SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zette ze ook een pannetje met wasverzachter op het vuur zodat het huis lekker ging ruiken?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me gebruikte liters wasverzachter per week, die trok echt geen kleding aan als die niet met wasverzachter gewassen was, dat was een bloedmooie vrouw en die hebben gewoon altijd gelijk
dropje wasverzachter achter de oren als ze naar US ging.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zette ze ook een pannetje met wasverzachter op het vuur zodat het huis lekker ging ruiken?
Ook gewoon vol overgave in dat water duikenquote:
Hehehequote:Op maandag 23 augustus 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dropje wasverzachter achter de oren als ze naar US ging.
Net buiten de foto staat een Peruviaan met een vork.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook gewoon vol overgave in dat water duiken
Taartjes bakken was meer haar hobby.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zette ze ook een pannetje met wasverzachter op het vuur zodat het huis lekker ging ruiken?
Overigens ben ik bloedserieus over het wegschilferen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel vooral wat overdrijving
Ik was even in de war met het caviaras Peruvian, maar het kwartje is gevallen hoor!quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net buiten de foto staat een Peruviaan met een vork.
Pink Sensationtaartquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taartjes bakken was meer haar hobby.
Zou je daar bubbels van gaan blazen?quote:
Hmm, heb ik ook af en toe. Ik gebruik daar zo'n tube crème van de Trekpleister voor. Heel basic stuf waar weinig in zit dat irriteert.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overigens ben ik bloedserieus over het wegschilferen.Hij heeft zelfs nog een keer onderweg naar een concert een pot crème gekocht omdat 'ie vergeten was z'n gezicht in te vetten.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was even in de war met het caviaras Peruvian, maar het kwartje is gevallen hoor!
US wel, vermoed ikquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou je daar bubbels van gaan blazen?
Wacht, wel wasverzachter met geurtje maar geen likje vet voor je bakkes? Heerlijk ditquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke man gaat nou een potje dagcrème kopen
TOCH DAGCRÈMEquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, heb ik ook af en toe. Ik gebruik daar zo'n tube crème van de Trekpleister voor. Heel basic stuf waar weinig in zit dat irriteert.
Telegraaf style ondervraging door IJsquote:
Zijkantquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
En komen die bubbels uit de bovenkant of uit de onderkant?
Nachtcrème dan?quote:
De gelikte beerquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Buda houdt ons gewoon voor het lapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat kan ook niet meer, want die naam hebben ze afgeschaft.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Cetomacrogolcrème. Onthoud die maar voor Scrabble.
Ga toch geen Oil of Olaz smeren
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan ook niet meer, want die naam hebben ze afgeschaft.
waren ze bang dat de US hun hoofdkantoor zou binnen vallen voor olie?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan ook niet meer, want die naam hebben ze afgeschaft.
Heb ik ook gehad. Maar die cetomadinges werkt bij mij beter.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Anderzijds, Bepanthen is ook dikke zooi.
Ze hebben nu overal Olay. Scheelt weer plaatjes bewerken ofzo.quote:
Niks tegen het spul verder hoor, het is alleen nogal dik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Maar die cetomadinges werkt bij mij beter.
Oke Roxanne Hazesquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ga toch geen Oil of Olaz smeren
Met Roxeanne Hazes als gezichtquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben nu overal Olay. Scheelt weer plaatjes bewerken ofzo.
Ja weet ik hetquote:
wat is de dm?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar jongens, ik zei niet voor niets crème van de Lidl of DM.
https://www.dm.de/quote:
Wat een slechte naamquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben nu overal Olay. Scheelt weer plaatjes bewerken ofzo.
oileeeeeh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |