SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 23-08-2021 18:07:12 ]
Trouwens, ik maak net een rosébiertje openquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed voor je kont! En je gebit ook
Nee ik ben de tourguide.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:36 schreef kwiwi het volgende:
Moet Liesje nu ook een fiets ipv in de bus?
Dankjequote:Op maandag 23 augustus 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We komen zo je glaasje advocaat met slagroom brengen.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma at dit altijd, zonder tanden en dan was haar hele mond geel en af en toe zag je van die slierten in haar mondquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
Het is weer zover jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijkomen, maar ik ben nog op zoek naar een passende smiley.quote:
Heb je nog naijlende ontsluiting?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bijkomen, maar ik ben nog op zoek naar een passende smiley.
Advocaat slagroom met tanden lijkt mij nogal knapperig.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oma at dit altijd, zonder tanden en dan was haar hele mond geel en af en toe zag je van die slierten in haar mond
Daaromquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Advocaat slagroom met tanden lijkt mij nogal knapperig.
Zijn meestal ook niet zo'n aantrekkelijke mensen, behalve die van mij natuurlijk, die lijkt op een leeuw in fel zonlicht.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Advocaat slagroom met tanden lijkt mij nogal knapperig.
En als je dat niet doet? Komt dan de advocaat- politie langs ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarom
Moet je er ook hagelslag overheen strooien
Wapperende manen en alles.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn meestal ook niet zo'n aantrekkelijke mensen, behalve die van mij natuurlijk, die lijkt op een leeuw in fel zonlicht.
Ik vind dat wel een schattige smileyquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze dan maar
[ afbeelding ]
Ik mis een gewichthef-smiley@:flory
Yep, Danny heeft bijna spierwitte lange haren die hij graag laat wapperen en is getrouwd met een hockeymeisje, Danny wint bijna al zijn rechtszaken, zo is Danny.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wapperende manen en alles.
Klinkt lekker Arischquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, Danny heeft bijna spierwitte lange haren die hij graag laat wapperen en is getrouwd met een hockeymeisje, Danny wint bijna al zijn rechtszaken, zo is Danny.
Dat wel, maar het klopt niet echt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een schattige smiley
Wel fijn getraind ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wel, maar het klopt niet echt.
Is goed, Mengele.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Arische Danny is een noodzakelijk kwaad in mijn leven
Ja, best wel! En dat voor een 'ik doe maar wat' rondje.quote:
Bummerquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, best wel! En dat voor een 'ik doe maar wat' rondje.![]()
Alleen nu poog ik wat muziek te updaten op mijn horloge, maar niemand weet nog wat het wachtwoord van het netwerk is.
Ik zie dit in slowmotion voor me.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog ergens een springtouw in de schuur, misschien ga ik zo even springen.
Mochten jullie een aardbeving waarnemen, dan ben ik dat.
M'n eigen smaak muziek vooral. Ze hadden vandaag rap aanstaan en davinknieleuknie.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BummerMuziek is altijd wel erg fijn bij het sporten
Groetjes Firma Open Deur.
Slachtofferhulp nodig?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dit in slowmotion voor me.
Nee, dat snap ik..quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n eigen smaak muziek vooral. Ze hadden vandaag rap aanstaan en davinknieleuknie.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik..
Dan ga je rap naar buiten.
Har har har
quote:
Klinkt een beetje als water met een klein beetje tandpasta erin.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees hier een recept: gehakt met bosui.
Hier twijfel ik over
Of vlees met muntsaus.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als water met een klein beetje tandpasta erin.
Frikandel met slagroom en vruchtenhagel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zacht gekookt ei met gorgonzolasaus.
https://www.gelderlander.(...)fans-video~a5a8c691/quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Frikandel met slagroom en vruchtenhagel.
Fotoboek van -Shii-quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het profiel van shiitake? Kan haar UI niet vinden
Lijkt op: https://joeldig.nl/shop/knetterdel/quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)fans-video~a5a8c691/
Ahwww, dat schattige minifietsjequote:Op maandag 23 augustus 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
De Foqueville bus heeft weer twee bewoners opgepikt bij de halte@:Ygritte @:-shii-
[ afbeelding ]
Shii moet hard trappen om de bus bij te houden op dat kleine fietsje.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
De Foqueville bus heeft weer twee bewoners opgepikt bij de halte@:Ygritte @:-shii-
[ afbeelding ]
Bweurk.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt op: https://joeldig.nl/shop/knetterdel/
Die gast is ook bij Take me out geweest.
Is dat een boer?quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shii moet hard trappen om de bus bij te houden op dat kleine fietsje.
Up next: "Mensen die muziek draaien bij het sporten"quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BummerMuziek is altijd wel erg fijn bij het sporten
Groetjes Firma Open Deur.
Collega had een keer frikadellenvlaai gekocht, zaten we dat samen om half acht in de ochtend te eten, serieus nog nooit zoiets goors op, beetje op zo'n natte koude frikadel zitten kauwenquote:
Van US of van Poekie?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beetje een natte met wat blokjes kots
Heb je die taart wel in het gezicht van je collega geduwd?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega had een keer frikadellenvlaai gekocht, zaten we dat samen om half acht in de ochtend te eten, serieus nog nooit zoiets goors op, beetje op zo'n natte koude frikadel zitten kauwen
Geweldig!quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja was een weddenschap wie er het meeste van zou kunnen etenquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je die taart wel in het gezicht van je collega geduwd?Wat is dat nou weer voor ranzigs man
Eerst in de oven mikken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega had een keer frikadellenvlaai gekocht, zaten we dat samen om half acht in de ochtend te eten, serieus nog nooit zoiets goors op, beetje op zo'n natte koude frikadel zitten kauwen
Wie heeft er gewonnen ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja was een weddenschap wie er het meeste van zou kunnen eten
welk boek?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:19 schreef kwiwi het volgende:
Nieuw boek in de postDat vind ik de leukste post
Dit hebben we bij een tentfeest een keer gedaan met een grote emmer zoute haring, tot we niet meer konden en dan in het publiek gooien.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja was een weddenschap wie er het meeste van zou kunnen eten
ik moet hier echt eens adresjes voor vis gaan vindenquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond maar eens een kabeljauw in de pan gooien.
Deception Point van Dan Brown. Ben benieuwdquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welk boek?
ik krijg mijn epistel morgen
owquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deception Point van Dan Brown. Ben benieuwd
Vond ik beetje een deceptiequote:Op maandag 23 augustus 2021 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deception Point van Dan Brown. Ben benieuwd
quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond ik beetje een deceptie
ja toch die dus.. sorry @kwiwiquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik maakte enkel een woordgrapje.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja toch die dus.. sorry @:kwiwi
geen Mozes dus niet grappigquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik maakte enkel een woordgrapje.
Dat was een beetje een deceptie inderdaad. Haha.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep, te vaak hetzelfde kunstje.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was een beetje een deceptie inderdaad. Haha.
Zo gauw je die fantasie van Brown een beetje kent wordt het toch snel saai vind ik.
Als je het genre leuk vind dan is het wel vermakelijk maar niet vernieuwend. Vond een tijdje James Patterson ook wel makkelijk om te lezen op vakantie.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was een beetje een deceptie inderdaad. Haha.
Zo gauw je die fantasie van Brown een beetje kent wordt het toch snel saai vind ik.
Nee, ga het even opzoeken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je I am pilgrim al eens gelezen?
Ken ik niet. Eens kijken, ms dit winter wel tijd om te lezen, al 5 jaar denk ik niet meer gedaan nu.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je het genre leuk vind dan is het wel vermakelijk maar niet vernieuwend. Vond een tijdje James Patterson ook wel makkelijk om te lezen op vakantie.
Dat is ook wel een goed leesidee. Ik vond 11/22/63 ook heel goed en interessantquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan me ook wel verdrinken in boeken met een alternatieve geschiedenis. SS GB, Man in the High Castle, Fatherland.
Ok die ga ik eens even bestellen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan me ook wel verdrinken in boeken met een alternatieve geschiedenis. SS GB, Man in the High Castle, Fatherland.
Ik kan je de mini series wel sturen om te kijken; die is ook de moeite waard. Volgt het verhaal niet helemaal maar vond het leuk om te kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed leesidee. Ik vond 11/22/63 ook heel goed en interessant
Waar gaat die over?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed leesidee. Ik vond 11/22/63 ook heel goed en interessant
Die vind ik qua sfeer echt goed neergezet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok die ga ik eens even bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |