SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Staat er een raam open? Of sterke atmosferische wisseling vanwege de bui die jouw kant op komt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die liggen voor Pampus in hun hok.
goeie zeevaartuitspraakquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die liggen voor Pampus in hun hok.
Ik kreeg laatst een spammail dat ik een gratis tarrotlezing met Medium Christina had gewonnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Madame Serena is dood dus daar heb ik ook niks aan.
Hoho nu niet ineens rationele feiten opnoemen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat er een raam open? Of sterke atmosferische wisseling vanwege de bui die jouw kant op komt?
Ja de achterdeur staat open maar het raam niet dus het tocht niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat er een raam open? Of sterke atmosferische wisseling vanwege de bui die jouw kant op komt?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Als de temperatuur ineens tien graden daalt is het tijd om even wat knoflook om je nek te hangen.
Wat heeft ze geredquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Als de temperatuur ineens tien graden daalt is het tijd om even wat knoflook om je nek te hangen.
Wind komt ook gewoon binnen zonder dat het hoeft te tochten hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de achterdeur staat open maar het raam niet dus het tocht niet.
Maar hij lag vanmiddag op deze plek, toen heb ik hem even opzij gerold en nu rolt hij dus uit zichzelf weer terug. Heeft hopelijk iets te maken met het pad op het kleed ofzo.
Noem eens vijf mogelijke oorzaken op?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vroeger, toen ik nog bij mijn ouders woonde, weleens meegemaakt dat de klink van de badkamerdeur helemaal naar beneden ging en weer naar boven. Terwijl ik zeker weten alleen thuis was
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vroeger, toen ik nog bij mijn ouders woonde, weleens meegemaakt dat de klink van de badkamerdeur helemaal naar beneden ging en weer naar boven. Terwijl ik zeker weten alleen thuis was
Warme wind huehuequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wind komt ook gewoon binnen zonder dat het hoeft te tochten hoor
Laatst nog zaten we in een huisje op een vakantiepark met mijn schoonzus en zwager.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
kappen nouquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Beginnen je ledjes al te flikkeren? [ afbeelding ]
Spannend!!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem teruggerold. Kijken of het weer gebeurt.
De Duitsers!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem eens vijf mogelijke oorzaken op?
Noem jij er eens eentje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem eens vijf mogelijke oorzaken op?
Je hebt gewoon stiekem een kneiterharde scheet gelaten he ...quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatst nog zaten we in een huisje op een vakantiepark met mijn schoonzus en zwager.
Nu is schoonmoeders pas overleden en ze hadden weleens gezegd dat ze een teken moest geven.
Dus ineens schreeuwen: geef een teken.
Alle lichten als een gek knipperen.
Nog eens. GEEF NOG EEN TEKEN.
Nu weer maar nog langer.
Heb lieven een bacootjequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
Wie durft er vanavond nog "Bloody Mary, Bloody Mary, Bloody Mary" in de spiegel te zeggen?
[ afbeelding ]
Of anders Candymanquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
Wie durft er vanavond nog "Bloody Mary, Bloody Mary, Bloody Mary" in de spiegel te zeggen?
[ afbeelding ]
Dat deed de lamp bij m'n ouders op de slaapkamer toen m'n oma net was overleden. Dan zei m'n vader "misschien is het ma wel" en dan werd m'n moeder panisch en dan begon die lamp harder te knipperen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatst nog zaten we in een huisje op een vakantiepark met mijn schoonzus en zwager.
Nu is schoonmoeders pas overleden en ze hadden weleens gezegd dat ze een teken moest geven.
Dus ineens schreeuwen: geef een teken.
Alle lichten als een gek knipperen.
Nog eens. GEEF NOG EEN TEKEN.
Nu weer maar nog langer.
- Stiekem toch iemand in huis.quote:
Ik durf sowieso nooit in de spiegel te kijken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Zou toch gaan voor die Duitsers hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Stiekem toch iemand in huis.
- Je brein nam een loopje met je.
- Een spook.
- De wind.
- Een op hol geslagen grasmaaier die graag knoflook eet met kikkervoetjes.
Nu weer drie wegstrepen die het minst waarschijnlijk zijn.
Remake van Candyman ja ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnenkort de remake in de bios. En een nieuwe Halloween.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:19 schreef bitterbal het volgende:
oke bedtijd![]()
ga nu zeker weer dromen dat de aliens hiervoorbij varen
Om 03:00 schrik je wakker en voel je elf ijskoude handen op je.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:19 schreef bitterbal het volgende:
oke bedtijd![]()
Nou ja precies, het menselijke brein is lang niet altijd zuiver.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Stiekem toch iemand in huis.
- Je brein nam een loopje met je.
- Een spook.
- De wind.
- Een op hol geslagen grasmaaier die graag knoflook eet met kikkervoetjes.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om 03:00 schrik je wakker en voel je elf ijskoude handen op je.
Die hebben toch vliegende objecten die gaan toch niet varen joh gek.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:19 schreef bitterbal het volgende:
oke bedtijd![]()
Wel knap dat een heel voetbalteam zich onder haar bed kan verstoppenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om 03:00 schrik je wakker en voel je elf ijskoude handen op je.
Als ik er bij nadenk heb ik veel van die films gezien toen ik echt nog jong was samen met mn moeder en oudere zus 🤔quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:20 schreef CherryLips het volgende:
Vannacht nog naar een podcast over Amity geluisterd.
Alleen Hereditary vond ik echt heel naar toen in de bioscoop.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vraag jij je weleens af waarom je soms zo slecht slaapt?
Vind je horror een leuk genre?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen Hereditary vond ik echt heel naar toen in de bioscoop.
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=sharequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen Hereditary vond ik echt heel naar toen in de bioscoop.
Ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind je horror een leuk genre?
Wat vind je er leuk aan? Op jump scares wachten en overdreven gore is toch niet prettig?quote:
De spanning.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan? Op jump scares wachten en overdreven gore is toch niet prettig?
Dan heb ik nog even voor ik dat belletje kan verwachten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Of dat je telefoon gaat, onbekend nummer, je neemt op, slechts diepe ademhaling en een soort gegons en ineens begint je 20 jaar geleden overleden oma gillen.
Neem nooit onbekende nummers op , dus tjaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Of dat je telefoon gaat, onbekend nummer, je neemt op, slechts diepe ademhaling en een soort gegons en ineens begint je 20 jaar geleden overleden oma gillen.
DIt vond plaats nog lang voor de nummerherkenning en of mobiele telefoons.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Vervolg toch, geen remake?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnenkort de remake in de bios. En een nieuwe Halloween.
Films weet je tenminste nog dat het nep is, sommige dingen die je ziet die echt zijn, zijn veel enger en meer disturbing imoquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan ik niet snappen![]()
Ga er ook maar raar van dromen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Stiekem toch iemand in huis. Nee, gecheckt
- Je brein nam een loopje met je.![]()
- Een spook. Geloof ik eigenlijk niet in
- De wind. De wind die een deurklink naar beneden drukt?![]()
- Een op hol geslagen grasmaaier die graag knoflook eet met kikkervoetjes. Plausibel![]()
Ja maar dat soort beelden kijk ik met pure walging niet omdat het me een fijn gevoel geeft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Films weet je tenminste nog dat het nep is, sommige dingen die je ziet die echt zijn, zijn veel enger en meer disturbing imo
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
DIt vond plaats nog lang voor de nummerherkenning en of mobiele telefoons.
Mijn ouders waren thuis, telefoon gaat. Ma neemt op. Is even stil en legt de hoorn neer, zegt tegen mijn vader Jos een hijger.
Even later gaat de telefoon opnieuw. Pa neemt op, wacht even. luistert naar de andere kant roept ma en zegt dat het haar vader is..
Opa was longpatient en moest dus vaak hijgen e.d.
Dit verhaal blijft het goed doen op verjaarden, ook toen ma nog leefde.![]()
![]()
![]()
![]()
Was toch je brein jongen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Truequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar dat soort beelden kijk ik met pure walging niet omdat het me een fijn gevoel geeft.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was toch je brein jongen.
Als een deurklink in eens omhoog schiet zou best kunnen door de constructie met de veer.
Maar naar beneden en weer omhoog is onmogelijk omdat daar een bepaalde energie voor nodig is.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zo zag ik laatst dit filmpje, en maakte echt heel veel indruk op me op een kutmanier...bekijken op eigen risico dus, maar misschien vinden sommigen het niet heel verontrustend of naar..don't know..
Wat? Gatver, wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan isze al 10 jaar te laatquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Yep zei toch, eigen risicoquote:
Kijk alleen maar naar meerdere persoonlijkheden in een brein hoe ontzettend raar en krachtig een brein kan werken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb jaren in een huis gewoond dat ruim 300 jaar oud is en aan alle kanten piepte, kraakte en tochtte. Als mijn brein grapjes had willen uithalen, had het daar alle kans gehad. Maar nooit iets vreemds meegemaakt.
que?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is weer tijd voor het ik haat mezelf spelletje in mijn hoofd
Je brein is je grootste vijand vaakquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk alleen maar naar meerdere persoonlijkheden in een brein hoe ontzettend raar en krachtig een brein kan werken.
Zo zag ik laatst dit filmpje, en maakte echt heel veel indruk op me op een kutmanier...bekijken op eigen risico dus, maar misschien vinden sommigen het niet heel verontrustend of naar..don't know..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bizar dat het op Youtube blijft staan.-XOXO-
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, of je kan ook gewoon aannemen dat je iets hebt gezien wat je niet kunt verklaren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk alleen maar naar meerdere persoonlijkheden in een brein hoe ontzettend raar en krachtig een brein kan werken.
Ik heb daar wel vaker last van hoor. Dat ik mezelf iets aan wil doen. Misschien had ik het niet moeten posten, maar het zij zo. Is denk ik ook een combinatie van vermoeidheid en alcohol...quote:
stukje gezien.. doet mij niks..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet lang genoeg gezien ofzo?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja snap ik ook helemaal niks van, was echt ff van slag de eerste paar dagen nadat ik het onschuldig genoeg had aangekliktquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Bizar dat het op Youtube blijft staan.
Niet nodigquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |