SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zette ze ook een pannetje met wasverzachter op het vuur zodat het huis lekker ging ruiken?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me gebruikte liters wasverzachter per week, die trok echt geen kleding aan als die niet met wasverzachter gewassen was, dat was een bloedmooie vrouw en die hebben gewoon altijd gelijk
dropje wasverzachter achter de oren als ze naar US ging.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zette ze ook een pannetje met wasverzachter op het vuur zodat het huis lekker ging ruiken?
Ook gewoon vol overgave in dat water duikenquote:
Hehehequote:Op maandag 23 augustus 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dropje wasverzachter achter de oren als ze naar US ging.
Net buiten de foto staat een Peruviaan met een vork.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook gewoon vol overgave in dat water duiken
Taartjes bakken was meer haar hobby.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zette ze ook een pannetje met wasverzachter op het vuur zodat het huis lekker ging ruiken?
Overigens ben ik bloedserieus over het wegschilferen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel vooral wat overdrijving
Ik was even in de war met het caviaras Peruvian, maar het kwartje is gevallen hoor!quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net buiten de foto staat een Peruviaan met een vork.
Pink Sensationtaartquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taartjes bakken was meer haar hobby.
Zou je daar bubbels van gaan blazen?quote:
Hmm, heb ik ook af en toe. Ik gebruik daar zo'n tube crčme van de Trekpleister voor. Heel basic stuf waar weinig in zit dat irriteert.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overigens ben ik bloedserieus over het wegschilferen.Hij heeft zelfs nog een keer onderweg naar een concert een pot crčme gekocht omdat 'ie vergeten was z'n gezicht in te vetten.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was even in de war met het caviaras Peruvian, maar het kwartje is gevallen hoor!
US wel, vermoed ikquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou je daar bubbels van gaan blazen?
Wacht, wel wasverzachter met geurtje maar geen likje vet voor je bakkes? Heerlijk ditquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke man gaat nou een potje dagcrčme kopen
TOCH DAGCRČMEquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, heb ik ook af en toe. Ik gebruik daar zo'n tube crčme van de Trekpleister voor. Heel basic stuf waar weinig in zit dat irriteert.
Telegraaf style ondervraging door IJsquote:
Zijkantquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
En komen die bubbels uit de bovenkant of uit de onderkant?
Nachtcrčme dan?quote:
De gelikte beerquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Buda houdt ons gewoon voor het lapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat kan ook niet meer, want die naam hebben ze afgeschaft.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Cetomacrogolcrčme. Onthoud die maar voor Scrabble.
Ga toch geen Oil of Olaz smeren
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan ook niet meer, want die naam hebben ze afgeschaft.
waren ze bang dat de US hun hoofdkantoor zou binnen vallen voor olie?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan ook niet meer, want die naam hebben ze afgeschaft.
Heb ik ook gehad. Maar die cetomadinges werkt bij mij beter.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Anderzijds, Bepanthen is ook dikke zooi.
Ze hebben nu overal Olay. Scheelt weer plaatjes bewerken ofzo.quote:
Niks tegen het spul verder hoor, het is alleen nogal dik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Maar die cetomadinges werkt bij mij beter.
Oke Roxanne Hazesquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ga toch geen Oil of Olaz smeren
Met Roxeanne Hazes als gezichtquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben nu overal Olay. Scheelt weer plaatjes bewerken ofzo.
Ja weet ik hetquote:
wat is de dm?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar jongens, ik zei niet voor niets crčme van de Lidl of DM.
https://www.dm.de/quote:
Wat een slechte naamquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben nu overal Olay. Scheelt weer plaatjes bewerken ofzo.
oileeeeeh!quote:
oh duitse winkel. dat is een beetje ver weg. of ik moet @Ama lief aankijkenquote:
Smeerspul van Balea en Neutrogena schijnt fijn spul te zijn.quote:
Raggel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je Rachel als schoonloeder.
Heb je pijn?quote:
Zij is het gezicht van Oileeeh!quote:
Rochelquote:
Brrrr.quote:
Jezus. Terwijl die moeder eruit ziet als een ouwe leren bank.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zij is het gezicht van Oileeeh!
Goeie timingquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:52 schreef Karzai het volgende:
Blijf nog een weekje thuis om de boel te laten herstellen
Weet niet wanneer ik weer keer naar Duitsland ga.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh duitse winkel. dat is een beetje ver weg. of ik moet @:ama lief aankijken
Soep over mijn toetsenbord uitgespuugd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:54 schreef dud0r het volgende:
ik heb balm voor na het scheren maar geen creme. daarom zie ik er ook uit alsof ik 85 ben
De ene crčme is de andere niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:53 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb alleen nog van die vochtinbrengende creme voor toen ik nog verse littekens enzo had. Vind dat altijd van dat glibberige vette spul.
oke okequote:Op maandag 23 augustus 2021 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet wanneer ik weer keer naar Duitsland ga.Denk over dik maandje ofzo.
En ik weet niet of ze dat in Meppen hebben (mag je lekker zelf opzoeken hehe).
Balea is wel prima spul. Kocht ik vroegah altijd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Smeerspul van Balea en Neutrogena schijnt fijn spul te zijn.
Ik woon te ver bij de grens vandaan om het als standaard spul te adopteren.
Als ze DM hebben daar zal ik overwegen om vriendin lief aan te kijken om daar langs te gaan de volgende keer.quote:
Mja, die reclame is niet echt fijn om naar te kijken, want volgens mij zit ze onder een dikke laag poeierrrrrquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus. Terwijl die moeder eruit ziet als een ouwe leren bank.
Huehuequote:Op maandag 23 augustus 2021 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, die reclame is niet echt fijn om naar te kijken, want volgens mij zit ze onder een dikke laag poeierrrrr
Zou ze ook net zo lekker zitten?
Heeft ze daar ook crčme gesmeerd dan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, die reclame is niet echt fijn om naar te kijken, want volgens mij zit ze onder een dikke laag poeierrrrr
Zou ze ook net zo lekker zitten?
Ik heb daar handzeep en gezichtsmaskers van.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Balea is wel prima spul. Kocht ik vroegah altijd.
Nee, maar ze zit wel aan haar gezicht en ik word dan altijd een beetje misselijkquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze daar ook crčme gesmeerd dan?
Lekker zeveren over de sprint.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ooooh teammeeting. Altijd nuttig.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker zeveren over de sprint.
moet dat niet in de ochtend stand-upquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker zeveren over de sprint.
DE DEEEELIEEEEquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet dat niet in de ochtend stand-up
Wij hadden op het laatst ook nog een midlyquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hadden op het laatst ook nog een midly![]()
twee keer per dag appčl
Liever appels.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
twee keer per dag appčl
Wel braaf gaan zitten en een pootje gegeven toch?quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
twee keer per dag appčl
gebakken in een appelbol, flap of taartquote:
Beetje praten he. Dingen zeggen. Doen alsof het ergens over gaatquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel braaf gaan zitten en een pootje gegeven toch?
Herkenbaar.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje praten he. Dingen zeggen. Doen alsof het ergens over gaat
dat is kut voor hemquote:
Z'n ouders wilden eigenlijk geen kinderen ?quote:
Komt door die 1/3 pizzaquote:
Dit nieuws stemt mij vrolijk.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Terug naar kantoor is sowieso al uitgesteld tot half oktober
Filipijn 🤷♂quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Z'n ouders wilden eigenlijk geen kinderen ?
Dat ik niet naar kantoor kan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit nieuws stemt mij vrolijk.
Ik zou niet echt snel de link naar een Filipijnse naam leggenquote:
Ja! Dan kan ik tegen mijn leidinggevende zeggen dat @Wereldgozer op het Fok!forum ook niet naar kantoor mag. Supersterk argumentquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat ik niet naar kantoor kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |