SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Zeker zodra ze een keer nat worden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
Hm die leren iPhone hoesjes verliezen wel snel hun kleur zeg maar :s
hm daar heb ik niet echt ervaring mee..quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker zodra ze een keer nat worden.
Vraag of je ze mee magquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:29 schreef Karzai het volgende:
Morgen om 2 uur in het ziekenhuis zijn, halen ze die plaatjes uit mijn neus
Zoeentje?quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ga zo nog even naar mijn werk, kijken of ik een tikibarretje kan bouwen, vind ik leuk.
Moet je ook wel heel veel snuiven voor je gaten krijgt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
zat scheefik heb in het verleden wel eens gesnoven maar niet dat de gaten erin vallen
Lol nee, dan had ik wat eerder moeten beginnen en materialen halen. Nu doe ik het gewoon met wat er voor handen is en een tafelquote:
Je kunt ze ook huren zie ik net. sestig goeldequote:Op zondag 22 augustus 2021 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, dan had ik wat eerder moeten beginnen en materialen halen. Nu doe ik het gewoon met wat er voor handen is en een tafel
m6 moeren enzoquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je ook wel heel veel snuiven voor je gaten krijgt.
Yep en kopen. Maar ik bedenk het net en morgen begint het feest en ik vind knutselen leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ze ook huren zie ik net. sestig goelde
ga je kindercocktails shakenquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
Of naja bouwen, een tafel pimpen tot tikibar.
Je kan het ook combineren.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:57 schreef Karzai het volgende:
twijfel nog tussen wrapjes of shoarma voor vanavond
BBQ seizoen is wel bijna voorbij.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja spiesjes ontdooienWant alleen die twee lapjes gaat het niet doen.
Nou dat maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BBQ seizoen is wel bijna voorbij.
Gewoon ook in de winter bbq-en, doe gewoon wat je zelf wil!quote:
Nonsens.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BBQ seizoen is wel bijna voorbij.
Beetje fris op het balkon wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon ook in de winter bbq-en, doe gewoon wat je zelf wil!
Het standaard assortiment in de supermarkt gaat er wel op inleveren.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nonsens.
Niet dat ik ooit bbq, magoe.
Ik heb geen balkon meerquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje fris op het balkon wel.
Och, het meeste daarvan is toch niet echt boeiend.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het standaard assortiment in de supermarkt gaat er wel op inleveren.
Same, al mis ik soms het balkon wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ingeruild voor een tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |