Haase en Sijsling RG 2013 kwam ik tegen na snel zoekwerk, maar misschien dat ik er 1 gemist heb.quote:Op woensdag 1 september 2021 07:08 schreef de_boswachter het volgende:
Afterparty op het bondsbureau. De hoeren verlaten nu het gebouw ik herhaal de hoeren verlaten nu het gebouw.
Wanneer was de laatste keer dat er twee NL mannen in 2e ronde Slam stonden? Voor mijn gevoel heel lang.
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon prima prestaties van Vd Zandschulp en Griekspoor
Murray heeft helemaal gelijk natuurlijk (krijgt ook veel bijval), maar hij is wel erg aan het miepen en een onsportieve verliezer.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:12 schreef BobW het volgende:
Murray kan het nog niet loslaten.
[ twitter ]
zekers.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon prima prestaties van Vd Zandschulp en Griekspoor
Nu vasthoudenquote:
En Discovery Plus heeft geen app voor een LG Smart TVquote:Op woensdag 1 september 2021 21:36 schreef NY_Giant het volgende:
Geen Nederlands commentaar op de Discovery+ stream van Zandschulp - Ruud? Het blijft toch een wat amateuristisch clubje dat Eurosport/Discovery. Klanten pushen naar Discovery+ door veel content alleen daar te laten zien. Maar vervolgens is de beeldkwaliteit daar minder dan op de normale zenders en het commentaar ontbreekt vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |