abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 augustus 2021 @ 20:30:04 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201045472
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201045676
quote:
14s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:28 schreef jogy het volgende:
@:Celestien , FOK! Is gelukkig weer in mijn routine geslopen dus ben redelijk terug idd. :P.

Leuk dat je die stenen op wil pakken! (pun intended), ik ben redelijk uit de TRU gevallen maar het zal altijd wel ergens in mijn achterhoofd aanwezig zijn als een bijna onhoorbaar stemmetje die mijn doen en laten beïnvloed. Zat net stiekem toch weer te zoeken naar tarotkaarten, het setje en boek wat ik ervoor had is lang geleden in onbruik geraakt, bladzijdes uit het boek verloren en kaarten uit het deck. Dus dat is stiekem wel een beetje schandalig. Was ook wel een leuke reeks, die tarot voor een ander. Misschien ook wel een idee om dat niet nieuw leven in te blazen want het is kuttig veel werk maar wel een topic over hoe met tarot te beginnen en wat het kan (volgens de mensen die het wel geloven uiteraard). Maar begin lekker met die mysterieuze topics zoals idd Paaseiland etc en mijdt omstreden topics als homeopathie want dan gaan tegenstanders eisen een zegje te mogen doen omdat het in hun ogen gevaarlijk is of zo. Want 'denk aan Sylvia millekamp!' Als je een sfeer in de topics kan creëren waar men redelijk vrij kan keuvelen over hun positieve waarheid van het onderwerp dan kan het best een feestje zijn. Anders kan het onderwerp nog zo verschrikkelijk super zijn maar zal het gewoon roemloos sterven.

Anyway, sorry about that, jullie weten heel goed wat jullie doen en ik wil niet belerend of stom over komen. :@.
Moet lachen om je stenen-opmerking. Je hebt geen idee hoe treffend hij is op meerdere vlakken :D

Ja, Paaseiland dat blijft fascinerend, hè? Daar zat ik ook al naar te kijken. Veel mensen hebben er ook wel van gehoord, maar veel verder dan de wikipedia-pagina gaat je dan vaak niet. Toch best interessant om daar iets meer over te praten. Zoveel goede topic-ideeën die - helaas - niet allemaal zijn waar ik veel kaas van heb gegeten, maar met sommige denk ik wel iets te kunnen. Hopelijk inspireren de ideeën ook anderen om een topic te openen.

Erg leuk om jou hier te zien. Jammer van je tarotkaarten btw! Ik heb me er nooit heel erg in verdiept & het lijkt me ook best ingewikkeld! Toevallig zijn mijn collega en ik onlangs nog tegen elkaar hoe leuk het zou zijn als dat topic weer ging lopen, maar dan moet je wel iemand hebben die er verstand van heeft. Mocht je ze ooit weer op willen pakken, dan hoop ik dat je ook hier langskomt :Y

Belerend of stom? Verre van dat: vind het juist gezellig en je input is altijd welkom *O*
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 23 augustus 2021 @ 20:52:33 #3
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_201045864
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 18:23 schreef Celestien het volgende:

[..]
Oh, dat is een goed idee! Ík dacht even dat je het had over reizen door de tijd, maar dit is dus toch weer wat anders. Of begrijp ik het verkeerd?
[..]
We hebben wel een dromentopic. Volgens mij staat hij vrij bovenaan momenteel.
Het was niet als opsomming van verschillende ideeën bedoeld.. ;)
maar als verder theoriseren op het idee van timeslips als verklarende factor voor zaken als geestverschijningen en voorspellende dromen.

Kijk, ik heb het lastig als TRU bezoeker die zelf geen enkele bovengevoeligheid heeft. ;( Ik kan niet terugvallen op een eigen innerlijk 'weten dat het zo is'. Ik zoek dus altijd naar verklaringen.

Ben inmiddels wel zover dat ik durf te zeggen dat ik geloof dat er meer is dan onze fysieke werkelijkheid. Het is namelijk te simpel om alle verklaringen en getuigenissen naast je neer te leggen. Het zijn er zoveel, waaronder zoveel van gewone normale mensen alsook van betrouwbare respectabele mensen.

Nou ja, voordat ik heel ver ga uitweiden. Ik geloof er dus wel in, maar ben ook heel hard op zoek naar een verklaring, een (voor zover mogelijk) logische theorie erachter. Dus misschien is dat wel een idee voor een topic, 'filosoferen in TRU - op zoek naar een verklaring'.

quote:
Creepy.... Heb je die podcast nog?
Weet niet meer precies welke aflevering...
https://jimharold.com/show/jim-harolds-campfire/
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:51:16 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201046889
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:41 schreef Celestien het volgende:

[..]
Moet lachen om je stenen-opmerking. Je hebt geen idee hoe treffend hij is op meerdere vlakken :D

Ja, Paaseiland dat blijft fascinerend, hè? Daar zat ik ook al naar te kijken. Veel mensen hebben er ook wel van gehoord, maar veel verder dan de wikipedia-pagina gaat je dan vaak niet. Toch best interessant om daar iets meer over te praten. Zoveel goede topic-ideeën die - helaas - niet allemaal zijn waar ik veel kaas van heb gegeten, maar met sommige denk ik wel iets te kunnen. Hopelijk inspireren de ideeën ook anderen om een topic te openen.

Erg leuk om jou hier te zien. Jammer van je tarotkaarten btw! Ik heb me er nooit heel erg in verdiept & het lijkt me ook best ingewikkeld! Toevallig zijn mijn collega en ik onlangs nog tegen elkaar hoe leuk het zou zijn als dat topic weer ging lopen, maar dan moet je wel iemand hebben die er verstand van heeft. Mocht je ze ooit weer op willen pakken, dan hoop ik dat je ook hier langskomt :Y

Belerend of stom? Verre van dat: vind het juist gezellig en je input is altijd welkom *O*
Gelukkig maar, ik had het getikt en dacht dat het wel eens zo over zou komen maar blij dat het over komt zoals ik het bedoelt heb! Taro is stiekem supermakkelijk. Jij legt de kaarten en die doen de rest. Ik heb het mezelf destijd extra makkelijk gemaakt en had wel het idee dat 'het universum' dit zodanig oppikte dat het ook wel werkte en in de loop va nde tijd werd ik er ook wel intuïtiever in, denk dat het een goede oefening is om je intuïtie te trainen zeg maar. Daarom ben ik ook weer op zoek naar precies hetzelfde spel kaarten (standaard RIder Waite met het rode boek spiegel van de ziel erbij want die was heel duidelijk en no-nonsense geschreven, lange omschrijving/korte omschrijving en bulletpoints. Als je dan iets voor jezelf legt ga je het niet voor je zelf uitleggen maar alleen vanuit het boek zodat je het zelf niet (verder) kan beïnvloeden.

Werkt voor mij maar misschien niet voor een ander. Misschien stiekem wel iets voor jou @Brave_Sir_Robin , ik ben ook zo spiritueel als een baksteen maar heb met zoeken, denken, onderzoeken en spelen (met tarot onder andere) wel wat ontwikkeld destijds. Nu ik het al 12 jaar niet meer actief iets mee doe voel ik ook wel dat die 'spier' wat weg is gekwijnd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201049850
quote:
17s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:51 schreef jogy het volgende:

[..]
Gelukkig maar, ik had het getikt en dacht dat het wel eens zo over zou komen maar blij dat het over komt zoals ik het bedoelt heb! Taro is stiekem supermakkelijk. Jij legt de kaarten en die doen de rest. Ik heb het mezelf destijd extra makkelijk gemaakt en had wel het idee dat 'het universum' dit zodanig oppikte dat het ook wel werkte en in de loop va nde tijd werd ik er ook wel intuïtiever in, denk dat het een goede oefening is om je intuïtie te trainen zeg maar. Daarom ben ik ook weer op zoek naar precies hetzelfde spel kaarten (standaard RIder Waite met het rode boek spiegel van de ziel erbij want die was heel duidelijk en no-nonsense geschreven, lange omschrijving/korte omschrijving en bulletpoints. Als je dan iets voor jezelf legt ga je het niet voor je zelf uitleggen maar alleen vanuit het boek zodat je het zelf niet (verder) kan beïnvloeden.
Klinkt als iets wat wel te leren moet zijn. Bedankt voor de uitleg.
Wie weet toch eens een boek (en kaarten) erbij pakken.
Het gaat wel weer wat meer kriebelen naar dit forum weer iets meer aandacht krijgt. Dat is wel fijn. Al doet het me ook denken aan vroeger, wat niet altijd fijn is ;) Maar zo hebben we allemaal onze dingen. Wie weet dat die kaarten daar ook wat over kunnen zeggen.

quote:
Werkt voor mij maar misschien niet voor een ander. Misschien stiekem wel iets voor jou @:Brave_Sir_Robin , ik ben ook zo spiritueel als een baksteen maar heb met zoeken, denken, onderzoeken en spelen (met tarot onder andere) wel wat ontwikkeld destijds. Nu ik het al 12 jaar niet meer actief iets mee doe voel ik ook wel dat die 'spier' wat weg is gekwijnd.
Ja, de interesse is er wel bij @Brave_Sir_Robin . Dat vind ik zo leuk om te zien! Hij duikt er volop in. Dat zie ik graag. TRU is echt niet alleen voor mensen met een zesde zintuig of ervaring met geesten enzo. Het is ook voor mensen met interesse. Een gezonde balans op dat vlak.

[ Bericht 1% gewijzigd door Celestien op 24-08-2021 09:39:04 ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201049933
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:52 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Het was niet als opsomming van verschillende ideeën bedoeld.. ;)
maar als verder theoriseren op het idee van timeslips als verklarende factor voor zaken als geestverschijningen en voorspellende dromen.
Ik snap je :Y

quote:
Kijk, ik heb het lastig als TRU bezoeker die zelf geen enkele bovengevoeligheid heeft. ;( Ik kan niet terugvallen op een eigen innerlijk 'weten dat het zo is'. Ik zoek dus altijd naar verklaringen.
Dat is toch ook niet nodig? Dat je zoveel interesse hebt, maakt dat meer dan 'goed', hoor. Je posts zijn altijd interessant & afwisselend qua onderwerp.

quote:
Ben inmiddels wel zover dat ik durf te zeggen dat ik geloof dat er meer is dan onze fysieke werkelijkheid. Het is namelijk te simpel om alle verklaringen en getuigenissen naast je neer te leggen. Het zijn er zoveel, waaronder zoveel van gewone normale mensen alsook van betrouwbare respectabele mensen.
'k Vind het aan de ene kant een beetje.... ja, hoe zeg je dat? Als dit, dit waar we nu in en mee leven álles is, omdat wij - als mensheid- niet die eventuele capaciteit hebben om meer te ervaren, wat zegt het dan over ons? Veel dieren horen en zien meer dan wij. Betekent dat dat het geluid of het beeld er niet is alleen omdat onze zintuigen niet zover reiken? Dat is maar een simpel voorbeeld, hè, even voor de duidelijkheid. Er zou meer kunnen zijn & wie weer krijgen sommigen van ons af en toe - gewild of ongewild - een glimp daarvan.

quote:
Nou ja, voordat ik heel ver ga uitweiden. Ik geloof er dus wel in, maar ben ook heel hard op zoek naar een verklaring, een (voor zover mogelijk) logische theorie erachter. Dus misschien is dat wel een idee voor een topic, 'filosoferen in TRU - op zoek naar een verklaring'.
Da's voor mij meestal wel de weg: eerst de logische verklaring en daarna pas de evt. onlogische :Y
Klinkt als een topic waarin een goede discussies kunnen ontstaan. Hopelijk gaat dat een keer goed, maar deze keer zitten Lavje en ik er bovenop.

quote:
Weet niet meer precies welke aflevering...
https://jimharold.com/show/jim-harolds-campfire/
Thanks!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201091897
Op zolder hierzo staan veel lege dozen. Onlangs wat leveringen gehad, dus dan is 't al snel een rommeltje. Hihi. Ik ben natuurlijk wijs en kwak de boel op zolder waar ik het niet hoeft te zien :') Nadeel is dat ik nu ook nergens meer bij kan (lees: boekennnn) . Dat gaan we dit weekend oplossen, want ze komen 't maandag ophalen. Goed geregeld toch? ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 29 augustus 2021 @ 15:40:51 #8
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201124714
:W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201129781
quote:
:W
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 29 augustus 2021 @ 19:44:13 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201130197
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:40 schreef Celestien het volgende:
Op zolder hierzo staan veel lege dozen. Onlangs wat leveringen gehad, dus dan is 't al snel een rommeltje. Hihi. Ik ben natuurlijk wijs en kwak de boel op zolder waar ik het niet hoeft te zien :') Nadeel is dat ik nu ook nergens meer bij kan (lees: boekennnn) . Dat gaan we dit weekend oplossen, want ze komen 't maandag ophalen. Goed geregeld toch? ;)
Ik heb een IKEA kast in elkaar gedraaid dus zit nu ook met een lading karton waar ik een auto mee kan vullen ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201157077
Beetje drukke dagen gehad, maar volgens mij ben ik er weer *O*
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201426181
Goedemiddag deze zondag :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201426561
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemiddag deze zondag :W
Hoi El_Thijs *O*

Hoe gaat het?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201429338
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 14:04 schreef Celestien het volgende:

[..]
Hoi El_Thijs *O*

Hoe gaat het?
Zijn gangetje, genieten van het weekend ")

En hier?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201429559
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 17:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Zijn gangetje, genieten van het weekend ")

En hier?
Klinkt goed :)

TRU (en 't forum in het algemeen) zijn rustig dit weekend. Maar dat is wel lekker. Ik had toch weinig energie :P
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201433850
ZIjn er mensen uit Limburg die eens een spooktocht willen doen?

Kasteel Limbricht, Kasteel Hoensbroek, Schinvelderhoeve Schinveld, De Doort en dergelijke
pi_201436723
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:33 schreef Sfancta het volgende:
ZIjn er mensen uit Limburg die eens een spooktocht willen doen?

Kasteel Limbricht, Kasteel Hoensbroek, Schinvelderhoeve Schinveld, De Doort en dergelijke
Hebben die ook een reputatie dat het er zou spoken?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201436783
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 08:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Hebben die ook een reputatie dat het er zou spoken?
Ja, allemaal.
  maandag 20 september 2021 @ 08:50:33 #19
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201436926
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:33 schreef Sfancta het volgende:
ZIjn er mensen uit Limburg die eens een spooktocht willen doen?

Kasteel Limbricht, Kasteel Hoensbroek, Schinvelderhoeve Schinveld, De Doort en dergelijke
Graag
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201437621
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 08:37 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Ja, allemaal.
Ben wel benieuwd ja :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201802222
Ben ooit wel eens in kasteel Hoensbroek geweest, maar dat is jaaaaaaren geleden. Toen wist ik niets van eventuele paranormale gebeurtenissen daar, en heb ook niets gezien of gemerkt toen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202727570
Nog geen voorspellingen- topic voor komend jaar 2022 zie ik.
Volgens mij zijn de glazen bollen stuk.
En nee ik ga er geen openen. Vind het een sign of the times dat dat topic verdwenen is in 2021.
There is only one religion
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 19 maart 2023 @ 01:15:34 #23
269689 crew  Viv
  Moderator zondag 19 maart 2023 @ 01:18:46 #24
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208446362
Oooh TRU slowchat open again :)
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 19 maart 2023 @ 02:33:20 #25
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208446808
quote:
17s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:51 schreef jogy het volgende:

[..]
Gelukkig maar, ik had het getikt en dacht dat het wel eens zo over zou komen maar blij dat het over komt zoals ik het bedoelt heb! Taro is stiekem supermakkelijk. Jij legt de kaarten en die doen de rest. Ik heb het mezelf destijd extra makkelijk gemaakt en had wel het idee dat 'het universum' dit zodanig oppikte dat het ook wel werkte en in de loop va nde tijd werd ik er ook wel intuïtiever in, denk dat het een goede oefening is om je intuïtie te trainen zeg maar. Daarom ben ik ook weer op zoek naar precies hetzelfde spel kaarten (standaard RIder Waite met het rode boek spiegel van de ziel erbij want die was heel duidelijk en no-nonsense geschreven, lange omschrijving/korte omschrijving en bulletpoints. Als je dan iets voor jezelf legt ga je het niet voor je zelf uitleggen maar alleen vanuit het boek zodat je het zelf niet (verder) kan beïnvloeden.

Werkt voor mij maar misschien niet voor een ander. Misschien stiekem wel iets voor jou @:Brave_Sir_Robin , ik ben ook zo spiritueel als een baksteen maar heb met zoeken, denken, onderzoeken en spelen (met tarot onder andere) wel wat ontwikkeld destijds. Nu ik het al 12 jaar niet meer actief iets mee doe voel ik ook wel dat die 'spier' wat weg is gekwijnd.
Het begint toch echt weer tijd te worden jogy dat jij ons allemaal weer de weg gaat wijzen :) En jij zit er helemaal niet op te wachten, maar ik wil je het toch vragen. Wil jij ons in TRU weer helpen?
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')