Als ik de kadastrale gegevens bekijk hoort het hele terrein/perceel bij 18, en is 18a alleen het bedrijfsgebouw met ondergrond. Er zal wel iets van recht van overpad moeten zijn (of af te dwingen), maar dat zal de uitwinbaarheid niet echt bevorderen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:19 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Wat is jullie mening over dit OG.?
Als het goed is, is daar rekening mee gehouden door de taxateur. Maargoed, dat rapport kunnen we niet inzien..quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:36 schreef tnhb het volgende:
[..]
Als ik de kadastrale gegevens bekijk hoort het hele terrein/perceel bij 18, en is 18a alleen het bedrijfsgebouw met ondergrond. Er zal wel iets van recht van overpad moeten zijn (of af te dwingen), maar dat zal de uitwinbaarheid niet echt bevorderen.
Waarom zou je daar als ondernemer willen gaan zitten, op zo'n onlogische plek, anders dan met een flinke aankoopkorting.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:47 schreef impact9 het volgende:
[..]
Als het goed is, is daar rekening mee gehouden door de taxateur. Maargoed, dat rapport kunnen we niet inzien..
Als ik goed op googlemaps kijk, is op 8a de (productie)bakkerij gevestigd. Hier komen waarschijnlijk de producten vandaan die in de winkels worden verkocht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:00 schreef Horsemen het volgende:
Het is dan wel een eerste hypotheek maar waarop? Een hok achter het woonhuis van zijn ouders?
Ja, tot zover heb ik het ook gevonden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:28 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Als ik goed op googlemaps kijk, is op 8a de (productie)bakkerij gevestigd. Hier komen waarschijnlijk de producten vandaan die in de winkels worden verkocht.
[ afbeelding ]
Het verdient allemaal weer niet de schoonheidsprijs maar aan de andere kant was ik er al vanuit gegaan dat er het e.e.a. fout zou gaan. Persoonlijk heb ik er nog niet zoveel moeite mee. Ik hoop wel dat ze het de komende week opgelost hebben zodat de terugbetalingen per 1 september geen vertraging oplopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef flexion het volgende:
En nog steeds radiostilte vanuit SIG. Ben benieuwd of ze het vandaag wel in de lucht kunnen krijgen. Al bijna een week geen toegang meer.
Begint toch wel zorgelijk te worden.
Betalingen die gedaan moeten worden liggen ook allemaal stil nu. Dat gaat toch ook nodige problemen opleveren. Begrijp niet dat ze de oude omgeving terugzetten totdat het probleem met de nieuwe omgeving is opgelost.
Voor de liefhebbers het linkjequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:27 schreef Jaco078 het volgende:
Bakkerij op collin.
Financiering van een corona-gat. Kosten erg hoog, resultaat lijkt mager. 1e hypotheek op pand van de ouders. 7% bruto.
Nu de rest nogquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:32 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers het linkje
https://www.collincrowdfu(...)6f2af389b254197de799
De directie heeft er vertrouwen in met een investering van 600 euro
Mee eens dat ze het nu beter in 1 keer goed kunnen doen. Ben alleen benieuwd of ze nu met nieuwe update komen. Als je nu kijkt op investeren.sameningeld.nl krijg je helemaal niks meer aan mededelingen. Alleen dat de website offline is voor onderhoud.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:20 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Het verdient allemaal weer niet de schoonheidsprijs maar aan de andere kant was ik er al vanuit gegaan dat er het e.e.a. fout zou gaan. Persoonlijk heb ik er nog niet zoveel moeite mee. Ik hoop wel dat ze het de komende week opgelost hebben zodat de terugbetalingen per 1 september geen vertraging oplopen.
Liever dat het nu iets langer duurt dan dat er straks in de nieuwe versie nog fouten zitten. Wel verstandig om straks de oude gegevens goed te vergelijken met de nieuwe
Zou kunnen dat ze bijna klaar zijn en de nieuwe database aan het koppelen zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:02 schreef flexion het volgende:
[..]
Mee eens dat ze het nu beter in 1 keer goed kunnen doen. Ben alleen benieuwd of ze nu met nieuwe update komen. Als je nu kijkt op investeren.sameningeld.nl krijg je helemaal niks meer aan mededelingen. Alleen dat de website offline is voor onderhoud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:30 schreef Buurman_ het volgende:
SiG lijkt weer online te zijnWie zal de nieuwe betaaldienstverlener zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
Bloqhouse biedt een cloud-based, one-stop-shop investeringsmanagement platform dat voldoet aan alle huidige en toekomstige behoeften voor fondsbeheerders en andere bedrijven die kapitaal willen aantrekken.
[ Bericht 6% gewijzigd door KrekelJapie op 24-08-2021 19:48:36 ]
Ik heb de totaal cijfers gecontroleerd en deze kloppen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:42 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Wie zal de nieuwe betaaldienstverlener zijn?
Eerder hebben ze gemeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:47 schreef ML45 het volgende:
[..]
Ik heb de totaal cijfers gecontroleerd en deze kloppen.
De koppagina ziet er fris uit met de relevante tot en met totaal gegevens
Wat ik wel mis zijn;
- overzicht van de ingehouden kosten
- uitbetalingen per project per maand
- gegevens per jaar
Ik denk dat deze later komen wanneer de druk voor de overdrachten op 31/31 augustus achter de rug is.
Kijken wanneer de eerste betalingen gedaan moeten worden en wanneer de eerste uitbetalingen gedaan worden hoe dat gaat en er uit ziet.
Dit 'mijn dashboard' zie ik helemaal nog niet.quote:LET OP: je e-Wallet heet vanaf dan ‘mijn dashboard’.
Is titel van dropdown rechtsboven nadat je bent ingelogged.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Eerder hebben ze gemeld
[..]
Dit 'mijn dashboard' zie ik helemaal nog niet.
Zou dat dat betekenen dat elke (rente) betaling per project een aparte betaal regel gaat worden? Want daar gaan zakelijke beleggers die per ontvangstregel kosten aan de bank mogen betalen niet gelukkig van worden.quote:Gelden waar je als investeerder recht op
hebt worden direct uitgekeerd naar de aan jouw account gekoppelde
bankrekening.
Ik heb inderdaad alleen nog maar van m'n zakelijk account een mailtje gezien, de voorgaande aankondigingen kreeg ik wel voor beide accounts (met totaal verschilend email adres).quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:02 schreef obligataire het volgende:
Hmmm, ik heb twee accounts, maar krijg slechts de inloggegevens van 1 van de 2
Dashboard/wallet mis ik ook maar verder kloppen alle gegevens wel waar ik allang blij mee ben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Eerder hebben ze gemeld
[..]
Dit 'mijn dashboard' zie ik helemaal nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |