Vergeet Kelly niet. Nee wacht, vergeet die maar wel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:09 schreef fetX het volgende:
Fer
Berghuis
Jorgensen
Vente
Prima puin geruimd.
iemand die cvm speelt en bij nood een linie naar achter zou wel lekker zijn, maar denk dat er geen geld voor isquote:Op maandag 23 augustus 2021 23:49 schreef Scrummie het volgende:
Moet er nu ook een middenvelder weer bij of laten zo?
bij kokcu kun je dat omschakelen en (harder) werken voor het team er nog wel in krijgenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vergeet Kelly niet. Nee wacht, vergeet die maar wel.
Alleen Teixeira en Diemers nog alhoewel dat pas in de winterstop gaat gebeuren verwacht ik. Met name de verdwijning van Teixeira valt opmerkelijk te noemen, die wordt niet eens meer genoemd
quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ik op zoiets hoop gebeurt het tegendeel
Dit wordt dus een poule met Spurs, Union Berlin en Slavia Praag. Bedankt!Feyenoord komt pot 1 of 2 afhankelijk van donderdag. Spurs pot 1 als ze de verloren heenpot tegen Pacos nog goedmaken. Slavia ook pot 1 mits ze donderdag verliezen, Union Berlijn pot 3 denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pot 4 wordt echt vreselijk. De kampioenen van Estland en Moldavië enzo
Makkelijk eerste
hopelijk kunnen 2 van die 4 gasten definitief doorbreken zodat ze volgend jaar als basisspeler mee kunnen doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Houden zo. Vier prima middenvelders voor de basis, en met Antonucci, Burger, Hartjes en Milambo genoeg jeugdige back-ups.
Zolang Diemers en Teixeira salaris slurpen ook een beetje onverantwoord om nog middenvelders te halen.
Hoop het met je mee maar denk het ook niet. Zie Milambo en Hartjes op termijn sowieso wel doorbreken overigens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk kunnen 2 van die 4 gasten definitief doorbreken zodat ze volgend jaar als basisspeler mee kunnen doen
maar ik zie dat niet snel gebeuren
Ja geen wonder dat Slot ze er direct uit heeft gegooid zoals door velen hier al voorspeld werd. Die Teixeira heb je echt helemaal niks aan, met alleen een goede techniek red je het ook niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij kokcu kun je dat omschakelen en (harder) werken voor het team er nog wel in krijgen
dat kun je bij types als texeira en diemers wel vergeten, zijn eigenlijk een beetje ouderwetse spelers
moet je die speelminuten ook zien: in zijn carrière 83 wedstrijden op het hoogste (competitie) niveau gespeeld
nog geen 3500 minuten in nationale competitiesgemiddeld nog geen helft per gespeelde competitiewedstrijd
https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=
(lol)
Ik zie woensdag en donderdagavond wel hoe die potten eruit zien tbf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor de mensen die dit boeiend vinden (@:el-stinho ?): Feyenoord staat momenteel 10e van de 32 op de ranking van ECL-clubs. De eerste acht komen in pot 1. Dat betekent dus dat er minimaal twee van de acht clubs met een hoger coëfficiënt dan Feyenoord uitgeschakeld moeten worden aankomende donderdag. Verder spelen Rangers, Slavia Praag en Olympiakos nog EL play-offs, als één van hen verliest donderdag zakt Feyenoord een plekje. Olympiakos en Rangers hebben een gunstige uitgangspositie, Slavia Praag niet (thuis 2-2 gespeeld tegen Legia). De verliezer van AZ/Celtic komt sowieso boven Feyenoord te staan.
Het rijtje clubs boven Feyenoord wat donderdag speelt is:
Tottenham - Pacos (0-1)
Gent - Rakow (0-1)
Vitesse - Anderlecht (3-3)
St Johnstone - LASK (1-1)
AS Roma - Trabzonspor (2-1)
CSKA Sofia - Victoria Plzen (0-2)
Hammarby - Basel (1-3)
Kopenhagen - Sivasspor (2-1)
In principe hebben de bovenste vier een ongunstige uitgangspositie, de anderen gaan wel door denk ik. Als twee van deze clubs uitgeschakeld worden komen we in pot 1, en dit worden drie clubs als Slavia Praag nog wordt verslagen door Legia.
Tldr: ongeveer 35% kans voor pot 1, 65% voor pot 2.
Ik ergens ook wel maar als eerste eindigen in de poule is wel gunstiger dan als tweede. Alhoewel je vanaf 1 natuurlijk nog Stade Rennes en Union Berlijn kunt krijgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 07:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie dat geen pot 1 worden. En dat hoop ik ook niet.
Een potje tegen Spurs/AS Roma zie ik graag op het speelschema verschijnen.
Prima. Wat mij betreft is de selectie breed genoeg in de verdediging en middenveld. Alleen nog 2 aanvallers, en heb er vertrouwen in.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:25 schreef Scrummie het volgende:
FeyenoordTM krijgt op Twitter ook even een reply van Fabrizio Romano, de Italiaanse zolderkamerautist. Leuk voor hem.
Lang ferwacht, toch gekomen. Wou net typen dat er dan meer ruimte komt voor salaris om te onderhandelen met Geertruida, en voilàquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:36 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord laat Leroy Fer transfervrij naar Turkije gaan
https://www.ad.nl/transfe(...)rkije-gaan~a21d5b04/
Gaat hem in beide gevallen niet lukken gok ik zomaar. Pedersen is veel meer een moderne back en Trauner is vies betrouwbaar met zijn kale hipsterhoofd. Maargoed, genoeg potjes en een brede selectie is nooit verkeerd etc.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goddank verlenging voor Geert
Al mag ie nog wel flink aan de bak om Trauner of Pedersen uit de basis te hengelen.
Je kunt zo in het bestuur.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Lang ferwacht, toch gekomen. Wou net typen dat er dan meer ruimte komt voor salaris om te onderhandelen met Geertruida, en voilà
Heel graag zelfs.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Benieuwd of Arnesen nu doorschakelt op die Kitolano ofzoiets. Die wilde hij toch graag hebben?
Volgens Dennis van Eersel van RTV Rijnmond wil Feyenoord naast een (vleugel)aanvaller ook nog een centrale verdediger aantrekken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heel graag zelfs.
Maar afwachten, eerst aanvallende versterking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |