SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Zeker zodra ze een keer nat worden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
Hm die leren iPhone hoesjes verliezen wel snel hun kleur zeg maar :s
hm daar heb ik niet echt ervaring mee..quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker zodra ze een keer nat worden.
Vraag of je ze mee magquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:29 schreef Karzai het volgende:
Morgen om 2 uur in het ziekenhuis zijn, halen ze die plaatjes uit mijn neus
Zoeentje?quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ga zo nog even naar mijn werk, kijken of ik een tikibarretje kan bouwen, vind ik leuk.
Moet je ook wel heel veel snuiven voor je gaten krijgt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
zat scheefik heb in het verleden wel eens gesnoven maar niet dat de gaten erin vallen
Lol nee, dan had ik wat eerder moeten beginnen en materialen halen. Nu doe ik het gewoon met wat er voor handen is en een tafelquote:
Je kunt ze ook huren zie ik net. sestig goeldequote:Op zondag 22 augustus 2021 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, dan had ik wat eerder moeten beginnen en materialen halen. Nu doe ik het gewoon met wat er voor handen is en een tafel
m6 moeren enzoquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je ook wel heel veel snuiven voor je gaten krijgt.
Yep en kopen. Maar ik bedenk het net en morgen begint het feest en ik vind knutselen leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ze ook huren zie ik net. sestig goelde
ga je kindercocktails shakenquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
Of naja bouwen, een tafel pimpen tot tikibar.
Je kan het ook combineren.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:57 schreef Karzai het volgende:
twijfel nog tussen wrapjes of shoarma voor vanavond
BBQ seizoen is wel bijna voorbij.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja spiesjes ontdooienWant alleen die twee lapjes gaat het niet doen.
Nou dat maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BBQ seizoen is wel bijna voorbij.
Gewoon ook in de winter bbq-en, doe gewoon wat je zelf wil!quote:
Nonsens.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BBQ seizoen is wel bijna voorbij.
Beetje fris op het balkon wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon ook in de winter bbq-en, doe gewoon wat je zelf wil!
Het standaard assortiment in de supermarkt gaat er wel op inleveren.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nonsens.
Niet dat ik ooit bbq, magoe.
Ik heb geen balkon meerquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje fris op het balkon wel.
Och, het meeste daarvan is toch niet echt boeiend.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het standaard assortiment in de supermarkt gaat er wel op inleveren.
Same, al mis ik soms het balkon wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ingeruild voor een tuin.
Die goedkope bbq worsten zijn toch altijd het beste.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, het meeste daarvan is toch niet echt boeiend.
Nee die zijn goor. Veel meel en het afval van het afvalvleesquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die goedkope bbq worsten zijn toch altijd het beste.
Meer saus.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die zijn goor. Veel meel en het afval van het afvalvlees
Heb sowieso al het idee dat die voor gemarineerde dingen afvalvlees wat over de datum is.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die zijn goor. Veel meel en het afval van het afvalvlees
Nou de voorgemarineerde kip vind ik altijd wel prima hoor. En ik ben er nog nooit ziek van gewordenquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb sowieso al het idee dat die voor gemarineerde dingen afvalvlees wat over de datum is.
eet je er wel een beetje sla bij?quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
BBQ is gewoon luiebiggenvoer. Niks zelf maken![]()
Ja dat wel. Zelf bij elkaargegooid. IJsbergsla voorgesneden gekocht.quote:
Het gaat mij er niet om of ik er ziek van wordt, maar wel of iets lekker is.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou de voorgemarineerde kip vind ik altijd wel prima hoor. En ik ben er nog nooit ziek van geworden
En je weet idd wat er in zit.quote:
Ja maar of het over de datum is gaat over of je er ziek van wordt. Bij vers vlees in ieder geval wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of ik er ziek van wordt, maar wel of iets lekker is.
Als dat je wat boeit kun je beter niet gaan BBQen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je weet idd wat er in zit.
Nou ja, de datum geeft aan dat het niet over de datum is, maar stiekem denk ik van wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar of het over de datum is gaat over of je er ziek van wordt. Bij vers vlees in ieder geval wel.
Doe je ook nog wel eens iets andersquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou is de BBQradar weer een zesje. Nou flikkermamooiop, ik ga de korte broek aan doen want het is moekerig
Bijdehand doen op een internetforum tot het tijd is om te gaan BBQen.quote:
Fair enough hahaquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijdehand doen op een internetforum tot het tijd is om te gaan BBQen.
Heb ik gezegd dat ik last van je heb danquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee @:Ama ik zit nu Vuelta te kijken. Als de etappe afgelopen is ga ik lekker op het balkonnetje zitten. En dan heb je weer even wat minder last van me![]()
En ik heb voorlopig ook weinig boekjeswerk te doen. En ik heb al op eBay gekeken maar er is niks leuks te shoppen. Dusjah. Effejammerdan![]()
Kusje evengoed![]()
want hipster en allesquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is matchapoeder zo verschrikkelijk duur ?
Wat ben je weer lekker obstinaatquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik last van je heb dan
43 euro voor 70 gramquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
43 euro voor 70 gram
1x snuiven en het is op.
Rip kudtleefquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mn soep afmaken en in hiding voor schoonloeder.
MIJN ZONDAG, WAT DOE JEEEEEE![]()
![]()
je zal maar moeten niezen, net als het potje open is..quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
43 euro voor 70 gram
1x snuiven en het is op.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:59 schreef mschol het volgende:
[..]
je zal maar moeten niezen, net als het potje open is..
Buda zn lievelingsweerquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:05 schreef Karzai het volgende:
Mwaoh voor een schilderij van vermeer misschien
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:05 schreef Karzai het volgende:
Mwaoh voor een schilderij van vermeer misschien
het is niet koud, leuke dag gehad?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Was gewoon echt serieus warm hoor
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Was gewoon echt serieus warm hoor
Ik heb mijn Samsung in een Aliexpress hoesje van intussen 3 jaar oud, kostte Eur 3 destijds, hoesje is nog 100%quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm daar heb ik niet echt ervaring mee..
maar dat blauw is bijna helemaal zwart nu
Een Fok wandeling datequote:Op zondag 22 augustus 2021 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb @:tamieke helemaal naar Katwijk laten lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |