Ja, dat vond ik echt sympathieke jongens. Tegenwoordig vind ik er geen bal meer aan - excusez le mot.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ooit waren het Richard, Jan, Paul en Jacco
Ja, het is spectaculair. Maar kennelijk heet Tsitsipas wel last van zen voet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Echt idioot veel goede punten
Misschien moet ie gewoon naar wcquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is spectaculair. Maar kennelijk heet Tsitsipas wel last van zen voet.
Zal je zien, haalt ie de finale tegen Zverev. Moet ie naar de wc. Staat Zverev daar zijn vriendin in elkaar te meppen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet ie gewoon naar wc
U bent in de act van de altijd irritante S. Tsitsipas getraptquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is spectaculair. Maar kennelijk heet Tsitsipas wel last van zen voet.
Ow. Ik dacht dat die act was dat hij heel lang naar de kleedkamer verdwijnt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
U bent in de act van de altijd irritante S. Tsitsipas getrapt
Nee. Het wordt Medvedev zijn eerste slam.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
Verwachten jullie dat Djokovic het toernooi wint?
Morgen eens kijken wat Nishikori kan doen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me wel. Al kan Zverev in de semi's wel echt een zware dobber voor Djoko worden. En we weten allemaal wat Medvedev op hardcourt kan als ie het op zn heupen heeft. Dus wellicht dat het eens gaat makkie gaat worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
Zou kunnen ja. Ik vind het jammer dat we geen Djokovic-Zverev-finale kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:30 schreef Spetie het volgende:
[..]
Nee. Het wordt Medvedev zijn eerste slam.
In potentie veel, maar ik verwacht een uitslag als tegen Griekspoor.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Morgen eens kijken wat Nishikori kan doen.
Ja, inderdaad. En er kan bij Djokovic ook nopg weleens wat druk bij komen kijken, net als bij Serena met haar 23e(?) grand slam.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Al kan Zverev in de semi's wel echt een zware dobber voor Djoko worden. En we weten allemaal wat Medvedev op hardcourt kan als ie het op zn heupen heeft. Dus wellicht dat het eens gaat makkie gaat worden.
Mwah. Met die wanprestatie die Zverev vorig jaar in de finale afleverde is dat misschien maar beter ook.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ik vind het jammer dat we geen Djokovic-Zverev-finale kunnen krijgen.
[..]
Mja, het kan dat die OS-overwinning hem extra geloof heeft gegeven. Dat was bij Murray in 2012 zo toen hij de OS had gewonnen op Wimbledon (dat was toen de locatie voor het tennis). Daarna won hij de Wimbledonfinale van Federer.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Mwah. Met die wanprestatie die Zverev vorig jaar in de finale afleverde is dat misschien maar beter ook.
Bedoelde *geen makkie. Voor Djoko dus.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ik vind het jammer dat we geen Djokovic-Zverev-finale kunnen krijgen.
[..]
In potentie veel, maar ik verwacht een uitslag als tegen Griekspoor.
[..]
Ja, inderdaad. En er kan bij Djokovic ook nopg weleens wat druk bij komen kijken, net als bij Serena met haar 23e(?) grand slam.
Maar wat bedoel je met die laatste zin? Een makkie voor wie?
Oké, ik snap het. Mee eens.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bedoelde *geen makkie. Voor Djoko dus.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ik snap het. Mee eens.
Trouwens, wel leuk om te vertellen dat ik een beetje hetzelfde speel als Djokovic. Maar dan wel echt véél en véél minder goed.
Tja druk bij Djokovic. Toch wel de speler die daar het minste last van heeft. Die 40-15 op Wimbledon was ook heel cruciaal voor de de strijd Federer-Djoko. Dat ging aardig goed bij hem.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En de druk op Djokovic is enorm groot.
Ja, ik snap je reactie. Ik ben maar gewoon een gemiddelde clubspeler.quote:
Ja, zeker. Toch zou die finale heel veel in één keer betekenen. Een Calendar Grand Slam en de GOAT-status (wat mij betreft dan). Die discussie is dan wat mij betreft voorlopig wel klaar.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:13 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Tja druk bij Djokovic. Toch wel de speler die daar het minste last van heeft. Die 40-15 op Wimbledon was ook heel cruciaal voor de de strijd Federer-Djoko. Dat ging aardig goed bij hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |