En volgens mij zat Humphrey toen ook in haar achtergrondkoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb bij deze editie geleerd dat Ruth Jacott achtergrondzangeres en het jaar daarop zelf deelnam aan het ESF
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:04 schreef Sableheart het volgende:
Deze inzending kwam laatst langs bij de Beste Zangers, toch?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En volgens mij zat Humphrey toen ook in haar achtergrondkoor
Voor die tijd prima inderdaadquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:06 schreef Sableheart het volgende:
Een inzending waar we trots op mogen zijn, en die toch vrijwel vergeten is.
Jij kan in de toekomst kijkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vond de inzending van volgend jaar toch beter.
#TryingToForgetquote:
Hierna begon ook een zeer lange periode waarin we geen solo zangers meer stuurden .quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:06 schreef Sableheart het volgende:
In 1992 jij ook.quote:
En NSF 1992 was ook gewoon goed.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:06 schreef Sableheart het volgende:
Toen bestond ik nog niet!quote:
Meen je datquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hierna begon ook een zeer lange periode waarin we geen solo zangers meer stuurden .
De volgende was Douwe Bob volgens mij?
Ik kende het niet zo goed maar het stelt me niet teleur!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:06 schreef Sableheart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |