quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:19 schreef 1inamelon het volgende:
Welkom Thomas!
Zeg, zit er voor de 3e verjaardag iets van een sprongetje of zo? Alles is hier janken janken janken en Bas zit enorm aan mij vastgeplakt. Ook op de opvang huilt hij veel en wil hij het liefst bij de juffen zijn.Nou je zou het haast denken he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op alles wat hier word gezegd volgt een nee, inclusief stervende zwaan tot gevolg. Ik vind dit heel erg lastig, zeker omdat ze met zn 2e zijn. Ze willen altijd tegelijk gedragen worden, en als de een boos op de grond gaat liggen volgt de ander binnen no time.. mega iritant..
quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:19 schreef 1inamelon het volgende:
Welkom Thomas!
Zeg, zit er voor de 3e verjaardag iets van een sprongetje of zo? Alles is hier janken janken janken en Bas zit enorm aan mij vastgeplakt. Ook op de opvang huilt hij veel en wil hij het liefst bij de juffen zijn.Nee, dat is gewoon de peutertijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
Komt wel goed.quote:Op maandag 11 oktober 2021 16:25 schreef 1inamelon het volgende:
Jongens, jullie moeten nu dingen zeggen als “het komt goed” en “deze faaaase is maar heel kort hoor, heus!”
Ze gaan ook hele leuke dingen doen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 16:25 schreef 1inamelon het volgende:
Jongens, jullie moeten nu dingen zeggen als “het komt goed” en “deze faaaase is maar heel kort hoor, heus!”
Dat klopt wel ja. Gisteravond nog. “Kijk mama ik kan ook mijn billen poetsen met mijn tandenborstel!”quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:12 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Ze gaan ook hele leuke dingen doen.![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:12 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Gisteravond nog. “Kijk mama ik kan ook mijn billen poetsen met mijn tandenborstel!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:49 schreef 1inamelon het volgende:
Gelukkig staan ze (meestal) wel gewoon weer vrolijk op de volgende dag.
Oef ja, minder dan 3 uur slaap per nachtquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:48 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Klopt
@:douche-eendje: De dagen rond de geboorte voor onze peuter waren ook vrij bewogen (wij drie dagen in het ziekenhuis, logeerpartijtjes bij opa's en oma's) maar de eerste dagen toen we weer thuis waren heeft ze zich zonder kik op bed laten leggen. Gelukkig, want na meerdere nachten met <3 uur slaap had ik dat er niet bij moeten hebben![]()
Eigenlijk juist nu we thuis een beetje de balans vinden is het gedoe rondom het slapen weer opgespeeld.
Faaaaase, het is een fase!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burger's Zoo?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:51 schreef NicolasJoy het volgende:
Deze foto vertelt het verhaal van onze peuter wel.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:51 schreef NicolasJoy het volgende:
Deze foto vertelt het verhaal van onze peuter wel.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |