Abba schijnt weer samen muziek te maken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sander Schimmepennick is gaan samen wonen in Zweden. Of bedoel je ander nieuws.
Kwestie van hoe en wat men bedoelt met effectief: waartegen, voor hoelang, waarmee, voor welk doel etc.etc.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of 1 keer Pfizer of 1 keer Moderna niet haast net zo effectief is dan 1 keer Johnson&Johnson.
Dus die ongevaccineerden gaan elkaar allemaal aansteken? Ok.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lees je nou over het woordje "niet" heen ofzo?
Misschien is het FOK! forum dan niet de beste plek om te zoeken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:43 schreef Za het volgende:
Heden 6x zoveel dagelijkse ziekenhuisopnames als 5-6 weken geleden, terwijl er heden maar een fractie van het aantal besmettingen zijn tov toen.
Bron stichting NICE en Worldometers.
https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jsp
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/netherlands/
Iemand een verklaring?
Ziekenhuisopnames:
[ afbeelding ]
Vastgestelde positieve cases:
[ afbeelding ]
5x minder besmettingen, en toch 6 keer zoveel dagelijkse ziekenhuisopnames.
Ik zoek een verklaring. BVD
Veel jongeren toen besmet die nauwelijks op ic/ziekenhuis komen. Besmettingen zijn nu ook bij de niet gevaccineerde ouderen die wel in ziekenhuis of op ic komen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:43 schreef Za het volgende:
Heden 6x zoveel dagelijkse ziekenhuisopnames als 5-6 weken geleden, terwijl er heden maar een fractie van het aantal besmettingen zijn tov toen.
Bron stichting NICE en Worldometers.
https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jsp
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/netherlands/
Iemand een verklaring?
Ziekenhuisopnames:
[ afbeelding ]
Vastgestelde positieve cases:
[ afbeelding ]
5x minder besmettingen, en toch 6 keer zoveel dagelijkse ziekenhuisopnames.
Ik zoek een verklaring. BVD
Why not?quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:45 schreef dick_laurent het volgende:
Misschien is het FOK! forum dan niet de beste plek om te zoeken.
Gr
gr
Wat wil je graag dat mensen beseffen? Dat gevaccineerden coronaverspreidende viezeriken zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:48 schreef Za het volgende:
[..]
Why not?
Het is geen mysterie, ik wil alleen graag dat anderen het ook beseffen.
Net wilde je nog een verklaring en nu wil je mensen bekeren...?quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:48 schreef Za het volgende:
[..]
Why not?
Het is geen mysterie, ik wil alleen graag dat anderen het ook beseffen.
Waarom dicht je mij woorden toe die een ander gepost heeft, en waar ik aanstoot aan neem?quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:50 schreef popje het volgende:
Wat wil je graag dat mensen beseffen? Dat gevaccineerden coronaverspreidende viezeriken zijn?
Dan wil ik graag weten wat je wilt wat mensen beseffen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:51 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom dicht je mij woorden toe die een ander gepost heeft, en waar ik aanstoot aan neem?
Ik denk dat het niet zoveel zin heeft om naar zo'n momentopname te kijken. Het gaat meer om trendbewegingen en leeftijdsgroepen.quote:
Niet bekeren, maar inzien dat we veel minder testen, gevaccineerden geen reden hebben zich te testen want geen symptomen, en ondertussen verspreidt het virus zich ongezien massaal onder de bevolking, wat zich uit in 6x zoveel dagelijkse ziekenhuisopnames in 6 wkn tijd, zie de aangeleverde bronnen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:50 schreef dick_laurent het volgende:
Net wilde je nog een verklaring en nu wil je mensen bekeren...?
I'm confused brah
Over discussie scheeftrekken gesproken.......quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Net wilde je nog een verklaring en nu wil je mensen bekeren...?
I'm confused brah
Jawel hoor, 'gewoon accepteren dat er risico's zijn', toch? Als we dat maar vaak genoeg blijven roepen verdwijnen al die problemen als sneeuw voor de zon.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar wat als het stijgt in het najaar? Wat als de capaciteit weer in het geding komt? Operaties moeten worden uitgesteld?
Daar kun je toch niet gewoon schouderophalend over zeggen dat we er maar mee moeten leren leven, of wel dan?
Dat veranderde abrupt 2 wkn nadat we gingen versoepelen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:53 schreef Tijn het volgende:
Het aantal positieve tests was tot half juli ontzettend laag.
Uiteraard, dat is de groep met de meeste sociale contacten en reisbewegingen.quote:Daarna schoot het omhoog, met name onder jongeren.
Nee het is mij zelfs volkomen duidelijk, de besmettingen lopen (ongeconstateerd) op, het aantal dagelijkse ziekenhuisopnames reflecteert de huidige covid situatie in het land.quote:Vervolgens zie je in de weken daarna de ziekenhuisbezetting gestaag oplopen, terwijl het aantal positieve tests weliswaar terugloopt, maar het percentage positieve tests juist oploopt.
Dat is toch niet zo raar allemaal, of wel?
Alweer?quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:54 schreef Za het volgende:
[..]
Niet bekeren, maar inzien dat we veel minder testen, gevaccineerden geen reden hebben zich te testen want geen symptomen, en ondertussen verspreidt het virus zich ongezien massaal onder de bevolking, wat zich uit in 6x zoveel dagelijkse ziekenhuisopnames in 6 wkn tijd, zie de aangeleverde bronnen.
Stel dat deze trend zich voortzet?
quote:bron: Maurice
Blijven we inzetten op iedereen vaccineren, zodat we wellicht vervolgens booster op booster op booster moeten blijven geven. Of volgen we de strategie die we ook met griep doen: vertrouwen op het immuunsysteem en alleen de kwetsbaren zoveel mogelijk beschermen en accepteren dat het één van de manieren is waarop (vooral ouderen) kunnen overlijden?
Welke trend? De trend dat het aantal ziekenhuisopnames al een maand grofweg gelijk blijft?quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:54 schreef Za het volgende:
[..]
Niet bekeren, maar inzien dat we veel minder testen, gevaccineerden geen reden hebben zich te testen want geen symptomen, en ondertussen verspreidt het virus zich ongezien massaal onder de bevolking, wat zich uit in 6x zoveel dagelijkse ziekenhuisopnames in 6 wkn tijd, zie de aangeleverde bronnen.
Stel dat deze trend zich voortzet?
Terwijl het aantal besmettingen 4x lager is dan in het laagste deel van de curve.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:10 schreef DireStraits7 het volgende:
Welke trend? De trend dat het aantal ziekenhuisopnames al een maand grofweg gelijk blijft?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |