Oh toe maar!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:19 schreef Ynnad_Er het volgende:
Mid September weekje naar Fuertaventura
Ja moe(s)t er even tussen uit. Te lang doorgelopen met allerlei klachten. Dus even op pauze om mijzelf te herpakken.quote:
Altijd belangrijk om tijd voor jezelf te nemenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:21 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ja moe(s)t er even tussen uit. Te lang doorgelopen met allerlei klachten. Dus even op pauze om mijzelf te herpakken.
Ben ik inderdaad achter gekomen. Gaat beetje bij beetje wel weer wat lekkerder.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Altijd belangrijk om tijd voor jezelf te nemen
Geniet er van!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:19 schreef Ynnad_Er het volgende:
Mid September weekje naar Fuertaventura
Mooi zo! Ik ga maandag weer aan het werk, maar merk nu ook wel dat ik afgelopen weken wel even nodig had.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:24 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ben ik inderdaad achter gekomen. Gaat beetje bij beetje wel weer wat lekkerder.
Thanks, komt goed !quote:
Zet 'm op Maandag !quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik ga maandag weer aan het werk, maar merk nu ook wel dat ik afgelopen weken wel even nodig had.
Lief, dankjewel!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:31 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Thanks, komt goed !
[..]
Zet 'm op Maandag !
Blokkeren en afkappen.......quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:02 schreef stokj het volgende:
Het gaat verder.... KLB / Date is hardleers...
Inderdaad. Dat heb ik nu gedaan. En ik moet de Fried nog spreken hierover maar dat wil ik persoonlijk doen zodat hij mijn lichaamshouding ook ziet over hoe ik het ervaren heb (namelijk als heel vervelend op de manier waarop deze date zich gedroeg, met bijvoorbeeld bellen op allerlei momenten om kleine dingen).quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Blokkeren en afkappen.......
Tja, vrouwen.....quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat heb ik nu gedaan. En ik moet de Fried nog spreken hierover maar dat wil ik persoonlijk doen zodat hij mijn lichaamshouding ook ziet over hoe ik het ervaren heb (namelijk als heel vervelend op de manier waarop deze date zich gedroeg, met bijvoorbeeld bellen op allerlei momenten om kleine dingen).
Maar echt hé, ik dacht na dat smsje van "mooi, zaak opgelost". En alsnog kwam er een hoop gedoe achteraan
Dat eerste zou ik maar al te graag willen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sluit je op in je paleis en trouw met je kokkin
Oh ja doe was al op leeftijd hèquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat eerste zou ik maar al te graag willen.
Dat tweede doe ik liever nietde kokkin heeft te veel kilometers gemaakt en kan niet voor opvolgers zorgen
Ja helaas wel. En al haar nichtjes zijn al getrouwdquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ja doe was al op leeftijd hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |