Ma pislink.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:31 schreef Heph844 het volgende:
'Onder vuur' ook echt, omdat een willekeurige twitteraar er een tweetje uit gooit
Dit dusquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:31 schreef Heph844 het volgende:
'Onder vuur' ook echt, omdat een willekeurige twitteraar er een tweetje uit gooit
Ik mis K......quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit dus![]()
![]()
Tyfus tering corona schurft pest Twitter
Nou ik wordt er door gebandquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat boeien die scheldwoorden nou? Wie is daar in hemelsnaam nou geshockeerd over,? Dan kan je ook niks hebben imo.
quote:
M.i. staat het echt voor geen meter, en al helemaal niet in zo'n setting. Ik denk dat die andere BN'ers ook wel plaatsvervangende schaamte voelde.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:47 schreef ijs. het volgende:
Al die mensen die in de vlekken schieten als er met kanker wordt gescholden
Goh ja, raar zegquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:47 schreef ijs. het volgende:
Al die mensen die in de vlekken schieten als er met kanker wordt gescholden
Heftig, ik ga meteen een Twitter account aanmaken om mijn ongenoegen te uitenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:44 schreef Maharski het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)de-alleskunner-vips/
FILMPJE!!!!!!!
Wat een inteelt-tokkiequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:44 schreef Maharski het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)de-alleskunner-vips/
FILMPJE!!!!!!!
Vind ik alsnog veel voor die meuk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:16 schreef speknek het volgende:
Leuk hoor wat ophef gesponsord door SBS om hun zieltogende BN-show, waarvan de eerste aflevering maar 600.000 kijkers trok--als er überhaupt nog iets zou kloppen van de kastjes in het streaming tijdperk, wat media aandacht te geven.
Maar als Danny vervolgens geen reclame inkomsten krijgt hoeven we daar ook niet aan mee te doen.
Reactie van Christina op Facebook artikel bij Linda.quote:Ik zal dit maar ook even plaatsen hier : Sorry voor mijn grof taalgebruik. Ik was zo gestrest / overprikkelt/ wilde zo graag een keer niet falen (ik ben heel hard voor mezelf, en vind dat ik te vaak faal). Ik heb zoals een paar mensen al zeiden hier idd Asperger en dat zorgt voor minder handige reacties soms, maar ik leun daar totaal niet op en wil absoluut beter doen. Mij frustratie borrelde over maar dat maakt het niet goed…niemand is nu harder voor mij dan ikzelf.
Het was nooit mijn bedoeling om iemand te kwetsen maar ook ik als mens maak soms fouten. Ik ben helemaal geen verwend nest of gemeen persoon, ik ben super zachtmoedig en sensitief…dus wat jullie allemaal zeggen raakt mij zeker wel.
Ik zal in de toekomst beter op mijn woorden letten. Ik bied echt mijn oprechte excuses aan.
♥
Weer zo'n 'bn'ers onder elkaar doen lollig bedoelde spelletjes'-show.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:46 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ben eerder verbaasd dat er mensen naar dat programma keken.
als je dit weet van jezelf is het misschien niet zo slim om aan zo'n programma mee te doen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Reactie van Christina op Facebook artikel bij Linda.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |