik de biscuit teveel op spritsen lijken)
Gast, ik snap het, je hebt niks met nagels.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nagelschaartje bestaat.. gebruik het
Ik snap je zusje welquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door deze plaat te zingen en te gitaren voor haar heeft een hippe Amerikaanse muzikant ooit mijn zusje het bed in gekregen, the things you remember.
niks met lange nagels..quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gast, ik snap het, je hebt niks met nagels.
Battlescarsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de mooiste cadeautjes van 't leven, lange nagels in extase in je rug
Na de eerste paar keer was het duidelijk, dank u.quote:
Ben nou best benieuwd naar wie die hippe Amerikaanse muzikant was 🤔quote:
Eeeuhmquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben nou best benieuwd naar wie die hippe Amerikaanse muzikant was 🤔
oei.. en nu?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
mijn voeten jongens. niks meer van over. opgelopen tot stompjes
@DJMOquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
mijn voeten jongens. niks meer van over. opgelopen tot stompjes
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tragisch, net nu je nieuwe schoenen hebt
is geen grapquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:djmo
@:Zipportal check deze grap
Waar ga je nieuwe halen?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet iets van een Segway regelen?
Nou ja, je hoofd heeft ze al op de lijst staan dus een paar voeten afhakken zal ook wel lukken.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja, je hoofd heeft ze al op de lijst staan dus een paar voeten afhakken zal ook wel lukken.
Of rolschaatsen? Net als bij die Amerikaanse diners in de jaren 50quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet iets van een Segway regelen?
we hebben zand liggen. gelukkig maar want kan het ook nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of rolschaatsen? Net als bij die Amerikaanse diners in de jaren 50
Gewoon een skippybal aanwenden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben zand liggen. gelukkig maar want kan het ook niet
Oh nee dan schiet het niet op iddquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sexy ook wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of rolschaatsen? Net als bij die Amerikaanse diners in de jaren 50
Gewoon rolschaatsen maar dan met van die monstertruck bandjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat vast goed met het eten en drinken rondbrengenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon een skippybal aanwenden.
Need this to calm down my american "friends"quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon rolschaatsen maar dan met van die monstertruck bandjes
krijg ineens idee voor een paintquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaat vast goed met het eten en drinken rondbrengen
Ja best wel hč?quote:
Wel een shitload aan fooien binnen kunnen harken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
maar goed drukke lunch gehad en natuurlijk diner ramvol
ja puur leedvermaakquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:22 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Below Deck en het is eigenlijk best leuk.
ja stond luik ( eten wegbrengen ) dus weet niet hoeveel fooi er is gegegeven. Met de lunch wel 25 van een tafel gehad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wel een shitload aan fooien binnen kunnen harken?
Bitterboullette, soldier of the utmost gallantry at the defenses of the Ličge fortressquote:
Netjes die 25 euroquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stond luik ( eten wegbrengen ) dus weet niet hoeveel fooi er is gegegeven. Met de lunch wel 25 van een tafel gehad.
maar diner geen idee.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterboullette, soldier of the utmost gallantry at the defenses of the Ličge fortress
Of spandexquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rood luchtig en zwierig jurkje erbij.
Dacht meer aan hotpants,of daisy dukes, en zo'n opgeknoopt bloesje of strak shirtje erbovenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rood luchtig en zwierig jurkje erbij.
als ze dit nog deden ging ik elke dag milkshakes halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dacht meer aan hotpants,of daisy dukes, en zo'n opgeknoopt bloesje of strak shirtje erboven
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
moest een beetje snel
ik presenteer u:
[ afbeelding ]
Aromat mist nogquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
moest een beetje snel
ik presenteer u:
[ afbeelding ]
ja, bij lange na niet de knapste langebaanschaatster die Nederland ooit voortgebracht heeft. Maar doet geen pijn aan de ogen, dat nietquote:
Die mag wel in de OP erbijquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
moest een beetje snel
ik presenteer u:
[ afbeelding ]
Ria Visser?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, bij lange na niet de knapste langebaanschaatster die Nederland ooit voortgebracht heeft. Maar doet geen pijn aan de ogen, dat niet
Vind ik ook leuk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:22 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Below Deck en het is eigenlijk best leuk.
Jij zult het wel weten ehquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Plork staat toch voor Prachtig Lichaam Ontiegelijke RotKop?
Bijvoorbeeld. Annamarie Thomas, Marianne Timmer, Esmee Visser, Tonny de Jong, Yvonne van Gennip, Anni Friesinger.quote:
Hoog huishoudbeursgehalte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb deze winter nog met Annamarie Thomas geschaatst.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Annamarie Thomas, Marianne Timmer, Esmee Visser, Tonny de Jong, Yvonne van Gennip, Anni Friesinger.
Ja dat was een hip woord in mijn pubertijdquote:
Professor UitStraling heeft het woord "onderbroek" ontdekt mensenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Jij kijkt dus schaatsen met je HEMA onderbroek op je enkels.
is het al tijd?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat was een hip woord in mijn pubertijd
Mag ie weer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Professor UitStraling heeft het woord "onderbroek" ontdekt mensen
jij hebt niet terug gelezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je iets gehoord van de makelaar?
Ik zie dit als begaafd mensenkenner gewoon als een uiterst logisch verlengde van de boerinnenkalenderquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Professor UitStraling heeft het woord "onderbroek" ontdekt mensen
Neequote:
wtfquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt niet terug gelezen
ja, appartement gekocht... iets hoger dan eerst ingeschat door makelaar (slechts 1k extra) maar daardoor heb ik em wel
Op de Karpendonkse Plas.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Annamarie Thomas, Marianne Timmer, Esmee Visser, Tonny de Jong, Yvonne van Gennip, Anni Friesinger.
Ik lees na een hele dag werken ook niet terug maar gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt niet terug gelezen![]()
![]()
![]()
ja, appartement gekocht... iets hoger dan eerst ingeschat door makelaar (slechts 1k extra) maar daardoor heb ik em wel
thnxquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wtf![]()
nee niet terug gelezen.
OMG gefeliciteerd !!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer krijg je de sleutel?
ja meestal lees ik wel wat vaker op fok bij op werk maar vandaag niet van gekomen :pquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees na een hele dag werken ook niet terug maar gefeliciteerd!
Hier rolt het gewoon uit de printer zodat ik bij kan lezen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
zit jij nog aan die maagzuurremmers?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
wel echt super vet. Zeker opluchting mschol?
heel begrijpelijk hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij mogen tijdens werk niet op onze mobiel en als ik even pauze heb dan geniet ik altijd even van de stilte om me heen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja meestal lees ik wel wat vaker op fok bij op werk maar vandaag niet van gekomen :p
ja. Hoezo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit jij nog aan die maagzuurremmers?
Zo meteen begint de stress pas echtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik lees soms terug, maar niet als ik de hele dag weg ben geweest. En ben ook gewoon echt kapot na zo'n werkdag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
heel begrijpelijk hoorik lees soms terug
thnx
Oei mag je maar Max 14 dagen gebruiken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit jij nog aan die maagzuurremmers?
3e al denk ik?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2e sessie is dit toch? hoe lang nog?
die ik heb nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oei mag je maar Max 14 dagen gebruiken.
hmm bijzonder..quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3e al denk ik?![]()
ja geen idee, kan ze gewoon blijven halen zei ze
nope, huidige plek heeft december overdracht.quote:
yup.. goed ik heb wel gelijk een "oh boy heb wel een mega lening nu.."quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
waarom aan fo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm bijzonder..
naja ik heb net een afspraak gemaakt om weer eens verder te laten kijken.
met dank aan Fo
Deze moet je met sushi innemen denk ik, de nadelige effecten opheffen met vips.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oei mag je maar Max 14 dagen gebruiken.
ja kan niet anders ::Pquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, huidige plek heeft december overdracht.
[..]
yup.. goed ik heb wel gelijk een "oh boy heb wel een mega lening nu.."
en als ik iets slecht kan hebben is ergens een schuld hebben
goed, onmogelijk te voorkomen..
ligt een beetje aan hoe hard het gegaan is hier, soms gaat het zo gigantisch hard dat je meer dan een avond nodig hebt om bij te lezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees soms terug, maar niet als ik de hele dag weg ben geweest. En ben ook gewoon echt kapot na zo'n werkdag.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze moet je met sushi innemen denk ik, de nadelige effecten opheffen met vips.
okequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik me ergens in herken waardoor ze wellicht wat gerichter kunnen testen.
Het is wel een heel gedoe, merk dat nu ook van vrij dichtbij mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik me ergens in herken waardoor ze wellicht wat gerichter kunnen testen.
omnonomonomquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
*waarschuwt alle lokale sushitenten dat ze extra moeten inslaan..
Dan moet ik dus een rare pizzaquote:
Dat zijn toch juist best intelligente beesten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een volgend leven ga jij dolfijn worden denk ik
ja ach.. heb er al lang mee te maken.. maar ook behoorlijke tijd weinig met mn eigen klachten gedaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel een heel gedoe, merk dat nu ook van vrij dichtbij mee.
Het kan slechterquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een volgend leven ga jij dolfijn worden denk ik
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist best intelligente beesten?
Een tonijn waar ze sushi van makenquote:
Of als vogelspin en dan constant in paniek rondjes rennen omdat je bang bent voor jezelf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
dacht ook terug komen als bruine beer voor de zalm
die bijt ik dan gewoonquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hopelijk niet een die de hele dag met toeristen moet zwemmen dan
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of als vogelspin en dan constant in paniek rondjes rennen omdat je bang bent voor jezelf.
Nu 100 spinnen in de zak die uit de slang kruipen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
die spin in de slaapkamer had ik gistere snel opgezogen met de stofzuiger
Hoe ontvoeren ze die dan? Met een onderzeeër?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Alleenstaande mannetjesdolfijnen ontvoeren wel eens een vrouwtjesdolfijn om haar vervolgens maandenlang te verkrachten.
ja die stofzuiger staat bij grofvuil nuquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu 100 spinnen in de zak die uit de slang kruipen.
Flash de dolfijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Alleenstaande mannetjesdolfijnen ontvoeren wel eens een vrouwtjesdolfijn om haar vervolgens maandenlang te verkrachten.
Je kunt ook alleen de zak legen. Huehue.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die stofzuiger staat bij grofvuil nu
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe ontvoeren ze die dan? Met een onderzeeër?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of als vogelspin en dan constant in paniek rondjes rennen omdat je bang bent voor jezelf.
Net mensen soms dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
zijn ook klootzakken ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die duwen ze met hun flippers en snuiten richting een ondiep atol en dan gaan ze los.
Lingeriesetje aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n gerbera's staan weer overeindbijna allemaal dan.
Nauwelijks Taliban-eigenquote:
nou iddquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles wat intelligent is zijn klootzakken, blij dat ik dom bent.
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://washingtoncitypap(...)olphins-rape-humans/
ja ik zou dus echt niet met dolfijnen in gevangenschap gaan zwemmenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Gisteren lag die eerder in bed dan jijquote:
Koen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren lag die eerder in bed dan jij
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Wilde beestjes horen sowieso niet in gevangenschap.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zou dus echt niet met dolfijnen in gevangenschap gaan zwemmen
Ja toch? Hij was in ieder geval vroeg of iets en kwiwi laatquote:
kwiwi was laat en hij vroegquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toch? Hij was in ieder geval vroeg of iets en kwiwi laat
ja denk het.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Staan er nog iig 10 meer onder dus zal wel zo’n freaky US show ding zijn.
Ja dat zeg ik tochquote:
gmtaquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
misschien vindt ze het dol fijn.
Je hebt tsunami's, orkanen, meteoorinslagen, aardbevingen maar onderschat rammelende eierstokken niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
misschien vindt ze het dol fijn.
Het leven is echt leuker en interessanter ná 10 uur 's avondsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
Kwiwi slaapt al toch?
Nachtdiens is ook aanwezig
En jijquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
Kwiwi slaapt al toch?
Nachtdiens is ook aanwezig
nou merk er weinig vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het leven is echt leuker en interessanter ná 10 uur 's avonds
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En jij [ afbeelding ][ afbeelding ]
Duitse herders komen verder dan incels.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
In WO2 is er volop geëxperimenteerd of vrouwen ook zwanger worden van verschillend dieren. Tuurlijk eerst Duitse herders.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het leven is echt leuker en interessanter ná 10 uur 's avonds
Gewoon als een slappe naaktslak je bed in glibberen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nog een klein beetje en dan moet ik gebruiken om naar bed te gaan :p
met geschoren benenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon als een slappe naaktslak je bed in glibberen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon als een slappe naaktslak je bed in glibberen.
I knowquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
werk is het niet altijd er mee eens
...alleen niet voor jou.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
maar om 4u de dag beginnen is ook wel relaxt
Dat tijdstip bestaat alleen met bier op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know
Ik heb gelukkig ook geen baan waarin ik verplicht moet aantreden op tijdstip x of y (thank godddddd)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know
ik ook niet. de telefoon gaat vanzelfquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook geen baan waarin ik verplicht moet aantreden op tijdstip x of y (thank godddddd)
Maar dan lig je ook weer om 19.00 uur in bedquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van 4 tot 12 werken en de rest vd dag vrij.. lekker man
neuh.. 22-23u ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan lig je ook weer om 19.00 uur in bed
En dan om 3 uur er uit, heb je net 4 uurtjes slaap op een nachtquote:
ik bepaal het zelfquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook niet. de telefoon gaat vanzelf
3.45 is vroeg zatquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan om 3 uur er uit, heb je net 4 uurtjes slaap op een nacht
Dan zijn de incels nog niet wakker hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Om 04:00 opstaan, leuk als je bakker, inbreker of prostituee bent.
Ik ben geen leuk mens 's ochtends heel vroegquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar vroeg beginnen is wel top. In de middag nog tijd voor huishouden en dan in de avond niks.
Of slapen nog niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zijn de incels nog niet wakker hoor
Ooh, dat maakt bij mij geen reet uit. Gewoon nooit leuk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben geen leuk mens 's ochtends heel vroeg
Dan nog zijn het veel te korte nachtenquote:
Okquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zijn de incels nog niet wakker hoor
's nachts heel laat vast welquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben geen leuk mens 's ochtends heel vroeg
Ja, maar jij bent spesjul met je rare slaaptijden.quote:
ik ga goed op nachten van 5-6uquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog zijn het veel te korte nachten
Whehehequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooh, dat maakt bij mij geen reet uit. Gewoon nooit leuk.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent spesjul met je rare slaaptijden.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
's nachts heel laat vast wel
Ik niet echt 6,5/7 is toch wel het minimum en liever nog 7,5/8quote:
Maar het gaat bij mij meer mis als ik niet lekker geslapen heb, het tijdstip maakt daar niet heel veel verschil in.quote:
ditquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het gaat bij mij meer mis als ik niet lekker geslapen heb, het tijdstip maakt daar niet heel veel verschil in.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
lengte doet er ook niet toe wat dat betreft
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ik kan met 1x te goed slapen mijn complete bioritme verneuken. Slaap ik direct de volgende nacht amper. Zoooo irritant. Inslapen is sowieso niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het gaat bij mij meer mis als ik niet lekker geslapen heb, het tijdstip maakt daar niet heel veel verschil in.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wanneer ben je dat?
Ik had vandaag wel een nachtmerrie over een ex
Na een paar korte nachten wil ik wel graag een langere nacht hoor. Maar 7 uur is zat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit
lengte doet er ook niet toe wat dat betreft
quote:
Het is ook al een tijdje geleden die post.quote:
'ritme' is voor mij belangrijker.. maar dat heb ik nu niet meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Na een paar korte nachten wil ik wel graag een langere nacht hoor. Maar 7 uur is zat.
Nou geen idee eigenlijk....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wanneer ben je dat?
Ik had vandaag wel een nachtmerrie over een ex
Zo'n ritme'tjequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'ritme' is voor mij belangrijker.. maar dat heb ik nu niet meer
Ooh, in dat geval de eerste eeuw nog niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou geen idee eigenlijk....
Het moment dat je wel sex wil en het niet kan hebben en krijgen?
Ik vreesde een heel ander liedje.quote:
welke?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vreesde een heel ander liedje.
volgens google wordt een termijn van 6 maanden gehanteerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh, in dat geval de eerste eeuw nog niet.
Ook in dat geval heb ik nog wel eventjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
volgens google wordt een termijn van 6 maanden gehanteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |