Zwaartepunt lag in het midden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er daar in Duitsland gebeurd? Hele grote groep op 18 en 22 minuten. Een hoop OTL waaronder Froome
Een glimp mogen opvangen van Remco Evenepoel, dat moet als een enorme eer voelen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:12 schreef Aguero het volgende:
Geen topic voor de Benelux Tour?
Ze komen morgen vlakbij m'n ouders langs dus toch maar eventjes gaan kijken.
Ik denk dat ik van de zenuwen niet zal kunnen slapen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een glimp mogen opvangen van Remco Evenepoel, dat moet als een enorme eer voelen.
Daar kan ik mij alles bij voorstellen, veel grotere sterren kan een mens niet tegenkomen in het leven.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:54 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van de zenuwen niet zal kunnen slapen.
Trap hem van zijn fiets.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:54 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van de zenuwen niet zal kunnen slapen.
WLR / [KOERS] Benelux Tour #1quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:12 schreef Aguero het volgende:
Geen topic voor de Benelux Tour?
Ze komen morgen vlakbij m'n ouders langs dus toch maar eventjes gaan kijken.
Prima keuze.quote:
https://www.wielerflits.n(...)r&utm_source=twitterquote:Qhubeka NextHash kan momenteel niet de salarissen ophoesten voor de maand augustus, zo meldt Cyclingnews. Volgens de nieuwssite zijn de renners via een e-mail op de hoogte gebracht van de vertraging. De ploeg was zelf niet bereikbaar voor commentaar.
De Zuid-Afrikaanse formatie wacht nog altijd op de binnenkomende sponsorgelden. “We hebben onverwachts vertraging gehad bij de betaling door onze partners. We wachten nu op het sponsorgeld. Op het moment dat het geld op onze Nederlandse rekening staat, worden de salarissen voor de maand augustus uitgekeerd. Namens het management wil ik (teambaas Doug Ryder, red.) excuses aanbieden voor de onverwachtse vertraging”, zo staat er in de mail.
...
Nexthash dat een frauduleuze onderneming blijkt te zijn, dat verwacht je toch ook niet zeg!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)r&utm_source=twitter
De altijd oplichtende cryptomafia, hou op, doe uit dat licht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nexthash dat een frauduleuze onderneming blijkt te zijn, dat verwacht je toch ook niet zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |