Dat laatste. En het is denk ik ontmoediging om te zorgen dat niet de hele trein vol staat met fietsen. Want waarom zou je anders als forens een vouwfietsje kopen of een stationsfiets op Adam centraal zetten terwijl je ook met je goede fiets van thuis voor niets in de trein kan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:53 schreef ersambalbij het volgende:
Wat gebruik je dan? De trein, niet je fiets.
Of gaat het om de ruimte die de fiets ineemd?
Dat is ook belachelijk.quote:De fietskaart is soms nog duurder dan de rit, 3 euro van de rit tegen over 5,60 van de fietskaart.
Ik koop iig een kaartje als ik mijn fiets meeneem in de trein.quote:Maar worden die kaarten nou echt gekocht en gehandhaafd? Ik heb het idee dat conducteur er ook geen aandacht aan gaan schenken. Een placebo maatregel zou je kunnen zeggen.
Gratis reserverings systeem met beperkte reserveringen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat laatste. En het is denk ik ontmoediging om te zorgen dat niet de hele trein vol staat met fietsen. Want waarom zou je anders als forens een vouwfietsje kopen of een stationsfiets op Adam centraal zetten terwijl je ook met je goede fiets van thuis voor niets in de trein kan?
[..]
Dat is ook belachelijk.
[..]
Ik koop iig een kaartje als ik mijn fiets meeneem in de trein.
Dat is de grap, je moet tegenwoordig eigenlijk al reserveren/aanmelden om je fiets mee te nemen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:11 schreef ersambalbij het volgende:
[..]
Gratis reserverings systeem met beperkte reserveringen?
Ja klopt, buiten het kaartje dat je moet kopen, maar die reservering is helemaal geen reservering want er is nul garantie op een plek. Kan zomaar zijn dat de fietsplekken al vol zijn en dan heb je dikke vette pech; mag je op de volgende trein wachten, en dus moet je eigenlijk ook weer een nieuwe "reservering" doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is de grap, je moet tegenwoordig eigenlijk al reserveren/aanmelden om je fiets mee te nemen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:53 schreef ersambalbij het volgende:
Of gaat het om de ruimte die de fiets ineemd?
Precies. Kutsysteem.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja klopt, buiten het kaartje dat je moet kopen, maar die reservering is helemaal geen reservering want er is nul garantie op een plek. Kan zomaar zijn dat de fietsplekken al vol zijn en dan heb je dikke vette pech; mag je op de volgende trein wachten, en dus moet je eigenlijk ook weer een nieuwe "reservering" doen.
De NS haat fietsers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |