3x Banaszek in de top 10quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Nicolas Vinokourov 14de bij zijn eerste profkoers.
Het zit hem in 't bloed ...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:19 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Merknaam he https://www.instagram.com/vinobike/quote:Op woensdag 1 september 2021 12:18 schreef Momo het volgende:
Je zal maar in een wielerploeg rijden met de achternaam van jou en je vader erin, al vond ik vino4ever een betere naam voor het team.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken, want ze kunnen er geen reet van. Turul Romaniei, precies hun niveau, zouden ze nooit uit weg moeten gaan.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om te gaan juichen voor die Kazachse boevenbende.
Yes. is zijn broerquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Prima keuze.
Wat ik me al vaker heb afgevraagd: Lid van vertrouwenscommissie John Waterreus (District Limburg / Commissie Wegsport), is hij familie van de ex-doelman?
Denk dat hier uitstel afstel wordt. Beetje hetzelfde als de World Port Classic. Eerste jaren nog het na effect van de Grand depart. Maar daarna ebt animo snel weg.quote:
De Roemeense pygmee.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
De Roemeense haarlijn springt helaas ook op de bandwagon.
Volgens mij zei Fugl ook al zoiets, mooi excuus als je niet meer vooruit komt tegenwoordigquote:Op woensdag 1 september 2021 13:22 schreef Steven184 het volgende:
Ach jee, Greg zijn immuunsysteem wordt aangevallen door het Pfizer vaccin. Altijd tegen Greg.
quote:Op woensdag 1 september 2021 13:22 schreef Steven184 het volgende:
Ach jee, Greg zijn immuunsysteem wordt aangevallen door het Pfizer vaccin. Altijd tegen Greg.
Wow ... Een tweeling. Kunnen die dan mekaars bloed transfuseren zonder dat er iets misloopt?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
De Roemeense haarlijn springt helaas ook op de bandwagon.
Ze kwamen allebei lachend over de streep, die hebben echt geen trap teveel gedaan.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Nicolas heeft het weten te presteren achter Guardini te eindigen hahaha.
In het geval van Alexandre zou deze rit toch al gauw deel uitmaken van een compilatie van best moments.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze kwamen allebei lachend over de streep, die hebben echt geen trap teveel gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |