Het idee was dat het na 2 vaccinaties klaar zou zijn. Dat we dan groepsimmuniteit zouden hebben en dat het vanaf dan weer ieder voor zich zou zijn omdat het collectieve probleem van overbelaste zorg zou zijn opgelost.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmmmm... die onderbouwing was/is er imo ook niet voor de eerste en de tweede injectie.
Ik vind het buitengewoon triest hoe men de populatie zo meeneemt in beeldvorming.
Ḿen had en moet het houden dat vaccins als keuze voor jezelf zijn.
Die van afgelopen donderdag en van vandaag zit er nog steeds niet bij!!!!!!!!!!!!quote:Tot nu toe zijn er 22.486.836 prikken gezet. Dit getal omvat zowel eerste als tweede prikken. Dit getal wordt bijgewerkt op dinsdag en donderdag.
Wat een gelul. De volgende stap is dat je zo iemand dood door schuld of mishandeling met voorbedachten rade ten laste gaat leggen zeker. Dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:25 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmmmmm ik denk dat een goede aanklager, je zou kunnen aanklagen dat je willens en weten jezelf ontrekt aan een geboden testmogelijkheid die daarmee anderen in gevaar kan brengen.
Mooi, dan kunnen de maatregelen weg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die van afgelopen donderdag en van vandaag zit er nog steeds niet bij!!!!!!!!!!!!
Kom van je reet af, Hugo.
Mooi. Laat die lui lekker feest vieren. Zo hoort het.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:31 schreef Janneke141 het volgende:
Ik was vanmiddag even in de stad, de studentenintroductie is bezig.
Het zag er in elk geval gezellig uit
Gommers is er voor meneer Gommersquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:50 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]
Maken jullie je ook zorgen?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gommers is er voor meneer Gommers
Heel veel zorgen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:59 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Wat krijgt die nu voor een avondje slap lullen en angst inboezemen bij de bevolking?
1K?
Als een brief al deze gedachtengang bij mensen aanzwengelt.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:25 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmmmmm ik denk dat een goede aanklager, je zou kunnen aanklagen dat je willens en weten jezelf ontrekt aan een geboden testmogelijkheid die daarmee anderen in gevaar kan brengen.
Ik stel voor dat je de brief niet weggooit maar je uiterste best doet dat je die niet kwijtraakt en als dat onverhoopt toch gebeurd, je daar dan geen actieve herinnering aan gaat hebbben. Zomaar en overheidsnotifcatie weggooien is vragen om problemen (kan ik je vermelden).
Hoe dan ook zou iedereen die na deze pandemie niet de littekens in de neusholte heeft staan van het testen, bestraft moeten worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:25 schreef Vallon het volgende:
[..]
De belastingslaafjes zijn klaar met het regime, maar het regime nog lang niet met de belastingslaafjes!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:40 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Als een brief al deze gedachtengang bij mensen aanzwengelt.....
Vanaf het allereerste prille begin, snapte men - en dat zie ik op beleidniveau als vooropgezet - niet het verschil tussen doel en resultaat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Toen leek groepsimmuniteit een optie. Was er minder kennis en data beschikbaar over risicogroepen en zulks.
Andere situatie nu
https://www.telegraaf.nl/(...)ld-verkoudheidsvirusquote:Virologen: ’Corona wordt mild verkoudheidsvirus’
Hoe langdurig de strenge coronamaatregelen ook lijken, we komen er ooit vanaf. Zowel Ab Osterhaus als Bert Niesters is daarvan overtuigd. Zodra de pandemie is uitgedoofd en het grootste deel van de bevolking immuniteit heeft opgebouwd, is volgens beide virologen een jaarlijkse Covid-prik alleen voor de meest kwetsbare personen voldoende ter bescherming.
Ik zie al een ParlementaireEnquete voor me - die er nooit zal komen - waar betrokkenen volhouden dat ze het alleen maar goed wilden doen omdat het anders niet goed zou zijn geweest. "Goed" is dan synoniem voor drang, dwang, nodig, wenselijk etc.etc.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie is dat er op staat dat aangeraden wordt om te testen voor je bijvoorbeeld mensen ziet of gaat werken.
En dan kunnen er twee per huishouden besteld worden![]()
![]()
![]()
![]()
En dat "zodra" is in 2048?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:51 schreef GemMagic het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ld-verkoudheidsvirus
(artikel: https://pastebin.com/YEHai89a)
Op zich wel een realistischer kijk op zaken, zeker voor ome Ab
Dat is inderdaad een klassieker, zelfs als je twee opties hebt die equivalent zijn en beide 50% slagingskans hebben, is het soms zinvol om een consultant die niet meer informatie heeft dan jij een keuze te laten adviseren zodat de bestuursvoerder kan aandragen dat het best beschikbare advies met de kennis van toen is opgevolgd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is trouwens wel een fantastische truc dat men de (eigen) verantwoordelijkheden kantelt door slechts advies te geven en te waarschuwen zodat er niets verweten kan worden. Behalve waar dan niet op is gewezen.
Dat zal hier idd niet zo'n vaart lopen maar ik ken een aantal casussen waar iemand werd verweten niet op te letten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat een gelul. De volgende stap is dat je zo iemand dood door schuld of mishandeling met voorbedachten rade ten laste gaat leggen zeker. Dit slaat nergens op.
Thanks voor de notificatie, de blauwe kliko is gewoon mijn postarchiefquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:25 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je de brief niet weggooit maar je uiterste best doet dat je die niet kwijtraakt en als dat onverhoopt toch gebeurd, je daar dan geen actieve herinnering aan gaat hebbben. Zomaar en overheidsnotifcatie weggooien is vragen om problemen (kan ik je vermelden).
Diederik Gommers, de man die een paar weken geleden beloofde nooit meer op TV te komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:50 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]
Maken jullie je ook zorgen?
Solidariteit met ongevaccineerden en basismaatregelen uit de kast bij lokale uitbrakenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:51 schreef GemMagic het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ld-verkoudheidsvirus
(artikel: https://pastebin.com/YEHai89a)
Op zich wel een realistischer kijk op zaken, zeker voor ome Ab
Dát verwacht ik niet, ik las wel met een opgetrokken wenkbrauw wel deze passage:quote:
quote:De maatregelen afstand houden, een mondkapje dragen en veel hygiëne zijn goed om elk virus te onderdrukken. Ik denk dat deze maatregelen op den duur verdwijnen en bij een lokale uitbraak dan weer uit de kast worden getrokken.
Love it, vanaf nu nooit meer evenementen in de winterquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:05 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Dát verwacht ik niet, ik las wel met een opgetrokken wenkbrauw wel deze passage:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |