en schaatsenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:02 schreef Sableheart het volgende:
De Keukenhof is ene mooi begin van de postcard.
Vervolgens Utrecht voor Amsterdam.
Komt die niet uit San Marino?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:00 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik geloof dat ik die naam inderdaad een paar keer voorbij heb zien komen.
En volgens mij zat Humphrey toen ook in haar achtergrondkoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb bij deze editie geleerd dat Ruth Jacott achtergrondzangeres en het jaar daarop zelf deelnam aan het ESF
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:04 schreef Sableheart het volgende:
Deze inzending kwam laatst langs bij de Beste Zangers, toch?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En volgens mij zat Humphrey toen ook in haar achtergrondkoor
Voor die tijd prima inderdaadquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:06 schreef Sableheart het volgende:
Een inzending waar we trots op mogen zijn, en die toch vrijwel vergeten is.
Jij kan in de toekomst kijkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vond de inzending van volgend jaar toch beter.
#TryingToForgetquote:
Hierna begon ook een zeer lange periode waarin we geen solo zangers meer stuurden .quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:06 schreef Sableheart het volgende:
In 1992 jij ook.quote:
En NSF 1992 was ook gewoon goed.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:06 schreef Sableheart het volgende:
Toen bestond ik nog niet!quote:
Meen je datquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hierna begon ook een zeer lange periode waarin we geen solo zangers meer stuurden .
De volgende was Douwe Bob volgens mij?
Ik kende het niet zo goed maar het stelt me niet teleur!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:06 schreef Sableheart het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik het allemaal goed begrepen heb op school is tijd relatief, ik ga er dus voor het gemak even van uit dat je er op de een of andere manier gewoon wel bij was daar.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hierna begon ook een zeer lange periode waarin we geen solo zangers meer stuurden .
De volgende was Douwe Bob volgens mij?
Toen was jij Eicelbhinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |