Ik woonde vroeger ver weg en m'n vader wilde nooit met me meequote:
Ja en ik was toen 8 jaar en daarna werd het rellen.quote:
Ik woonde een steenworp van de Kuip en mijn pa had aandeelhouders kaarten. Dus ik ben gewoon verwend geweest.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger ver weg en m'n vader wilde nooit met me mee
Had op zich al wel naar die Europa League potjes in 2014 kunnen gaan.
Zou mijn eerste pot worden, maar toen werden we uit de cup gezet. Na dat gezeik in Nancy was dat geloof ik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ow met Koeman toch? En Charisteas. Meest deprimerende Feyenoord was dat.
Mijn eerste Europese pot was Feyenoord tegen de Spurs.
Dan staan we weer behoorlijk voor joker met onze vermoedelijke opstelling voor donderdag. We zijn net het AD.quote:
Mijn eerste Europese pot was finale UC 2002. Gelukkig konden mijn wijlen opa en pa het niet laten gebeuren als ik als een <10-jarig pikkie uit een Feyenoordfamilie thuis moest zitten en namen mij mee. Ik had toen geen idee, op die leeftijd had het net zoveel waarde als een bekerfinale tegen Roda JCquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ow met Koeman toch? En Charisteas. Meest deprimerende Feyenoord was dat.
Mijn eerste Europese pot was Feyenoord tegen de Spurs.
Nope, staan daar schokkende in?quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand hier dat nieuwe boek over de uefacup winst 2002 al gelezen?
Nee, alleen thuiswedstrijd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Was jij daar? Dat was echt een van de meest legendarische trips. In het zelfde hotel als de spelers en staf en dan vanaf de lijst Mario Been en Bert van Marwijk bellen of ze een biertje kwamen doen. Uiteindelijk kwamen Zoetbier, van Marwijk en Bombarda naar beneden. Mario zat waarschijnlijk met Mamma Bruins te appen al.
Ik ken hem echt totaal niet. Is dat wat? Is toch een heel klein ventje?quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nu meteen al voor die Kitolano gaan
Wow dat blijft voor mij de meest legendarische campagne omdat ik alle uit en thuiswedstrijden erbij ben geweest. De mooiste was Inter uit.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mijn eerste Europese pot was finale UC 2002. Gelukkig konden mijn wijlen opa en pa het niet laten gebeuren als ik als een <10-jarig pikkie uit een Feyenoordfamilie thuis moest zitten en namen mij mee. Ik had toen geen idee, op die leeftijd had het net zoveel waarde als een bekerfinale tegen Roda JC![]()
![]()
![]()
Lijkt me wel, mits we ook al een buitenspeler op het oog hebben. Vanaf donderdag 3mln+ te besteden.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nu meteen al voor die Kitolano gaan
ìk snapte als jonge kleuter al geen reet wat de UEFA Cup was, laat staan dat je de moord op Pim Fortuyn aan mij moest uitleggen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:20 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wow dat blijft voor mij de meest legendarische campagne omdat ik alle uit en thuiswedstrijden erbij ben geweest. De mooiste was Inter uit.
Die finale werd helaas verziekt door die klote Volkert. Dat hakte er toen echt wel in.
Geen idee, ken hem ook nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ken hem echt totaal niet. Is dat wat? Is toch een heel klein ventje?
DE NIEUWE KANTE @:onlogisch
Lijkt me een leuk boek ben benieuwd of mensen hem hier al gelezen hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nope, staan daar schokkende in?
Ik was toen zeven maar het betekende toen al belachelijk veel voor me. Kreeg van de spanning geen hap van mijn ijscoupe op die ik in het café waar we keken kreeg, dat hele ding gesmolten na de wedstrijdquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mijn eerste Europese pot was finale UC 2002. Gelukkig konden mijn wijlen opa en pa het niet laten gebeuren als ik als een <10-jarig pikkie uit een Feyenoordfamilie thuis moest zitten en namen mij mee. Ik had toen geen idee, op die leeftijd had het net zoveel waarde als een bekerfinale tegen Roda JC![]()
![]()
![]()
Nice. Zoals het hoortquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was toen zeven maar het betekende toen al belachelijk veel voor me. Kreeg van de spanning geen hap van mijn ijscoupe op die ik in het café waar we keken kreeg, dat hele ding gesmolten na de wedstrijd. Wist toen wel hoe bijzonder het was dat we in de finale stonden.
Was de terugkeer van Emerton in De Kuip toch?quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
Feyenoord - Blackburn Rovers was mijn eerste Europese pot van Feyenoord
Weet van die finale vooral nog dat je de hele Kuip moest omlopen door al die zeecontainers en dat we uiteindelijk alsnog gewoon tussen de moffen liepen op het voorplein (ik had toen een kaartje voor vak P)quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was toen zeven maar het betekende toen al belachelijk veel voor me. Kreeg van de spanning geen hap van mijn ijscoupe op die ik in het café waar we keken kreeg, dat hele ding gesmolten na de wedstrijd. Wist toen wel hoe bijzonder het was dat we in de finale stonden.
Ik weet nog dat ik na de wedstrijd een sjaaltje heb gekocht omdat ik die wilde hebben als aandenken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet van die finale vooral nog dat je de hele Kuip moest omlopen door al die zeecontainers en dat we uiteindelijk alsnog gewoon tussen de moffen liepen op het voorplein (ik had toen een kaartje voor vak P)
Dat was wel redelijk mis gegaan bij verlies
Ach die wedstrijd konden we gewoon niet verliezen voor mijn gevoel. Jammer dat we sindsdien niet meer echt een leuke Europese campagne hebben gedraaid, maar dit jaar ligt er potentiequote:Op maandag 23 augustus 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet van die finale vooral nog dat je de hele Kuip moest omlopen door al die zeecontainers en dat we uiteindelijk alsnog gewoon tussen de moffen liepen op het voorplein (ik had toen een kaartje voor vak P)
Dat was wel redelijk mis gegaan bij verlies
Klopt!quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:28 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Was de terugkeer van Emerton in De Kuip toch?
Dat laatste sowieso.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach die wedstrijd konden we gewoon niet verliezen voor mijn gevoel. Jammer dat we sindsdien niet meer echt een leuke Europese campagne hebben gedraaid, maar dit jaar ligt er potentiegezien het deelnemersveld horen we tot de betere ploegen in de Conference League eigenlijk.
Eens, heb wat dat betreft ook meer herinneringen aan de halve finale tegen Inter, winnen van Ronaldo.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach die wedstrijd konden we gewoon niet verliezen voor mijn gevoel. Jammer dat we sindsdien niet meer echt een leuke Europese campagne hebben gedraaid, maar dit jaar ligt er potentiegezien het deelnemersveld horen we tot de betere ploegen in de Conference League eigenlijk.
Ik hoop vooral op een gigantische kutloting qua trips als de misgunner die ik ben.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso.
Wellicht nog wat verrassende grotere namen die de EL-playoffs niet konden overleden, but that's about it.
Grootste marketingknaller voor de ECL zijn de Spurs qua naam natuurlijk. Drie jaar geleden nog Champions League-finalist.
Die Ronaldo scoorde bijna nog de 2-3. Ik was er toen niet zo blij mee. Eigenlijk was PsV thuis de grootste uitbarsting van vreugde. Die 1-1 en daarna die pingel. Daarom blijft PiAir een absolute held voor mij.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, heb wat dat betreft ook meer herinneringen aan de halve finale tegen Inter, winnen van Ronaldo.
Ik vind het nu nog wel eens zonde dat ik toen maar een jaar of 14 was. Dat is toch specialer om mee te maken wanneer je volwassen bent. Toen vond ik het nog wel redelijk normaal allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |