Misschien staat dat voor dekking zoeken.quote:
Ja kan het koel opbergen in de waterdoorlaat van de dijk toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien koop ik nog wel een blik voor dat geval.
Dit spul overleeft denk ik 6 nucleaire winters. Maar de duiker gaat binnenkort worden schoongemaakt dus dit is geen slecht ideequote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja kan het koel opbergen in de waterdoorlaat van de dijk toch?
Maar ik begrijp dat je als je stukjes vlees in de maizena wentelt dit krokant wordt gebakken? Kan dit ook met andere dingen? Lijkt wel alsof je het pure maizena als paneer gebruikt?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren een blik geopend dat ik ooit in een opwelling kocht en eigenlijk niet goed durfde te openen.
In stukjes gesneden en in maïzena gewenteld. Let niet op de groene stukjes, mijn vriend dacht dat de bladmosterd voor de salade in de schaal voor de 'eend' moest![]()
Ja, het wordt krokant inderdaad. Anders dan met panko en paneermeel, maar het geeft een fijne textuur. Dit werkt in elk geval ook heel goed met kip. Voor meer details lok ik @LeeHarveyOswald hier even naartoequote:Op maandag 3 maart 2025 10:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat je als je stukjes vlees in de maizena wentelt dit krokant wordt gebakken? Kan dit ook met andere dingen? Lijkt wel alsof je het pure maizena als paneer gebruikt?
quote:Op maandag 3 maart 2025 10:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat je als je stukjes vlees in de maizena wentelt dit krokant wordt gebakken? Kan dit ook met andere dingen? Lijkt wel alsof je het pure maizena als paneer gebruikt?
Ja, denk aan de krokante korstjes zoals je in de Chinese keuken terug ziet.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, het wordt krokant inderdaad. Anders dan met panko en paneermeel, maar het geeft een fijne textuur. Dit werkt in elk geval ook heel goed met kip. Voor meer details lok ik @:leeharveyoswald hier even naartoe
Maar ik zie in het vorige screenshots gewoon maizena poeder eromheen en geen papje?quote:Op maandag 3 maart 2025 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Ja, denk aan de krokante korstjes zoals je in de Chinese keuken terug ziet.
[ link | afbeelding ]
Je kan ook panko op je maizena papje doen, dan is je maizena een eivervanger geworden.
Maar voor een krokant korstje; maak een maizenapapje dat een consistentie heeft als ei of nét iets dikker. Kip erin, frituren maar.
Bij het frituren van kip overigens altijd een oven opwarmen en frituren tot je korstje mooi is; als je dan dikke stukken hebt die nog niet goed gaat zijn, je kip even op 160c in de oven yeeten.
Ik deed maar watquote:Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar ik zie in het vorige screenshots gewoon maizena poeder eromheen en geen papje?
(jaja, we gaan zo wel weer ontopic)
Genotquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Tip: Volgende week zijn de A-merk diepvriesmaaltijden in de aanbieding bij de AH (1+1 gratis).
Ik heb daarvan de rendang versie gehad. Vond ik wel heel goed te eten eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:06 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit ontzettend matig zeg.
AH, 9 min magnetron ¤6.29
Kip smaakt raar. De rest is ook niet te vreten eigenlijk.
3/10
Ik vind hem wel lekker eigenlijk. De roti zelf komt niet heel goed uit de magnetron maar de smaak is prima. Saus is lekker pittig en anderzins ook lekker gekruid. Ik moet wel zeggen dat ik zo weinig roti van een Surinamer eet dat ik het daarmee niet vergelijk maar helemaal op zichzelf als K&K beoordeel.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:13 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit weer matig. Hoe dit een prijs wint???
De kip smaakt raar, aardappels zo klein dat je het niet proeft, de "saus" smaakt in niets naar een normale roti, verder een compleet smakeloos geheel en het rotivel is veel te klein. Van jumbo is echt 10x beter.
4/10
¤7.49 bij Ah
Ik heb nog eens gegoogled naar die "kassa test".
https://www.bnnvara.nl/ka(...)65-bda9-7afe47843a16
Blijkbaar waren ze allemaal kut en de AH kwam dus als "winnaar" uit de test met een gemiddelde van 5.5/10![]()
![]()
![]()
![]()
goede marketing.
Een 5,5 valt mij echt mee van 3 mensen met verstand van Surinaams eten, zeker vergeleken met jouw reviewquote:Op maandag 24 maart 2025 18:13 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit weer matig. Hoe dit een prijs wint???
De kip smaakt raar, aardappels zo klein dat je het niet proeft, de "saus" smaakt in niets naar een normale roti, verder een compleet smakeloos geheel en het rotivel is veel te klein. Van jumbo is echt 10x beter.
4/10
¤7.49 bij Ah
Ik heb nog eens gegoogled naar die "kassa test".
https://www.bnnvara.nl/ka(...)65-bda9-7afe47843a16
Blijkbaar waren ze allemaal kut en de AH kwam dus als "winnaar" uit de test met een gemiddelde van 5.5/10![]()
![]()
![]()
![]()
goede marketing.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren een blik geopend dat ik ooit in een opwelling kocht en eigenlijk niet goed durfde te openen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zag er uit zoals ik al dacht. Gelukkig ruikt het niet zoals het er uitziet, anders was ik gelijk klaar geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In stukjes gesneden en in maïzena gewenteld. Let niet op de groene stukjes, mijn vriend dacht dat de bladmosterd voor de salade in de schaal voor de 'eend' moest![]()
[ afbeelding ]
Knapperig gebakken, dat gaat heel goed.
[ afbeelding ]
Gegeten met bimi, rijst, salade en General Tso saus. Het was serieus lekker. De 'eend' smaakt totaal niet naar eend maar gewoon naar de saus. De crunch is echt heel goed en van binnen is het sappig. Ik had het niet gedacht, maar dit is prima spul![]()
[ afbeelding ]
Jumbo Nasi is uberhaupt niet te vreten, echt bizar slecht.quote:Op maandag 21 april 2025 17:32 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is dit nu weer.
Ik kocht deze omdat ik normaal altijd de hamblokjes eruit moet vissen dus dit leek me een goeie oplossing.
Maar wat ranzige troep? Het smaakt niet naar nasi. Echt helemaal niks.
Dit verdient 1 ster.
Heb het niet opgegeten
¤3.49 overigens
Die bovenstaande zat ik mijn Overblijver en was goedkoperquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:01 schreef Knipoogje het volgende:
Wat een prijzen allemaal. Ik koop nooit thuismenu's boven de 4 euro eigenlijk. Aldi en Lidl voldoen daar nog aan gelukkig. AH eigenlijk alleen als aanbieding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |