SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zette ze ook een pannetje met wasverzachter op het vuur zodat het huis lekker ging ruiken?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me gebruikte liters wasverzachter per week, die trok echt geen kleding aan als die niet met wasverzachter gewassen was, dat was een bloedmooie vrouw en die hebben gewoon altijd gelijk
dropje wasverzachter achter de oren als ze naar US ging.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zette ze ook een pannetje met wasverzachter op het vuur zodat het huis lekker ging ruiken?
Ook gewoon vol overgave in dat water duikenquote:
Hehehequote:Op maandag 23 augustus 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dropje wasverzachter achter de oren als ze naar US ging.
Net buiten de foto staat een Peruviaan met een vork.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook gewoon vol overgave in dat water duiken
Taartjes bakken was meer haar hobby.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zette ze ook een pannetje met wasverzachter op het vuur zodat het huis lekker ging ruiken?
Overigens ben ik bloedserieus over het wegschilferen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel vooral wat overdrijving
Ik was even in de war met het caviaras Peruvian, maar het kwartje is gevallen hoor!quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net buiten de foto staat een Peruviaan met een vork.
Pink Sensationtaartquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taartjes bakken was meer haar hobby.
Zou je daar bubbels van gaan blazen?quote:
Hmm, heb ik ook af en toe. Ik gebruik daar zo'n tube crčme van de Trekpleister voor. Heel basic stuf waar weinig in zit dat irriteert.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overigens ben ik bloedserieus over het wegschilferen.Hij heeft zelfs nog een keer onderweg naar een concert een pot crčme gekocht omdat 'ie vergeten was z'n gezicht in te vetten.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was even in de war met het caviaras Peruvian, maar het kwartje is gevallen hoor!
US wel, vermoed ikquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou je daar bubbels van gaan blazen?
Wacht, wel wasverzachter met geurtje maar geen likje vet voor je bakkes? Heerlijk ditquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke man gaat nou een potje dagcrčme kopen
TOCH DAGCRČMEquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, heb ik ook af en toe. Ik gebruik daar zo'n tube crčme van de Trekpleister voor. Heel basic stuf waar weinig in zit dat irriteert.
Telegraaf style ondervraging door IJsquote:
Zijkantquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
En komen die bubbels uit de bovenkant of uit de onderkant?
Nachtcrčme dan?quote:
De gelikte beerquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Buda houdt ons gewoon voor het lapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat kan ook niet meer, want die naam hebben ze afgeschaft.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Cetomacrogolcrčme. Onthoud die maar voor Scrabble.
Ga toch geen Oil of Olaz smeren
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan ook niet meer, want die naam hebben ze afgeschaft.
waren ze bang dat de US hun hoofdkantoor zou binnen vallen voor olie?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan ook niet meer, want die naam hebben ze afgeschaft.
Heb ik ook gehad. Maar die cetomadinges werkt bij mij beter.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Anderzijds, Bepanthen is ook dikke zooi.
Ze hebben nu overal Olay. Scheelt weer plaatjes bewerken ofzo.quote:
Niks tegen het spul verder hoor, het is alleen nogal dik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Maar die cetomadinges werkt bij mij beter.
Oke Roxanne Hazesquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ga toch geen Oil of Olaz smeren
Met Roxeanne Hazes als gezichtquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben nu overal Olay. Scheelt weer plaatjes bewerken ofzo.
Ja weet ik hetquote:
wat is de dm?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar jongens, ik zei niet voor niets crčme van de Lidl of DM.
https://www.dm.de/quote:
Wat een slechte naamquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben nu overal Olay. Scheelt weer plaatjes bewerken ofzo.
oileeeeeh!quote:
oh duitse winkel. dat is een beetje ver weg. of ik moet @Ama lief aankijkenquote:
Smeerspul van Balea en Neutrogena schijnt fijn spul te zijn.quote:
Raggel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je Rachel als schoonloeder.
Heb je pijn?quote:
Zij is het gezicht van Oileeeh!quote:
Rochelquote:
Brrrr.quote:
Jezus. Terwijl die moeder eruit ziet als een ouwe leren bank.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zij is het gezicht van Oileeeh!
Goeie timingquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:52 schreef Karzai het volgende:
Blijf nog een weekje thuis om de boel te laten herstellen
Weet niet wanneer ik weer keer naar Duitsland ga.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh duitse winkel. dat is een beetje ver weg. of ik moet @:ama lief aankijken
Soep over mijn toetsenbord uitgespuugd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:54 schreef dud0r het volgende:
ik heb balm voor na het scheren maar geen creme. daarom zie ik er ook uit alsof ik 85 ben
De ene crčme is de andere niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:53 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb alleen nog van die vochtinbrengende creme voor toen ik nog verse littekens enzo had. Vind dat altijd van dat glibberige vette spul.
oke okequote:Op maandag 23 augustus 2021 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet wanneer ik weer keer naar Duitsland ga.Denk over dik maandje ofzo.
En ik weet niet of ze dat in Meppen hebben (mag je lekker zelf opzoeken hehe).
Balea is wel prima spul. Kocht ik vroegah altijd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Smeerspul van Balea en Neutrogena schijnt fijn spul te zijn.
Ik woon te ver bij de grens vandaan om het als standaard spul te adopteren.
Als ze DM hebben daar zal ik overwegen om vriendin lief aan te kijken om daar langs te gaan de volgende keer.quote:
Mja, die reclame is niet echt fijn om naar te kijken, want volgens mij zit ze onder een dikke laag poeierrrrrquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus. Terwijl die moeder eruit ziet als een ouwe leren bank.
Huehuequote:Op maandag 23 augustus 2021 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, die reclame is niet echt fijn om naar te kijken, want volgens mij zit ze onder een dikke laag poeierrrrr
Zou ze ook net zo lekker zitten?
Heeft ze daar ook crčme gesmeerd dan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, die reclame is niet echt fijn om naar te kijken, want volgens mij zit ze onder een dikke laag poeierrrrr
Zou ze ook net zo lekker zitten?
Ik heb daar handzeep en gezichtsmaskers van.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Balea is wel prima spul. Kocht ik vroegah altijd.
Nee, maar ze zit wel aan haar gezicht en ik word dan altijd een beetje misselijkquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze daar ook crčme gesmeerd dan?
Lekker zeveren over de sprint.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ooooh teammeeting. Altijd nuttig.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker zeveren over de sprint.
moet dat niet in de ochtend stand-upquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker zeveren over de sprint.
DE DEEEELIEEEEquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet dat niet in de ochtend stand-up
Wij hadden op het laatst ook nog een midlyquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hadden op het laatst ook nog een midly![]()
twee keer per dag appčl
Liever appels.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
twee keer per dag appčl
Wel braaf gaan zitten en een pootje gegeven toch?quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
twee keer per dag appčl
gebakken in een appelbol, flap of taartquote:
Beetje praten he. Dingen zeggen. Doen alsof het ergens over gaatquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel braaf gaan zitten en een pootje gegeven toch?
Herkenbaar.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje praten he. Dingen zeggen. Doen alsof het ergens over gaat
dat is kut voor hemquote:
Z'n ouders wilden eigenlijk geen kinderen ?quote:
Komt door die 1/3 pizzaquote:
Dit nieuws stemt mij vrolijk.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Terug naar kantoor is sowieso al uitgesteld tot half oktober
Filipijn 🤷♂quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Z'n ouders wilden eigenlijk geen kinderen ?
Dat ik niet naar kantoor kan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit nieuws stemt mij vrolijk.
Ik zou niet echt snel de link naar een Filipijnse naam leggenquote:
Ja! Dan kan ik tegen mijn leidinggevende zeggen dat @Wereldgozer op het Fok!forum ook niet naar kantoor mag. Supersterk argumentquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat ik niet naar kantoor kan?
Klinkt als de ideale schoonmoeder voor mijquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Z'n ouders wilden eigenlijk geen kinderen ?
Zou sowieso geen typische Filipijnse naam kunnen opnoemen eigenlijkquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet echt snel de link naar een Filipijnse naam leggen
Samen tegen kiejona!quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja! Dan kan ik tegen mijn leidinggevende zeggen dat @:Wereldgozer op het Fok!forum ook niet naar kantoor mag. Supersterk argument
Ook dat.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou sowieso geen typische Filipijnse naam kunnen opnoemen eigenlijk
Hebben wij ookquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
twee keer per dag appčl
Op een gegeven moment weet je toch ook niet meer van gekkigheid wat je tegen elkaar moet zeggen, elke ochtend?quote:
Beetje dingen zeggenquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje praten he. Dingen zeggen. Doen alsof het ergens over gaat
Als iedereen al harstikke gaar is.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben wij ookMaar die is alleen voor de scrummasters en po's. En dan was er ook nog een voorstel om nog een daily aan het einde van de dag te doen
"Mogge"quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een gegeven moment weet je toch ook niet meer van gekkigheid wat je tegen elkaar moet zeggen, elke ochtend?
Ga verzen uit de Koran uit je hoofd leren en dram die op bij het ochtendoverlegquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een gegeven moment weet je toch ook niet meer van gekkigheid wat je tegen elkaar moet zeggen, elke ochtend?
Oh, ja, leuk. Terug naar de dagopening.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga verzen uit de Koran uit je hoofd leren en dram die op bij het ochtendoverleg
Mijn ex-leidinggevende ging toen helemaal uit z'n panty toen een andere collega dat tegen hem zei: moet GOEDEmorgen zijn. De sfeer was toen echt heel prettigquote:
Ik heb dat ook gewoon tegen ex-collega's gezegd, dat ik eerst even moest opstarten met koffie enzo. Komen ze op de teentjes langzaam dichterbij en vragen of ze al tegen me mochten sprekenquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso klinkt dat als de hel, 's ochtends meteen dingen van me verwachten.
Imeldaquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou sowieso geen typische Filipijnse naam kunnen opnoemen eigenlijk
Hm, ik kan wel iets uit Openbaring voorlezen, lekker opgewekt de dag beginnenquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga verzen uit de Koran uit je hoofd leren en dram die op bij het ochtendoverleg
De voortgangquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet echt snel de link naar een Filipijnse naam leggen
Vrijdagmiddag ben ik mentaal al uitgelogd hoorquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als iedereen al harstikke gaar is.
Bij mijn vorige werkgever hadden ze MT overleg op vrijdag aan het eind van de middag
4E: hoi ik ben klaar!quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De voortgangEn als er geen voortgang is: de impediments
quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach.
Ik heb de raarste namen op mn crewlist zien staan.
Bon Jovi in alle denkbare spelfoutvormen
Honeyglenn
Lovejoy
Excelsisdeo
Toto
Huehuehue?quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg nu net een duim per e-mail ter OK
Ja, ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag ben ik mentaal al uitgelogd hoor
quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aristoteles
Columbus
Mussolini (ja echt)
Denk het ja.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Terug naar kantoor is sowieso al uitgesteld tot half oktober
quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons is het allemaal niet zo simpel.
Doe je ademoefeningen!quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
Gaat iets niet goed in m’n pens. Moeilijk harde steken in. Middenrif :’)
Kan het niet gewoon een windje zijn wat dwars zit?quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
Gaat iets niet goed in m’n pens. Moeilijk harde steken in. Middenrif :’)
Beetje opsmukkenquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oh, ik moet er een verhaaltje om heen bouwen ?
Ga dan gewoon naar de bakkerquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, cookie was te lang gebakken volgens mij, beetje droogjes
Nee denk verkeerd achter mm bureau zitten + reeds bekende defectenquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon een windje zijn wat dwars zit?
Owquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee denk verkeerd achter mm bureau zitten + reeds bekende defecten
Vooral uitademen.quote:
Weet eigenlijk niet of ze daar wel van die cookies hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar de bakker
Niks mis met een sprits.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of ze daar wel van die cookies hebben
Of misschien een koffietentje wat zelf koeken en gebak maakt?quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of ze daar wel van die cookies hebben
Nee maar dan moet je gelijk weer een heel pak kopen, niet dat dat opzich erg is, maar tochquote:
Ik vind ze heerlijk. Mits vers en roomboterquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou het niet afslaan, maar echt lekker vind ik spritsen niet
Dat zie ik niet als een nadeelquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dan moet je gelijk weer een heel pak kopen, niet dat dat opzich erg is, maar toch
Ja ik moet minder snackenquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als een nadeel
spritsen kunnen hier echt maanden onaangeraakt in de kast blijvenquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik meestal wel als ik een pak leeg heb![]()
Daarom koop ik het gewoon niet.
O nee, dat lukt mij niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
spritsen kunnen hier echt maanden onaangeraakt in de kast blijven
Heb ik ook meestal wel in huis, maar geen trek in nuquote:
Herfst, kom er maar inquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
Oh nice. morgen komt mn nieuwe regenjas
Vanaf nu de komende maanden dus alleen maar zon en zacht weerquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
Oh nice. morgen komt mn nieuwe regenjas
Broertje van Rochelquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanaf nu de komende maanden dus alleen maar zon en zacht weer
Nee wegquote:
Zo'n poffertjeskraam ruikt altijd naar darmproblemen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:33 schreef LTVDK het volgende:
Frantic binnenkort met zijn poffertjespan https://9gag.com/gag/a4E07Vy
quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:33 schreef LTVDK het volgende:
Frantic binnenkort met zijn poffertjespan https://9gag.com/gag/a4E07Vy
Gefrituurde poffertjes, zou dat lekker zijn?quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]kan je net zo goed een frituur beginnen
frituur is beter. kun je meer mee dan alleen deegballen makenquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]kan je net zo goed een frituur beginnen
zag gisteren ook poffertjes die maar aan 1 kant gebakken warenquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gefrituurde poffertjes, zou dat lekker zijn?
Nog lekker zompig en klef aan 1 kantquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zag gisteren ook poffertjes die maar aan 1 kant gebakken waren
met spekjes?quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gisteren dus pannenkoekjes van banaan en ei gemaakt en die waren voor het eerst gelukt.
Oké Jerommeke.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben dat genuil over eenvoudig voedsel wel beetje beu.
Er komt hier meer kindervreten voorbij dan op een gemiddelde kinderverjaardagquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
ja net aan droog zeg maarquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog lekker zompig en klef aan 1 kant
banaan en ei.. hoe werkt datquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gisteren dus pannenkoekjes van banaan en ei gemaakt en die waren voor het eerst gelukt.
banaan prakken, ei er door roeren, in de pan (en spekjes er bij doen)quote:
Wa hedde gij in oew snoepzaakske?quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt hier meer kindervreten voorbij dan op een gemiddelde kinderverjaardag
Ik vind spek lekker, maar pannenkoeken horen gewoon zoete meuk te zijn ja.quote:
Heel veul lekker snoepgoed.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wa hedde gij in oew snoepzaakske?
Jullie zijn ziek.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind spek lekker, maar pannenkoeken horen gewoon zoete meuk te zijn ja.
Och jee, Bocuse aan het woord met zijn hipstergrilletje hoorquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
hm die kende ik nog niet..quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
banaan prakken, ei er door roeren, in de pan (en spekjes er bij doen)
en
Spek hoor bij een omelet, of op een broodje hamburger, of bij een broodje worst.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jullie zijn ziek.
ZIEK zeg ik je !
Van die mensen die er gyros op flikkeren en mij stom aankijken als ik er aardbeien en ijs op doequote:Op maandag 23 augustus 2021 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind spek lekker, maar pannenkoeken horen gewoon zoete meuk te zijn ja.
Gewoon een bananenpannenkoek? Zijn best lekker hoor, ook makkelijke manier om van bananen die iets te rijp zijn om vanaf te komenquote:
Heel simpel. Blijkbaar. Dit was de eerste keer dat ze gelukt zijn. Ik heb er iets meer banaan doorheen geprakt, misschien was dat het.quote:
kan allebeiquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen die er gyros op flikkeren en mij stom aankijken als ik er aardbeien en ijs op doe
hmm, dat lijkt me niet lekker, maar ik hou niet zo van aardbeienquote:
ja ik kende 't nog nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een bananenpannenkoek? Zijn best lekker hoor, ook makkelijke manier om van bananen die iets te rijp zijn om vanaf te komen
Gyros flikker je op een pita of een durum, toch niet op een pannenkoekquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen die er gyros op flikkeren en mij stom aankijken als ik er aardbeien en ijs op doe
Er zijn mensen...quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gyros flikker je op een pita of een durum, toch niet op een pannenkoek
Hoeveel banaan en ei? En gaat er nog wat anders in?quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:44 schreef CherryLips het volgende:
blijkbaar niksquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel banaan en ei? En gaat er nog wat anders in?
Bij mij meestal ook niet, eet er elke dag eentje bij het ontbijt, dus ook al lang niet meer van die pannenkoeken gemaaktquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik kende 't nog niet
bananen leven bij mij meestal toch niet zo lang..
durum en pannenkoek kun je praktisch hetzelfde makenquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gyros flikker je op een pita of een durum, toch niet op een pannenkoek
dit klopt wel jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
durum en pannenkoek kun je praktisch hetzelfde maken
Twee ei, anderhalve banaan maar dat waren vrij kleine bananen, en ik had er wat kaneel doorheen geroerd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel banaan en ei? En gaat er nog wat anders in?
Zetmeel in de banaan werkt als bindmiddelquote:
het grotere formaat weduwetooster houd je voor je zelfquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee ei, anderhalve banaan maar dat waren vrij kleine bananen, en ik had er wat kaneel doorheen geroerd.
En dan heel kleine pannenkoekjes ervan gemaakt.
no shitquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zetmeel in de banaan werkt als bindmiddel
Als banaan ergens in is verwerkt, vind ik het prima, maar de structuur van een banaan zo uit het vuistje vind ik echt onwijs goor. Zo zompig. Gisteren die halve zo opgegeten die overbleef enquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij meestal ook niet, eet er elke dag eentje bij het ontbijt, dus ook al lang niet meer van die pannenkoeken gemaakt
Ja maar toch, een durum is vaak wat droger spul, een pannenkoek moet nog een beetje lekker vettig zijnquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
durum en pannenkoek kun je praktisch hetzelfde maken
is ook ander meel wat gebruikt wordtquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar toch, een durum is vaak wat droger spul, een pannenkoek moet nog een beetje lekker vettig zijn
Enlighten me, ik bak ook graagquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die vaak koekjes en taartjes bakken hebben meestal wel een specifiek karakter, net als pennymeisjes of kapsters.
Als ze wat minder rijp zijn valt dat zompige wel mee vind ik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als banaan ergens in is verwerkt, vind ik het prima, maar de structuur van een banaan zo uit het vuistje vind ik echt onwijs goor. Zo zompig. Gisteren die halve zo opgegeten die overbleef en![]()
In tegenstelling tot al die andere saaie wijven.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die vaak koekjes en taartjes bakken hebben meestal wel een specifiek karakter, net als pennymeisjes of kapsters.
Heb ze ook liever zo groen als mogelijk, vind ze niet meer zo lekker als ze echt rijp zijnquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als banaan ergens in is verwerkt, vind ik het prima, maar de structuur van een banaan zo uit het vuistje vind ik echt onwijs goor. Zo zompig. Gisteren die halve zo opgegeten die overbleef en![]()
Stukje mensenkennis dit. Vaak erg huiselijke vrouwen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen saai op zijn eigen manierquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In tegenstelling tot al die andere saaie wijven.
toch verkocht het goed bij het pannenkoekenhuis waar ik gewerkt heb.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar toch, een durum is vaak wat droger spul, een pannenkoek moet nog een beetje lekker vettig zijn
Liever eentje die lekker koekjes en taartjes bakt dan zo'n vegan miep die alleen maar rauwe bleekselderij eetquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
ook broccoli en gehakt?quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch verkocht het goed bij het pannenkoekenhuis waar ik gewerkt heb.
je kon er ook een pannenkoek krijgen met bolognesesaus en kaas
en met kippenragout.
eigenlijk kon je gewoon alles op de schijf gooien
Het kan allebei he, vegan zijn én taarten bakken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever eentje die lekker koekjes en taartjes bakt dan zo'n vegan miep die alleen maar rauwe bleekselderij eet
Ah, het is weer tijd voor "Professor UitStraling vindt er wat van"quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Ja ik moet niks zeggen trouwens want ik eet ook pizza met pindasaus en dönerquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch verkocht het goed bij het pannenkoekenhuis waar ik gewerkt heb.
je kon er ook een pannenkoek krijgen met bolognesesaus en kaas
en met kippenragout.
eigenlijk kon je gewoon alles op de schijf gooien
die is niet meer te krijgen bij NYPquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik moet niks zeggen trouwens want ik eet ook pizza met pindasaus en döner
Ik eet pizza met ananasquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik moet niks zeggen trouwens want ik eet ook pizza met pindasaus en döner
Hear, hear!quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever eentje die lekker koekjes en taartjes bakt dan zo'n vegan miep die alleen maar rauwe bleekselderij eet
lijkt me heerlijk/quote:
Wel lastig hoor als je geen ei of dingen als honing mag gebruikenquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan allebei he, vegan zijn én taarten bakken.
Ja maar 'lekker' is dan toch een dingetje hoorquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan allebei he, vegan zijn én taarten bakken.
Vaak zit het startmotortje zonder olie om andere leuke dingen te doen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
what's your vector victor?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben iets aan het ondertitelen met allemaal stomme woordgrapjes en hier word ik niet vrolijk van.
Moeten we even meedenken?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben iets aan het ondertitelen met allemaal stomme woordgrapjes en hier word ik niet vrolijk van.
Maar het kán wel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel lastig hoor als je geen ei of dingen als honing mag gebruiken
Hier bij de lokale pizzeria welquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die is niet meer te krijgen bij NYP
Graagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tap tap tap
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier bij de lokale pizzeria welOf althans dat is dan een döner pizza met gewoon tomatensaus en dan een bak pindasaus ernaast. Lekker de pizza opeten en de korstjes in de pindasaus dippen
Wat is mis met mensen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier bij de lokale pizzeria welOf althans dat is dan een döner pizza met gewoon tomatensaus en dan een bak pindasaus ernaast. Lekker de pizza opeten en de korstjes in de pindasaus dippen
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moest lachen
het is nog eens de nep variant ook. classyquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het, en er zal incidenteel vast wel iets lekkers tussen zitten, maar lijkt me allemaal onnodig veel gedoequote:Op maandag 23 augustus 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het kán wel.
https://wateetjedanwel.nl/koekjes-taart-en-cake/
Ik zou nog weleens arretjescake zonder ei willen maken, want rauw ei vind ik niet zo tof.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het, en er zal incidenteel vast wel iets lekkers tussen zitten, maar lijkt me allemaal onnodig veel gedoe
[..]
GraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duurde even voordat de sjekkel viel.
Ehm. Even nadenken hoor.![]()
Heb wel zelf een paar keer satépizza gemaakt waarbij de tomatensaus is vervangen door pindasaus, was best goed gelukt eigenlijkquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is nog eens de nep variant ook. classy
ja zo was dat ding bij NYP dusquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel zelf een paar keer satépizza gemaakt waarbij de tomatensaus is vervangen door pindasaus, was best goed gelukt eigenlijk
Bij mij is het een biljet. Nog steeds wapperendequote:Op maandag 23 augustus 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Duurde even voordat de sjekkel viel.
Ehm. Even nadenken hoor.
[..]
GraagPfffttt van die Haags humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kreeg laatst een pizza met een rauw ei er op. dat was ook wel apartquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou nog weleens arretjescake zonder ei willen maken, want rauw ei vind ik niet zo tof.
Tiramisu zonder ei wordt ook lastig denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou nog weleens arretjescake zonder ei willen maken, want rauw ei vind ik niet zo tof.
Ja maar dat gaat meestal meteen op.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tiramisu zonder ei wordt ook lastig denk ik
He brewquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij is het een biljet. Nog steeds wapperende
ja, daganiequote:Op maandag 23 augustus 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He brew
Hebrew
Maar nu dit grapje in het Nederlands
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Duurde even voordat de sjekkel viel.
Ehm. Even nadenken hoor.
pizzeria waar ik vroeger kwam deed op de quattro stagioni een ei zodra ie uit de oven kwam. die was dan precies goed als ie voor je neus stond.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een pizza met een rauw ei er op. dat was ook wel apart
Van die ketens heb ik hier toch helemaal niet in de buurtquote:
ga dan in de bewoonde wereld wonenquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die ketens heb ik hier toch helemaal niet in de buurt
oh, het was wel lekker, maar toen die bij de tafel aan kwam, was die nog niet goed.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pizzeria waar ik vroeger kwam deed op de quattro stagioni een ei zodra ie uit de oven kwam. die was dan precies goed als ie voor je neus stond.
een gebakken ei mag ik hopen?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Snackbar hiernaast had een keer ei op m'n cheeseburger gedaan.
Ik dacht dat hij ui zei
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Spiegelei op een hamburgerquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Snackbar hiernaast had een keer ei op m'n cheeseburger gedaan.
Ik dacht dat hij ui zei
ow ja das nastyquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, het was wel lekker, maar toen die bij de tafel aan kwam, was die nog niet goed.
Zegt meneer op het einde van de wereldquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga dan in de bewoonde wereld wonen
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat is dan een vergelijkbaar Nederlands woordgrapje. Wat doet Mozes als hij het koud heeft?
Slim![]()
O wowquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://reizendekabouters.nl/ah23d-teun2/
Maar het moet wel over koffie gaan, dat is kut, anders was het geen probleem.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat is dan een vergelijkbaar Nederlands woordgrapje. Wat doet Mozes als hij het koud heeft?
Slim
leuk! Er gebeurt weer eens watquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://reizendekabouters.nl/ah23d-teun2/
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het moet wel over koffie gaan, dat is kut, anders was het geen probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
Het is weer zover jongens
Dacht even dat je al in bed lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
Het is weer zover jongens
Goed voor je kont! En je gebit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee, eerst m'n bejaardenetenquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht even dat je al in bed lag
Nicequote:Op maandag 23 augustus 2021 17:33 schreef liesje1979 het volgende:
En ik krijg de elektrische fiets van mijn moeder. Zij heeft nu een andere dus deze is over.
Och ik eet niet zo gek veel suiker op een dag.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed voor je kont! En je gebit ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |