SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 23-08-2021 18:07:12 ]
Trouwens, ik maak net een rosébiertje openquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed voor je kont! En je gebit ook
Nee ik ben de tourguide.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:36 schreef kwiwi het volgende:
Moet Liesje nu ook een fiets ipv in de bus?
Dankjequote:Op maandag 23 augustus 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We komen zo je glaasje advocaat met slagroom brengen.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma at dit altijd, zonder tanden en dan was haar hele mond geel en af en toe zag je van die slierten in haar mondquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
Het is weer zover jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijkomen, maar ik ben nog op zoek naar een passende smiley.quote:
Heb je nog naijlende ontsluiting?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bijkomen, maar ik ben nog op zoek naar een passende smiley.
Advocaat slagroom met tanden lijkt mij nogal knapperig.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oma at dit altijd, zonder tanden en dan was haar hele mond geel en af en toe zag je van die slierten in haar mond
Daaromquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Advocaat slagroom met tanden lijkt mij nogal knapperig.
Zijn meestal ook niet zo'n aantrekkelijke mensen, behalve die van mij natuurlijk, die lijkt op een leeuw in fel zonlicht.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Advocaat slagroom met tanden lijkt mij nogal knapperig.
En als je dat niet doet? Komt dan de advocaat- politie langs ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarom
Moet je er ook hagelslag overheen strooien
Wapperende manen en alles.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn meestal ook niet zo'n aantrekkelijke mensen, behalve die van mij natuurlijk, die lijkt op een leeuw in fel zonlicht.
Ik vind dat wel een schattige smileyquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze dan maar
[ afbeelding ]
Ik mis een gewichthef-smiley@:flory
Yep, Danny heeft bijna spierwitte lange haren die hij graag laat wapperen en is getrouwd met een hockeymeisje, Danny wint bijna al zijn rechtszaken, zo is Danny.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wapperende manen en alles.
Klinkt lekker Arischquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, Danny heeft bijna spierwitte lange haren die hij graag laat wapperen en is getrouwd met een hockeymeisje, Danny wint bijna al zijn rechtszaken, zo is Danny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |