quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nee, op de 400 m Ostacoli, die om 20:37 uur begint.
De 200 m vrouwen begint een uur later
19u30 – 400 meter (Maureen Ellsworth, Laura de Witte, Eveline Saalberg, Andrea Bouma)quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:42 schreef Idisrom het volgende:
Vanavond Bellinzona, weer in Zwitserland; een klein plaatsje wat blijkbaar grote atletiektoernooien kan organiseren.
https://www.galadeicastelli.ch/en/
Dafne Schippers op de foto. Doet zij ook mee? Femke Kok doet wel mee, heb ik gelezen
Ik denk eerder ordinair centjes ophalen. En geef haar eens ongelijk.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:29 schreef Marcoss het volgende:
Had wel verwacht dat Bol klaar zou zijn met haar seizoen
Of ze wil juist zoveel mogelijk lopen nu ze de topvorm nog heeft
Dat kan ook inderdaad (en ook best logisch)quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk eerder ordinair centjes ophalen. En geef haar eens ongelijk.
En aanwezig zijn bij de laatste wedstrijd van trainingsgenoot Sprunger.quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk eerder ordinair centjes ophalen. En geef haar eens ongelijk.
Oh ja, dat werd door de commentator ook al genoemd bij de DL-finalequote:Op dinsdag 14 september 2021 20:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En aanwezig zijn bij de laatste wedstrijd van trainingsgenoot Sprunger.
quote:De Burundese Francine Niyonsaba (28) heeft dinsdag tijdens de Continental Tour in het Kroatische Zagreb het wereldrecord op de ongebruikelijke 2.000 meter bijgesteld. Ze klokte 5:21.56.
Niyonsaba klopte het 27 jaar oude record van de Ierse Sonia O’Sullivan, dat op 5:25.36 stond.
Zijn wereldrecord staat al 35 jaar. Hij komt uit de Sovjet-Unie. Conclusie mag zijn dat dit een van die vele discutabele records van weleer is, toch?quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:30 schreef heywoodu het volgende:
De wereldrecordhouder in het kogelslingeren en tweevoudig olympisch kampioen is overleden.
https://european-athletic(...)ies-at-the-age-of-66
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |