Valentijn is er ook nogquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rikkert is zoals altijd weer behoorlijk mild in zijn commentaar. Die heeft volgens mij echt een deal met PSV dat hij af en toe wat tid bits aan inside info krijgt en dat hij dan in de pers altijd alles vergoeilijkt
Boscagli speelde vandaag opbouwend wel goed maar die is verdedigend wel kwetsbaar. Vullen elkaar wel prima aan opzich.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:11 schreef Buitendam het volgende:
Te veel bepalende spelers waren ondermaats. Maar het tandem Ramalho-Boscagli gaan we nog veel plezier aan hebben.
Ik denk eerder dat Madueke nog wordt opgepikt door een Engelse clubquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:57 schreef Adames het volgende:
Misschien krijg je die miljoenen nog als er nog een rijke club voor gakpo komt. Wat was die fijn vandaag.
Rest van de voorhoede brandhout.
Vind ik ook niet, misschien als buitenspeler nog wel maar als spits in ieder geval niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vertessen kan er niet zoveel van.
Tsja op basis van vorig jaar heeft Ajax er ook weinig te zoeken dus dan kunnen we het kampioenschap al bijna afschaffen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 02:21 schreef Class het volgende:
Wat een afgang, hopelijk weer geen kampioenschap voor PSV dit jaar. Niets in de CL te zoeken
Maakte volgens Schmidt een vermoeide indruk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb niet gekeken, maar snap niks van het wisselbeleid.
Waarom zo laat wisselen als je moet scoren?
Waarom Madueke? Blessure?
Die engnek heeft altijd wat te zeiken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:26 schreef TehRocks het volgende:
Maar dan die sfeermakerij van Valentijn. 'Krijgt alles', er is nog geen 10 miljoen uitgegeven deze zomer.
Ik vind het ook een engnek. Maar als je je als trainer zo nadrukkelijk bemoeit met de samenstelling van de selectie, dan is het ook niet gek als je ter verantwoording wordt geroepen als blijkt dat die selectie qua samenstelling niet voldoet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die engnek heeft altijd wat te zeiken.
Als je de balans ingaande/uitgaande transfers bekijkt zou je een veel minder PSV verwachten dan vorig seizoen. Waarschijnlijk is die bruinneus van mening dat er teveel spelers in de selectie zitten die Duits zijn of een connectie hebben met passant Schmidt.
Bij Veronica inside zit hij ook altijd te roepen in de hoop dat er iemand reageert. Is gewoon een pisventje met z’n krantje.
Hij kon de bal zelfs nog met links aannemen om binnen te tikken. Zelfoverschatting van de speler. Zulke ballen moet hij in 2x doen hij is geen Ronaldo/Messiquote:Op woensdag 25 augustus 2021 05:14 schreef Dven het volgende:
Tsja, als Zahavi die 100% kans had gemaakt zou je normaal met twee vingers in de neus doorgegaan zijn. Die Portugezen konden er echt niets van. Wat dat betreft wel ernstig dat PSV op het moment dat het echt moest dus ook niet veel kon.
Ik vind dit wat te voorbarig hoor. De wissels waren slecht, maar dat hij Sangaré liet staan vond ik niet eens zo gek. Die kwam er op karakter nog wel 2 keer aardig doorheen. Helaas heeft hij 0 inzicht, maar eigenlijk vond ik hem in de tweede helft aanvallend nog wel een paar keer heel aardig.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Project Schmidt heeft jammerlijk gefaald is nu al de conclusie en we zijn het seizoen nog niet begonnen.
Die wissels..... je moet de muur van Benfica slopen en dan blijf je volhouden aan Sangaré en wissel je van Ginkel en Madueke.... onbegrijpelijk.
Kansloze flauwekul. Daar had hij helemaal geen tijd voor. Vrijwel elke spits ramt die bal meteen op goal en van Topklasse tot CL gaan die ballen er allemaal 9 van de 10 keer in. Zahavi is spits genoeg om die bal 99 van de 100 keer te maken. Maar gisteren helaas niet, dat is pech, het lot, noem het hoe je het wilt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij kon de bal zelfs nog met links aannemen om binnen te tikken. Zelfoverschatting van de speler. Zulke ballen moet hij in 2x doen hij is geen Ronaldo/Messi
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij kon de bal zelfs nog met links aannemen om binnen te tikken. Zelfoverschatting van de speler. Zulke ballen moet hij in 2x doen hij is geen Ronaldo/Messi
Sangare eruit en Boscagli op zijn plek had ik wel logischer gevonden dan die Boscagli Obispo wisselquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dit wat te voorbarig hoor. De wissels waren slecht, maar dat hij Sangaré liet staan vond ik niet eens zo gek. Die kwam er op karakter nog wel 2 keer aardig doorheen. Helaas heeft hij 0 inzicht, maar eigenlijk vond ik hem in de tweede helft aanvallend nog wel een paar keer heel aardig.
Maar dat je met iemand als Thomas komt... Juist in zo'n priegelwedstrijd voorin kun je best wel eens profijt hebben van iemand als Mauro die toch vaak in de kluts wel net de goede dingen met zijn voeten doet.
Een speler als Madueke moet je natuurlijk altijd laten staan. Zeker als Vertessen momenteel het enige alternatief is in aanvallend opzicht. Die gozer gaat er vast wel komen bij een FC Utrecht ofzo, maar er moet nog heel veel gebeuren wil dat ooit CL-niveau worden.
De grootste vraag is in hoeverre je de smalte van de selectie Schmidt aan kunt rekenen. Hij heeft zich heel nadrukkelijk bemoeit met welke spelers er moesten komen en in sommige gevallen zijn dat echt aanwinsten gebleken voor het PSV-niveau. Maar op de bank is het voor dit niveau gewoon niet genoeg en daar gaat ook een de Jong weinig aan veranderen.
De verdediger lag een meter voor hem, had hij wel tijd voorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kansloze flauwekul. Daar had hij helemaal geen tijd voor. Vrijwel elke spits ramt die bal meteen op goal en van Topklasse tot CL gaan die ballen er allemaal 9 van de 10 keer in. Zahavi is spits genoeg om die bal 99 van de 100 keer te maken. Maar gisteren helaas niet, dat is pech, het lot, noem het hoe je het wilt.
Het is vooral heel erg kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |