Likequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hij heeft het over zijn eigen bijdrage volgens mij.
We gaan het zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Knap dat jij dat al ziet op basis van een paar invalbeurten (waarin hij overigens prima speelde).
Word een beetje moe van dat snelle afschrijven.
Vind ik wel mooi.quote:Robert (Bozenik) bleef, nadat iedereen al binnen was, alleen achter om met een stuk of 20 ballen constant op het doel te schieten.
Inmiddels moeten wij het trainingscomplex verlaten en zien we dat Bozenik nog steeds de ballen er in alle hoeken intrapt. Aan zijn inzet mankeert niks.
Berghius kreeg een uiterst mooie en professioneel gezette muurschildering in Rotterdam Zuid. Dat krijgt eigenlijk niemand.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer krijgt wel een afscheidsfilmpje.
jorgenson kreeg een hele documentaire zelfs Sven Van Beek kreeg een afscheids post op de Feyenoord socials maar Berghius kreeg helemaal niks toch opmerkelijk.
Ik hoop echt dat het nog wat wordt met die jongen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:58 schreef Scrummie het volgende:
Het is erg druk op het werk dus ik was even de foto's van de training vandaag (op FR12.nl) aan het kijken;
[..]
Vind ik wel mooi.
Geruchten zijn dat ie nog steeds aan het schieten is.
Ook Berghius kreeg een hoop afscheidsposts op zijn dm maar ik denk niet dat je daar op doelt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer krijgt wel een afscheidsfilmpje.
jorgenson kreeg een hele documentaire zelfs Sven Van Beek kreeg een afscheids post op de Feyenoord socials maar Berghius kreeg helemaal niks toch opmerkelijk.
Ja. Oud fokker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:13 schreef Jimbo het volgende:
Is die gozer van Roze Kameraden van Feyenoord niet een fokker trouwens? komt me zo bekend voor.
Niks van uit de clubquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook Berghius kreeg een hoop afscheidsposts op zijn dm maar ik denk niet dat je daar op doelt.
quote:
Hij stond al die tijd wel gewoon in de voortuin van Arne.quote:
Door de toptrainer Stam.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
League Two club
Hoe de fuck is dit ooit bij Feyenoord terecht gekomen.
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doet 7uciano tegenwoordig eigenlijk
Volgens mij zette zelfs Stam hem na een paar weken al niet meer op de bank, maar het was wel de typische ‘aankoop voor de trainer’. Ik blijf het echter uniek vinden dat er een speler wordt gehaald als directe versterking met vorstelijk salaris en dat hij slechts twee jaar later op het vierde niveau opduikt. Wat ben je dan slecht zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |