SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 24-08-2021 20:53:47 ]
Ik ga die echt niet zelf maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan ze weer aan het bakken in de keuken.
Het. Is. Geweldig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je een warm koekje drinkt?
Door deze plaat te zingen en te gitaren voor haar heeft een hippe Amerikaanse muzikant ooit mijn zusje het bed in gekregen, the things you remember.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
Weet niet waarom maar door deze TT zat ik opeens met dit nummer in mn kop![]()
Ik vind ze lekker, meer hoef ik niet te weten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
inb4 kinderkoekjes
maar wel lekker (al vind ik de biscuit teveel op spritsen lijken)
Gast, ik snap het, je hebt niks met nagels.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nagelschaartje bestaat.. gebruik het
Ik snap je zusje welquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door deze plaat te zingen en te gitaren voor haar heeft een hippe Amerikaanse muzikant ooit mijn zusje het bed in gekregen, the things you remember.
niks met lange nagels..quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gast, ik snap het, je hebt niks met nagels.
Battlescarsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de mooiste cadeautjes van 't leven, lange nagels in extase in je rug
Na de eerste paar keer was het duidelijk, dank u.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |