SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 23-08-2021 18:07:12 ]
Trouwens, ik maak net een rosébiertje openquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed voor je kont! En je gebit ook
Nee ik ben de tourguide.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:36 schreef kwiwi het volgende:
Moet Liesje nu ook een fiets ipv in de bus?
Dankjequote:Op maandag 23 augustus 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We komen zo je glaasje advocaat met slagroom brengen.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma at dit altijd, zonder tanden en dan was haar hele mond geel en af en toe zag je van die slierten in haar mondquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
Het is weer zover jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijkomen, maar ik ben nog op zoek naar een passende smiley.quote:
Heb je nog naijlende ontsluiting?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bijkomen, maar ik ben nog op zoek naar een passende smiley.
Advocaat slagroom met tanden lijkt mij nogal knapperig.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oma at dit altijd, zonder tanden en dan was haar hele mond geel en af en toe zag je van die slierten in haar mond
Daaromquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Advocaat slagroom met tanden lijkt mij nogal knapperig.
Zijn meestal ook niet zo'n aantrekkelijke mensen, behalve die van mij natuurlijk, die lijkt op een leeuw in fel zonlicht.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Advocaat slagroom met tanden lijkt mij nogal knapperig.
En als je dat niet doet? Komt dan de advocaat- politie langs ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarom
Moet je er ook hagelslag overheen strooien
Wapperende manen en alles.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn meestal ook niet zo'n aantrekkelijke mensen, behalve die van mij natuurlijk, die lijkt op een leeuw in fel zonlicht.
Ik vind dat wel een schattige smileyquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze dan maar
[ afbeelding ]
Ik mis een gewichthef-smiley@:flory
Yep, Danny heeft bijna spierwitte lange haren die hij graag laat wapperen en is getrouwd met een hockeymeisje, Danny wint bijna al zijn rechtszaken, zo is Danny.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wapperende manen en alles.
Klinkt lekker Arischquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, Danny heeft bijna spierwitte lange haren die hij graag laat wapperen en is getrouwd met een hockeymeisje, Danny wint bijna al zijn rechtszaken, zo is Danny.
Dat wel, maar het klopt niet echt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een schattige smiley
Wel fijn getraind ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wel, maar het klopt niet echt.
Is goed, Mengele.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Arische Danny is een noodzakelijk kwaad in mijn leven
Ja, best wel! En dat voor een 'ik doe maar wat' rondje.quote:
Bummerquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, best wel! En dat voor een 'ik doe maar wat' rondje.![]()
Alleen nu poog ik wat muziek te updaten op mijn horloge, maar niemand weet nog wat het wachtwoord van het netwerk is.
Ik zie dit in slowmotion voor me.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog ergens een springtouw in de schuur, misschien ga ik zo even springen.
Mochten jullie een aardbeving waarnemen, dan ben ik dat.
M'n eigen smaak muziek vooral. Ze hadden vandaag rap aanstaan en davinknieleuknie.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BummerMuziek is altijd wel erg fijn bij het sporten
Groetjes Firma Open Deur.
Slachtofferhulp nodig?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dit in slowmotion voor me.
Nee, dat snap ik..quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n eigen smaak muziek vooral. Ze hadden vandaag rap aanstaan en davinknieleuknie.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik..
Dan ga je rap naar buiten.
Har har har
quote:
Klinkt een beetje als water met een klein beetje tandpasta erin.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees hier een recept: gehakt met bosui.
Hier twijfel ik over
Of vlees met muntsaus.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als water met een klein beetje tandpasta erin.
Frikandel met slagroom en vruchtenhagel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zacht gekookt ei met gorgonzolasaus.
https://www.gelderlander.(...)fans-video~a5a8c691/quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Frikandel met slagroom en vruchtenhagel.
Fotoboek van -Shii-quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het profiel van shiitake? Kan haar UI niet vinden
Lijkt op: https://joeldig.nl/shop/knetterdel/quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)fans-video~a5a8c691/
Ahwww, dat schattige minifietsjequote:Op maandag 23 augustus 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
De Foqueville bus heeft weer twee bewoners opgepikt bij de halte@:Ygritte @:-shii-
[ afbeelding ]
Shii moet hard trappen om de bus bij te houden op dat kleine fietsje.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
De Foqueville bus heeft weer twee bewoners opgepikt bij de halte@:Ygritte @:-shii-
[ afbeelding ]
Bweurk.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt op: https://joeldig.nl/shop/knetterdel/
Die gast is ook bij Take me out geweest.
Is dat een boer?quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shii moet hard trappen om de bus bij te houden op dat kleine fietsje.
Up next: "Mensen die muziek draaien bij het sporten"quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BummerMuziek is altijd wel erg fijn bij het sporten
Groetjes Firma Open Deur.
Collega had een keer frikadellenvlaai gekocht, zaten we dat samen om half acht in de ochtend te eten, serieus nog nooit zoiets goors op, beetje op zo'n natte koude frikadel zitten kauwenquote:
Van US of van Poekie?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beetje een natte met wat blokjes kots
Heb je die taart wel in het gezicht van je collega geduwd?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega had een keer frikadellenvlaai gekocht, zaten we dat samen om half acht in de ochtend te eten, serieus nog nooit zoiets goors op, beetje op zo'n natte koude frikadel zitten kauwen
Geweldig!quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja was een weddenschap wie er het meeste van zou kunnen etenquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je die taart wel in het gezicht van je collega geduwd?Wat is dat nou weer voor ranzigs man
Eerst in de oven mikken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega had een keer frikadellenvlaai gekocht, zaten we dat samen om half acht in de ochtend te eten, serieus nog nooit zoiets goors op, beetje op zo'n natte koude frikadel zitten kauwen
Wie heeft er gewonnen ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja was een weddenschap wie er het meeste van zou kunnen eten
welk boek?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:19 schreef kwiwi het volgende:
Nieuw boek in de postDat vind ik de leukste post
Dit hebben we bij een tentfeest een keer gedaan met een grote emmer zoute haring, tot we niet meer konden en dan in het publiek gooien.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja was een weddenschap wie er het meeste van zou kunnen eten
ik moet hier echt eens adresjes voor vis gaan vindenquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond maar eens een kabeljauw in de pan gooien.
Deception Point van Dan Brown. Ben benieuwdquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welk boek?
ik krijg mijn epistel morgen
owquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deception Point van Dan Brown. Ben benieuwd
Vond ik beetje een deceptiequote:Op maandag 23 augustus 2021 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deception Point van Dan Brown. Ben benieuwd
quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond ik beetje een deceptie
ja toch die dus.. sorry @kwiwiquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik maakte enkel een woordgrapje.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja toch die dus.. sorry @:kwiwi
geen Mozes dus niet grappigquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik maakte enkel een woordgrapje.
Dat was een beetje een deceptie inderdaad. Haha.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep, te vaak hetzelfde kunstje.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was een beetje een deceptie inderdaad. Haha.
Zo gauw je die fantasie van Brown een beetje kent wordt het toch snel saai vind ik.
Als je het genre leuk vind dan is het wel vermakelijk maar niet vernieuwend. Vond een tijdje James Patterson ook wel makkelijk om te lezen op vakantie.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was een beetje een deceptie inderdaad. Haha.
Zo gauw je die fantasie van Brown een beetje kent wordt het toch snel saai vind ik.
Nee, ga het even opzoeken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je I am pilgrim al eens gelezen?
Ken ik niet. Eens kijken, ms dit winter wel tijd om te lezen, al 5 jaar denk ik niet meer gedaan nu.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je het genre leuk vind dan is het wel vermakelijk maar niet vernieuwend. Vond een tijdje James Patterson ook wel makkelijk om te lezen op vakantie.
Dat is ook wel een goed leesidee. Ik vond 11/22/63 ook heel goed en interessantquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan me ook wel verdrinken in boeken met een alternatieve geschiedenis. SS GB, Man in the High Castle, Fatherland.
Ok die ga ik eens even bestellen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan me ook wel verdrinken in boeken met een alternatieve geschiedenis. SS GB, Man in the High Castle, Fatherland.
Ik kan je de mini series wel sturen om te kijken; die is ook de moeite waard. Volgt het verhaal niet helemaal maar vond het leuk om te kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed leesidee. Ik vond 11/22/63 ook heel goed en interessant
Waar gaat die over?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed leesidee. Ik vond 11/22/63 ook heel goed en interessant
Die vind ik qua sfeer echt goed neergezet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok die ga ik eens even bestellen.
@Budapestenaar had ook zo'n boek over hitler die in Argentinië woonde ofzo.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh ok dan, Amerikaanse manier van datum dus, vandaarquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voorkomen van aanslag op JFK door een tijdreiziger.
Oh dat zou leuk zijnquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan je de mini series wel sturen om te kijken; die is ook de moeite waard. Volgt het verhaal niet helemaal maar vond het leuk om te kijken.
Gaat allemaal op de lijstquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Fahrenheit 451 en The Road zijn ook wel goed, maar vooral die laatste is nogal grimmig.
Nog 8,5 dagenquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:57 schreef Karzai het volgende:
Zo jungs de maandag weer overleefd, de kop is eraf?
Van die fantasie shit hou ik niet zo van, wel van true crime of echte verhalen van echte mensen. Veel over geheime diensten gelezen, dat trekt me wel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voorkomen van aanslag op JFK door een tijdreiziger.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
launch the the torpedo schwanz heinrich!
Even een mondkapje op in het vliegtuig. Verder valt het reuze meequote:Op maandag 23 augustus 2021 19:01 schreef Karzai het volgende:
zit geen vakantie meer in voor mij dit jaar,maar de vooruitzichten volgend jaar zijn wel goed, ik heb ook helemaal geen zin om met al die beperkingen op vakantie te gaan
heldquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
launch the the torpedo schwanz heinrich!
Misschien bedoelt die zijn eigen beperkingen?quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even een mondkapje op in het vliegtuig. Verder valt het reuze mee
Z’n neus? Mja, zou kunnenquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien bedoelt die zijn eigen beperkingen?
geen vakantiedagen meer bijvoorbeeldquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien bedoelt die zijn eigen beperkingen?
quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Ik denk dat ik mijn toren weer moet afbreken en opnieuw op bouwen. Ik krijg het dak er niet op en om nu te zeggen dat wat er nu staat mooi rond is.. nee...
Bij dystopia ontkom je daar niet aan, maar het slaat juist niet de fantasy kant op. Vaak meer de “wat als”.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van die fantasie shit hou ik niet zo van, wel van true crime of echte verhalen van echte mensen. Veel over geheime diensten gelezen, dat trekt me wel.
Ook wel oude boeken of de oude tijd in het wilde westen enzo zijn fantastische.
Hmm tja dat heeft mijn vriendin ook nu, na 23 jaar nieuw werk want haar oude werk stuk gereorganiseerd. Maar het nieuwe werk, een klein familiebedrijf, valt haar vlg mij tegen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:21 schreef Karzai het volgende:
mja viel eigenlijk wel alllemaal mee, was even een dagje groggy en veel slapen, maar ik sleep er alles uit om maar niet te hoeven werken
Paar wekenquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmm tja dat heeft mijn vriendin ook nu, na 23 jaar nieuw werk want haar oude werk stuk gereorganiseerd. Maar het nieuwe werk, een klein familiebedrijf, valt haar vlg mij tegen.
Ze zegt dat ze het heeeel leuk vind maar wil ook een operatie die niet echt nodig is nu laten doen want “dan hoeft ze een paar weken niet te werken”
Ik duimquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:28 schreef mschol het volgende:
spannend, makelaar gaat bod uitbrengen morgen
maar hij hoort scheefquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Ik denk dat ik mijn toren weer moet afbreken en opnieuw op bouwen. Ik krijg het dak er niet op en om nu te zeggen dat wat er nu staat mooi rond is.. nee...
in een klein bedrijf ligt dat dat wat lastiger nauurlijk, ik werk bij een groot bedrijf waar de afgelopen jaren 80 miljoen in gepompt is, dan kunnen die paar eurootjes voor mij er ook wel afquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmm tja dat heeft mijn vriendin ook nu, na 23 jaar nieuw werk want haar oude werk stuk gereorganiseerd. Maar het nieuwe werk, een klein familiebedrijf, valt haar vlg mij tegen.
Ze zegt dat ze het heeeel leuk vind maar wil ook een operatie die niet echt nodig is nu laten doen want “dan hoeft ze een paar weken niet te werken”
Wij hebben net een miljard verbrand aan een mislukte overname, dus ik zou me ook niet schuldig voelenquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
in een klein bedrijf ligt dat dat wat lastiger nauurlijk, ik werk bij een groot bedrijf waar de afgelopen jaren 250 miljoen in gepompt is, dan kunnen die paar eurootjes voor mij er ook wel af
O ja ik las het, godverdomme zeg..quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben net een miljard verbrand aan een mislukte overname, dus ik zou me ook niet schuldig voelen
Ze hebben er best een puinhoop van gemaakt jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik las het, godverdomme zeg..Al je personeel over de zeik en weggelopen uit angst baan te verliezen, en dan dit
O lekker, daar heb ik best trek inquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN HONGAARSE SALAMI IN
Uit Debrecenquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O lekker, daar heb ik best trek in
Ja hoorquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb jij ook zo'n zin in Griekse soufflaki
Kom er nu aan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
MOOI... heb nog een heel rooster vol
quote:
Nee je moet gewoon niet zo feeden. Dat is niet okee gedrag.quote:
ik ben aan het feedenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:00 schreef dud0r het volgende:
Burp. Dat was lekker. Weer thuis. Broek uit(op je hoofd), shirt uit, alles uit. Warm
Hoe is het hier met al mijn vriendjes en vriendinnetjes
Je chick of @Amaquote:
Ben soms wel jaloers op al m'n leeftijdsgenoten die 10 jaar terug al een huisje hebben kunnen kopen en dikke winst hebben gemaakt. Ik kan, en zeker hier in CH, nu pas een koopwoning betalen. Nou gelukkig met Gergi ineens 2x zoveel spaargeld en inkomen, maar ja.. de prijzen zijn echt om te jankenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]wel echt absurde bedragen maar goed.. hele markt is ziek..
gelukkig veel eigen geld en dus weinig hypotheeklasten maar dan nog..
yup.... zie ook DMquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben soms wel jaloers op al m'n leeftijdsgenoten die 10 jaar terug al een huisje hebben kunnen kopen en dikke winst hebben gemaakt. Ik kan, en zeker hier in CH, nu pas een koopwoning betalen. Nou gelukkig met Gergi ineens 2x zoveel spaargeld en inkomen, maar ja.. de prijzen zijn echt om te janken
Rookt 'ie überhaupt?quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Ga met Gergi een weekendje Nederland doenIk dacht dan kan ie in ieder geval een paar mensen uit m'n familie ontmoeten, maar de helft is er niet
Hij wil perse naar Amsterdam en naar een coffeeshop
Zoveel leuke plekken en dan wordt het Amsterdam. Nou ja, 2e keer gaan we betere plekken opzoeken
![]()
Nog tips voor een coffeeshop in Amsterdam? Ik weet er geen en al helemaal niet hoe het werkt.. bestel je dan van een menu ofzo?
Dat is vaak meer geluk dan wijsheid natuurlijk. Ik zit nu in een huis dat bij verkoop wel iets extra op gaat leveren, maar dat geld moet ik ook meteen weer in een ander huis gaan steken als ik echt wat wil.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben soms wel jaloers op al m'n leeftijdsgenoten die 10 jaar terug al een huisje hebben kunnen kopen en dikke winst hebben gemaakt. Ik kan, en zeker hier in CH, nu pas een koopwoning betalen. Nou gelukkig met Gergi ineens 2x zoveel spaargeld en inkomen, maar ja.. de prijzen zijn echt om te janken
In Amsterdam richt het zich natuurlijk op toeristen. Maar je loopt er gewoon binnen, haalt wat voorgedraaid spul en dan ga je er weer vandoor.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Ga met Gergi een weekendje Nederland doenIk dacht dan kan ie in ieder geval een paar mensen uit m'n familie ontmoeten, maar de helft is er niet
Zoveel leuke plekken en dan wordt het Amsterdam. Nou ja, 2e keer gaan we betere plekken opzoeken
![]()
Nog tips voor een coffeeshop in Amsterdam? Ik weet er geen en al helemaal niet hoe het werkt.. bestel je dan van een menu ofzo?
En dit. Kerel heeft een huis kunnen kopen omdat 'ie op dat moment een van de weinigen was die een vast contract kreeg en alles echt net geploft was.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is vaak meer geluk dan wijsheid natuurlijk. Ik zit nu in een huis dat bij verkoop wel iets extra op gaat leveren, maar dat geld moet ik ook meteen weer in een ander huis gaan steken als ik echt wat wil.
Dan haal je wat voorgebakken spulquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NeeDus ik zei al dat wordt dan wel iets eetbaars..
Aha ok, dus het is niet zoals een café waar je aan een tafeltje gaat zitten en bestelt?quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Amsterdam richt het zich natuurlijk op toeristen. Maar je loopt er gewoon binnen, haalt wat voorgedraaid spul en dan ga je er weer vandoor.
Gewoon iets als brownies halen dan. De chocolade maskeert de smaak.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NeeDus ik zei al dat wordt dan wel iets eetbaars..
Hier ongeveer hetzelfde. Ik had gelukkig dat ik net vast werk had. En dat ik een vriendin had die graag wilde verhuizen naar Eindhoven. Anders hadden we vast langer gehuurd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit. Kerel heeft een huis kunnen kopen omdat 'ie op dat moment een van de weinigen was die een vast contract kreeg en alles echt net geploft was.
Ik neem sowieso niks, en hij krijgt ook niet veel van mequote:Op maandag 23 augustus 2021 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon iets als brownies halen dan. De chocolade maskeert de smaak.
En.neem.niet.te.veel.
naar de tweede kamer gaan zit een zaakje naast die de meest heerlijke gebakjes makenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:17 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Je mag al een tijdje niet meer binnen roken in Nederland. En de mensen daar bestellen geen koffie om te drinken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha ok, dus het is niet zoals een café waar je aan een tafeltje gaat zitten en bestelt?
Waarschijnlijk een dude (m/v) achter een barretje. Je kan gerust zeggen dat je het nooit gedaan hebt trouwens, iedereen die een beetje normaal z'n werk doet geeft je dan wel iets waar je niet meteen afwezig van bent.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha ok, dus het is niet zoals een café waar je aan een tafeltje gaat zitten en bestelt?
Overigens kán je er wel gewoon koffie drinken vaak.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag al een tijdje niet meer binnen roken in Nederland. En de mensen daar bestellen geen koffie om te drinken.
Staat genoteerdquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een dude (m/v) achter een barretje. Je kan gerust zeggen dat je het nooit gedaan hebt trouwens, iedereen die een beetje normaal z'n werk doet geeft je dan wel iets waar je niet meteen afwezig van bent.
Wel even doorspreken welke ervaring Gergi zoekt, relaxed of juist lolleren.
Kan niet wachten op het verhaal waarbij hij de hele auto onder gaat kotsen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem sowieso niks, en hij krijgt ook niet veel van meO ja, en ik mag de hele terugrit alleen rijden omdat meneer dit wil proberen.. en gegarandeerd dat ie 9u naast me gaat zitten klagen dat ik te langzaam rij
Nog een laatste tip, laat 'm het eten op een rustige locatie. Kan 'ie even rustig wennen enzo.quote:
Dit.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het verhaal waarbij hij de hele auto onder gaat kotsen.
Er vandoor gerold?quote:
Goede reviews ook zie ikquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
naar de tweede kamer gaan zit een zaakje naast die de meest heerlijke gebakjes maken
https://www.tripadvisor.c(...)olland_Province.html
Word je daar ziek van?quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het verhaal waarbij hij de hele auto onder gaat kotsen.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog een laatste tip, laat 'm het eten op een rustige locatie. Kan 'ie even rustig wennen enzo.
Kan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Word je daar ziek van?Ik wil niet dat ie m'n auto onderkotst natuurlijk
Ok, staat nu bovenaan de lijst genoteerdquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan.Zou het risico niet nemen.
moest lachenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:17 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Als je niet weet hoe je erop reageert zou ik het de eerste keer gewoon thuis doen, niet in combinatie met alcohol etc.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Word je daar ziek van?Ik wil niet dat ie m'n auto onderkotst natuurlijk
ditquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is vaak meer geluk dan wijsheid natuurlijk. Ik zit nu in een huis dat bij verkoop wel iets extra op gaat leveren, maar dat geld moet ik ook meteen weer in een ander huis gaan steken als ik echt wat wil.
Ik ben ook geen expert hoor, helemaal met edibles niet (één keer gedaan en die waren fucking sterk, lang leve de studentenflatquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, staat nu bovenaan de lijst genoteerdIk ben echt een newbie met dit soort dingen.
Ok, hotelkamer dan. Want ik denk niet dat de douane er zo vrolijk van wordt als we het over de grens meenemenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe je erop reageert zou ik het de eerste keer gewoon thuis doen, niet in combinatie met alcohol etc.
Koekjes of spacecake duurt ook wat langer voordat je het effect merkt, ook meteen de reden waarom mensen vaak iets teveel eten. Gewoon relaxt thuis en dan kan je niet zoveel gebeuren.
Ja, gewoon op dag 1 dan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, hotelkamer dan. Want ik denk niet dat de douane er zo vrolijk van wordt als we het over de grens meenemen
Biljettenmaatje van me woont in Szolnok, die vraag ik het wel even.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doorgaans komt salami uit Szeged
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op dag 1 en dan 's avonds nog m'n vader ontmoeten
WAAR OF NIET WAARquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Biljettenmaatje van me woont in Szolnok, die vraag ik het wel even.
Heb ik ook het stationsnaambordje van trouwens.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op dag 1 en dan 's avonds nog m'n vader ontmoeten
Gewoon meenemen naar de coffeecorner van de Hema, met z’n coffeeshopquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:17 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Dooooooooeeeeeequote:
Nee hoor, dit is allebei waarquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet er nog een zoutstrooiwagen komen?
Tompouce geven en doen alsof er wiet in zitquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar de coffeecorner van de Hema, met z’n coffeeshop
Een keer van die koekjes gehad maar die waren niet te vreten en deden niksquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe je erop reageert zou ik het de eerste keer gewoon thuis doen, niet in combinatie met alcohol etc.
Koekjes of spacecake duurt ook wat langer voordat je het effect merkt, ook meteen de reden waarom mensen vaak iets teveel eten. Gewoon relaxt thuis en dan kan je niet zoveel gebeuren.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tompouce geven en doen alsof er wiet in zit
Grote rookworst in z’n mond steken huehue.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Begin hier maar mee. Andere vraag ik even na.quote:
Ook een optie.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dat gewoon doen, hij zit me ook altijd met een stalen gezicht voor de gek te houdenquote:
Je moet ‘m wel even een kroketje laten trekkenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dat gewoon doen, hij zit me ook altijd met een stalen gezicht voor de gek te houden
doenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dat gewoon doen, hij zit me ook altijd met een stalen gezicht voor de gek te houden
Dat sowieso. En we gaan even vlaai eten in limburgquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ‘m wel even een kroketje laten trekken
Aan de Ferdinand Bolstraat.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ‘m wel even een kroketje laten trekken
Van alle snacks.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ga lachen als ie dan alsnog de auto onder kotst
Oehquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat sowieso. En we gaan even vlaai eten in limburg
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ga lachen als ie dan alsnog de auto onder kotst
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit daar nog steeds een Febo?
Ze gaan je niet met een paar koekjes aanhouden. Maar hotel is ook goed natuurlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, hotelkamer dan. Want ik denk niet dat de douane er zo vrolijk van wordt als we het over de grens meenemen
Engels gemixt met Duitse en Zwitserse woordenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
wat voor taal preken jullie met elkaar eigenlijk?
dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had even gespiekt voor ik het riep.
Dat heb je snel gedaan!quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
De aanhouder wint, het dak zit nu wel goed![]()
![]()
ik kan me hier een levendige voorstelling bij makenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Engels gemixt met Duitse en Zwitserse woorden
Ik kon me niet goed voorstellen dat ze die zouden opdoeken, maar jeweetetniequote:Op maandag 23 augustus 2021 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat zouden meer mensen moeten doen
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat sowieso. En we gaan even vlaai eten in limburg
Ik heb het toch niet afgebroken, maar gewoon blijven proberen....quote:
Dat klinkt wel als een veel beter idee dan in een shop zittenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar de coffeecorner van de Hema, met z’n coffeeshop
Wat een vlegelquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik had trouwens laatst wat moois bij de douane hier. Even naar Duitsland en op de terugweg laat de douane me eerst doorrijden, daarna komt die gast ineens achter de auto aanrennen en begint erop te slaanWtf.. Ja moest m'n papieren en alles laten zien. Oh geen paspoort bij u mevrouw? "Nee sorry dacht dat rijbewijs genoeg was binnen schengen?". "SORRY? HAHAHA SORRY! Wacht hier maar eens even".
Heeft die eikel me daar 45 minuten laten staan wachten terwijl de check normaal 3 min. duurt. Kon natuurlijk niks vinden, nog geen uitstaande boete. Hele auto overhoop gehaald, nou eindelijk mocht ik weg.
Wat ik denk is dat hij bij het doorrijden m'n nederlandse vlag sticker op de auto zag en ineens dacht "hahaa! potentiële drugsvangst!!1!".
Can you buy some Rübli?quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kan me hier een levendige voorstelling bij maken
Godver.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik had trouwens laatst wat moois bij de douane hier. Even naar Duitsland en op de terugweg laat de douane me eerst doorrijden, daarna komt die gast ineens achter de auto aanrennen en begint erop te slaanWtf.. Ja moest m'n papieren en alles laten zien. Oh geen paspoort bij u mevrouw? "Nee sorry dacht dat rijbewijs genoeg was binnen schengen?". "SORRY? HAHAHA SORRY! Wacht hier maar eens even".
Heeft die eikel me daar 45 minuten laten staan wachten terwijl de check normaal 3 min. duurt. Kon natuurlijk niks vinden, nog geen uitstaande boete. Hele auto overhoop gehaald, nou eindelijk mocht ik weg.
Wat ik denk is dat hij bij het doorrijden m'n nederlandse vlag sticker op de auto zag en ineens dacht "hahaa! potentiële drugsvangst!!1!".
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ja, liever een bordje erwtensoep dan een jointquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een veel beter idee dan in een shop zitten
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, liever een bordje erwtensoep dan een joint
Zo hebben ze me bij de douane Andorra uit ook een keertje laten stoppen en gingen ze heel de auto inspecteren em leegtrekkenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Zie je er zo bad guy uit?quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als mij als ik terug thuis kom op Schiphol
hahahah zag je er zo gemeen uit jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ben niet echt fan van soep, maar eensquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, liever een bordje erwtensoep dan een joint
helemaal onder de smeer van die flippenbootquote:
Maanden op zee en dan huiswaarts met een ruige baardquote:
Nee ik deed m'n grote bambi ogen.. Maar die gast was duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt. En het werd alleen maar erger toen langzaam duidelijk werd dat er behalve een halve bounty niks te vinden wasquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hahahah zag je er zo gemeen uit ja
Ben in Antwerpen bij een discotheek geweigerd omdat ik een agressief hoofd hadquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
helemaal onder de smeer van die flippenboot
Douane door die baard kammen om te kijken of er wat in vestopt zitquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maanden op zee en dan huiswaarts met een ruige baard
nee man. ik ben een halve weerwolf die terug getransformeerd is. kan nog geen fatsoenlijke volle baard laten groeienquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maanden op zee en dan huiswaarts met een ruige baard
een derde vuistquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Douane door die baard kammen om te kijken of er wat in vestopt zit
Oh ja, extra reden om te checken wel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee man. ik ben een halve weerwolf die terug getransformeerd is. kan nog geen fatsoenlijke volle baard laten groeienallemaal random kale plekken
Beetje zoquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben in Antwerpen bij een discotheek geweigerd omdat ik een agressief hoofd had
maar ik kwam meestal thuis op Schiphol met 2 hele grote tassen + handbagage. Haar dat al 5 maanden niet geknipt is enzo
Als ik zoveel baard wil moet ik denk ik 2 eeuwen kweken. en dagelijks pokon op mn gezicht strooienquote:
Je moet er wat voorover hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik zoveel baard wil moet ik denk ik 2 eeuwen kweken. en dagelijks pokon op mn gezicht strooien
Is die nou echt lekkerder dan unox? Dacht dat het nagenoeg dezelfde worst was.quote:
Doet de hema niet haar eigen worst er in?quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is die nou echt lekkerder dan unox? Dacht dat het nagenoeg dezelfde worst was.
O ja, ook even op de boodschappenlijst zetten
huehuequote:Op maandag 23 augustus 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet de hema niet haar eigen worst er in?
O ik bedoelde de worst, zie nu dat het om de erwtensoep gaatquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet de hema niet haar eigen worst er in?
Nee, de worst van de Hema is stukken lekkerderquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is die nou echt lekkerder dan unox? Dacht dat het nagenoeg dezelfde worst was.
O ja, ook even op de boodschappenlijst zetten
Is wel heel erg vroeg hoor, zelfs kwiwi is nog wakkerquote:
Hierdoor dacht ik altijd dat het bijna dezelfde worst was:quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, de worst van de Hema is stukken lekkerder
bijblijven kwiwiquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik bedoelde de worst, zie nu dat het om de erwtensoep gaat
maar komt komt ook gewoon uit de Unox fabriekquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, de worst van de Hema is stukken lekkerder
O shit ja, het is al na m'n bedtijdquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel heel erg vroeg hoor, zelfs kwiwi is nog wakker
hmm shit.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel heel erg vroeg hoor, zelfs kwiwi is nog wakker
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O shit ja, het is al na m'n bedtijd
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Dan ben ik niet meer zo helderquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |