Ik heb wel een verwaade rotkop voor me als ik die naam hoor. Maar doelde meer op, uit wat voor positie doet zijn mening ertoe.quote:
12 volgens gids.tv (pin me er niet op vast)quote:Op maandag 13 september 2021 19:01 schreef Raw85 het volgende:
Is het al bekend uit hoeveel afleveringen seizoen dit seizoen bestaat? Een van de weinige programma’s waar ik echt met plezier naar kijk
Dames moeten zonodig voetbalen.quote:
Jan Slagter natuurlijk, kan niet andersquote:Op vrijdag 24 september 2021 10:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Wie zijn de gasten? Voor de sfeer niet onbelangrijk.
Als ze hem nu nog niet hebben kunnen overtuigen dan gaat het denk ik niet meer lukken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:10 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Jan Slagter natuurlijk, kan niet anders
Die associatie riep ik ook meteenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:48 schreef noodgang het volgende:
Een beetje Bløf, alleen dan zonder de band
quote:Op maandag 27 september 2021 11:46 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft de zoon van Hanneke Groenteman niet de achternaam van zijn vader?
quote:Groenteman is de enige zoon van journaliste en televisiepresentator Hanneke Groenteman. Hij werd opgevoed door zijn seculier joodse moeder en leerde zijn vader pas op 23-jarige leeftijd kennen.[
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gijs_Groenteman
Daar lag het met name aan. Heeft Gijs iets toegevoegd? Brigitte probeerde wel wat maar dat was ook net niet allemaal.quote:Op maandag 27 september 2021 17:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, ik ook. De gasten waren ook weer wat minder.
Exact dit.quote:Op maandag 27 september 2021 17:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar lag het met name aan. Heeft Gijs iets toegevoegd? Brigitte probeerde wel wat maar dat was ook net niet allemaal.
En de programma's die ze bespraken waren ook niet heel boeiend
Kan onmogelijk saaier dan vorige week.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:44 schreef Eightyone het volgende:
Wel twee van die 'braafste meisje van de klas'-types die zelden het achterste van de tong laten zien. Hopelijk krijgen Gijs en Marcel er toch nog wat uit.
Dionne heeft wel een mooie Janconnectiequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:44 schreef Eightyone het volgende:
Wel twee van die 'braafste meisje van de klas'-types die zelden het achterste van de tong laten zien. Hopelijk krijgen Gijs en Marcel er toch nog wat uit.
Daphne is absoluut geen braaf meisje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:44 schreef Eightyone het volgende:
Die zie ik wel happen op die running gag inderdaadquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dionne heeft wel een mooie Janconnectie
Daphne is leuk ja, Stax lijkt mij wel saai.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zie ik wel happen op die running gag inderdaad
En Daphne lijkt me juist een leuke gast
Oh heb ik helemaal overheen gelezen. Tim is een vreselijk sujet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daphne en Tim zitten aan tafel, waar is Dionne dan?
Beetje 'anders', weinig problemen mee verder.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh heb ik helemaal overheen gelezen. Tim is een vreselijk sujet.
Tim brengt wel de lach aan tafel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh heb ik helemaal overheen gelezen. Tim is een vreselijk sujet.
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 19:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hysterische homo.
Die komt aan de talkshowmuur bij o.a. Peter Jan Rens en Gordon?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daphne en Tim zitten aan tafel, waar is Dionne dan?
Of het is juist Daphne die daar komt te hangen, met die 5 Uur Show/Koffietijd-achtige dingen die ze ooit deed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Die komt aan de talkshowmuur bij o.a. Peter Jan Rens en Gordon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |