Jaaaaaaaquote:Op zaterdag 4 september 2021 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Omaaaaaaaaaaaaa?
@:oma-nijn
Je moet wel instructies geven hčquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
![]()
Dat staat klaar
[ afbeelding ]
Jawel. Alles bij elkaar en husselen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet wel instructies geven hč
We kunnen het toch niet zomaar bij elkaar plempen
Hoe maak je de Spicy Mango Martini?quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jawel. Alles bij elkaar en husselen.en dan in je glas. ROndje peper aan het glas ter garnering.
Te makkelijk!quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jawel. Alles bij elkaar en husselen.en dan in je glas. ROndje peper aan het glas ter garnering.
Sorry dan. Dat stond er niet bijquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Te makkelijk!
Stap voor stap begeleiding hebben we nodig
Komt goedquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Gyazo doet het nieten de instructies van D. heb ik nog niet geleerd.
Rustig ... we verzamelen om half hč..en dan maken enzo...quote:
Gna gna gnaquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier staan de glazen klaar en alles zit in de shaker ( op het ijs na).
Dus zodra het startschot valt, schud ik de hele bende door elkaar.
Ja hoorquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:20 schreef aloa het volgende:
Mag ik hier ook gewoon een biertje drinken?
Jij wel !quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:20 schreef aloa het volgende:
Mag ik hier ook gewoon een biertje drinken?
Geef jij het sein?quote:
oh noo, watskebeurt??quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:36 schreef D. het volgende:
Het is een beetje mislukt hier, dus ik doe straks met de volgende niet mee
Ik ben begonnen met de mango's, en dat was al een halve liter, dus daar heb ik de rest op aangepastquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
oh noo, watskebeurt??
Heb nu 3 x een nieuwe gemaakt, hij doet het niet. Kutzooiquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
wij kunnen je foto helaas niet zien![]()
![]()
Probeer deze :quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb nu 3 x een nieuwe gemaakt, hij doet het niet. Kutzooi
Ook lekker !quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met de mango's, en dat was al een halve liter, dus daar heb ik de rest op aangepast
Ik heb Peper en Tabasco.... prikt aardig... maar net niet te veel !quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:42 schreef chufi het volgende:
Ik vind het wel meevallen dat pittige, maar ik had net ook al pittig eten dus misschien is dat het ..
Bij mij zitten er ook nog kleine stukjes peper in .. van die kleine op de foto.. die grote die er in zit is voor de sierquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb Peper en Tabasco.... prikt aardig... maar net niet te veel !
quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker Hoor !
De hoeveelheden hadden wel wat meer nog zijn... maar ik vind hem heerlijk
quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met de mango's, en dat was al een halve liter, dus daar heb ik de rest op aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |