https://dutchgp.com/dit-i(...)de-dutch-grand-prix/quote:De Dutch Grand Prix is één van de grootste evenementen van het jaar en daarom krijg je t/m vrijdag 20 augustus bezoekersvoorrang bij het inboeken van de test. Ben je nog niet volledig gevaccineerd (14 dagen na je tweede prik, of 4 weken na je Janssen-prik, of heb je geen herstelbewijs in de CoronaCheck-app) dan is het belangrijk dat je zo snel mogelijk je testafspraak maakt. Tot en met vrijdag 20 augustus krijg je bezoekersvoorrang bij het inboeken van de testafspraak.
Wat is belangrijk bij het inplannen van je testafspraak?
– Laat je zo dicht mogelijk bij huis testen
– Plan je testafspraak op de ochtend dat je naar de Dutch Grand Prix komt óf aan het einde van de middag de dag ervoor (hij is maar 24 uur geldig)
– Ga alleen naar Zandvoort met een negatieve testuitslag, zonder CoronaCheck-app kom je het terrein niet op.
Plan je afspraak via Testen voor Toegang (op testenvoortoegang.org)
– Kom je op 3 september naar de Dutch GP? Gebruik dan evenementcode: 3SEP_FORMUL
– Kom je op 4 september naar de Dutch GP? Gebruik dan evenementcode: 4SEP_FORMUL
– Kom je op 5 september naar de Dutch GP? Gebruik dan evenementcode: 5SEP_FORMUL
In Zandvoort zelf kun je geen test plannen als je maar één dag komt, dan is het echt de bedoeling dat je je dicht bij huis laat testen. Blijf je in Zandvoort overnachten? Dan zijn we samen met Testen voor Toegang aan het kijken naar een tijdelijke testlocatie in Zandvoort zelf.
1 lijkt me altijd de onderste rij, toch?quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
Rij 35 en inderdaad, reken je van boven naar beneden of andersom
Was dit topic aan het lurken, maar m’n kaarten zijn ook eindelijk zichtbaar in de app dus het voelt eindelijk echt 🥳quote:
Het is mij gelukt, heb de tickets gedownload, en daarna gescand, moest nog wel het mailadres opgeven.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:32 schreef Qyra het volgende:
[..]
Was dit topic aan het lurken, maar m’n kaarten zijn ook eindelijk zichtbaar in de app dus het voelt eindelijk echt 🥳
Via de app in de wallet plaatsen of tickets doorsturen wil helaas nog niet werken, maar dat zal ongetwijfeld komen.
Hm, ik kan ze wel als QR code of als pdf openen (in de app dus), maar dan nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:33 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het is mij gelukt, heb de tickets gedownload, en daarna gescand, moest nog wel het mailadres opgeven.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef golfer het volgende:
Rechtzaak tegen de flypast:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)ZAYu3waDBj7_E4Raczqw
vermoeiend allemaal, al vind ik dat soort dingen ook wel een beetje oubollig en weinig origineelquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef golfer het volgende:
Die lui kunnenniks hebben. Moet eens in de buurt van vliegbasis Leeuwarden wonen dan weet je pas geluidsoverlast is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef golfer het volgende:
Dit kunnen ze veel Nederlandser aanpakken. Langsfietsen op klompen met een bus melk en een kleine oranje wimpel ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
vermoeiend allemaal, al vind ik dat soort dingen ook wel een beetje oubollig en weinig origineel
En kwam ook nog deze tegen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
vermoeiend allemaal, al vind ik dat soort dingen ook wel een beetje oubollig en weinig origineel
ben jij nog onder de indruk dan van een paar straaljagers met witte of gekleurde rook? Liever een paar V10's over het circuit maar dan is het zo lullig voor de huidige auto'squote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit kunnen ze veel Nederlandser aanpakken. Langsfietsen op klompen met een bus melk en een kleine oranje wimpel ofzo
Ik ben daar niet van de onder de indruk inderdaad. Het pronken met militaire vliegtuigen is naast ouderwets voor onze defensie ook niet bepaald een reflectie van de werkelijkheid. Dan zou iets met het water / de marine wellicht beter zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben jij nog onder de indruk dan van een paar straaljagers met witte of gekleurde rook? Liever een paar V10's over het circuit maar dan is het zo lullig voor de huidige auto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |