Nee, gewoon minder vaak seks en meer aftrekken. Of fantaseren over een ander tijdens de seks. Je moet wat in een maatschappij waarin iedereen geïndoctrineerd wordt dat seksuele monogamie normaal is.quote:
Je jaagt omdat je de controle wil en waarschijnlijk issues met je hechtingsstijl?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:09 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Het is nu ook weer nier zo dat ik per se een Latin moet hebben. Maar ik weet wel dat ik ze eerder daar zou vinden dan op de schaakclub zeg maar.
Het lijkt mij toch dat er ook zulke types moeten zijn met dezelfde interesses….. ik besta immers ook….
Maar ik moet wel minder “jagen” en de man laten “jagen” . Ik ben vanuit mijn werk gewoon gewend om overal het voortouw in te nemen en knopen door te hakken etcetera, “als ik iets wil dan krijg ik het” instelling (is ook nodig in mijn vakgebied). Ik heb het idee dat dat niet echt werkt in de liefde.
Ik hou t bij 1, ik geloof niet dat indoctrinatie daar een rol in heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:57 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee, gewoon minder vaak seks en meer aftrekken. Of fantaseren over een ander tijdens de seks. Je moet wat in een maatschappij waarin iedereen geïndoctrineerd wordt dat seksuele monogamie normaal is.
Vrouwen hebben overigens dezelfde issues als mannen, op grote schaal bekeken, dus eigenlijk slaat je 'alle mannen' opmerking sowieso nergens op. Vrijwel iedereen vindt herhaling saai. Dat is logisch en normaal.quote:
Allebei gehad haha. Als ze wel interesse hadden maar dan ineens zich bedachten was het erg vervelend. Maar als iemand (daarna) dan bezet is dan is het helemaal kut. Omdat ik compleet misplaatste en verspilde gevoelens heb iedere keer die dan ook nog eens niet weggaan. Het is gewoon gestoord. Maar hier is geen therapie voor. Durf te wedden dat als ik naar een relatietherapeut zou gaan ik mijn behandeling nog beter zelf zou kunnen bedenken. Standaard antwoord gaat zijn: zoek bereikbare mensen, ga met ze daten ook al vind je ze niet aantrekkelijk, trouw met 1, klaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:48 schreef LXIV het volgende:
maar zijn die mannen dan bezet of hebben ze geen interesse in je?
Kan alleen vanuit mijzelf praten, ik heb in een relatie nooit behoefte aan een andere man.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vrouwen hebben overigens dezelfde issues als mannen, op grote schaal bekeken, dus eigenlijk slaat je 'alle mannen' opmerking sowieso nergens op. Vrijwel iedereen vindt herhaling saai. Dat is logisch en normaal.
Dat is toch goed advies?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:01 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Allebei gehad haha. Als ze wel interesse hadden maar dan ineens zich bedachten was het erg vervelend. Maar als iemand (daarna) dan bezet is dan is het helemaal kut. Omdat ik compleet misplaatste en verspilde gevoelens heb iedere keer die dan ook nog eens niet weggaan. Het is gewoon gestoord. Maar hier is geen therapie voor. Durf te wedden dat als ik naar een relatietherapeut zou gaan ik mijn behandeling nog beter zelf zou kunnen bedenken. Standaard antwoord gaat zijn: zoek bereikbare mensen, ga met ze daten ook al vind je ze niet aantrekkelijk, trouw met 1, klaar.
Dat zegt elke geïndoctrineerde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:59 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik hou t bij 1, ik geloof niet dat indoctrinatie daar een rol in heeft gespeeld.
Wat is je langste relatie tot dusver geweest?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:02 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Kan alleen vanuit mijzelf praten, ik heb in een relatie nooit behoefte aan een andere man.
2 x 6 jaar. Wederom: geen behoefte aan anderen. Ik ben loyaal en als ik voor iets ga wil ik alleen diegene in de relatie. Werkt het niet? Dan over ipv vreemdgaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat is je langste relatie tot dusver geweest?
Ja, ik heb wel een gedesoriënteerde hechting.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:58 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je jaagt omdat je de controle wil en waarschijnlijk issues met je hechtingsstijl?
Heb je ook snel seks bijv?
Hoe schat je jouw eigen aantrekkelijkheid dan in?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:01 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Allebei gehad haha. Als ze wel interesse hadden maar dan ineens zich bedachten was het erg vervelend. Maar als iemand (daarna) dan bezet is dan is het helemaal kut. Omdat ik compleet misplaatste en verspilde gevoelens heb iedere keer die dan ook nog eens niet weggaan. Het is gewoon gestoord. Maar hier is geen therapie voor. Durf te wedden dat als ik naar een relatietherapeut zou gaan ik mijn behandeling nog beter zelf zou kunnen bedenken. Standaard antwoord gaat zijn: zoek bereikbare mensen, ga met ze daten ook al vind je ze niet aantrekkelijk, trouw met 1, klaar.
Denk je niet dat als ik het zelf goed advies voor mezelf had gevonden het niet al was opgevolgd?quote:
Beneden peil want ik maakte eerst een serieus bedoeld topic voor lelijke vrouwen om lotgenoten te vinden. Maar door de manier waarop ik het bracht werd het gesloten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:10 schreef LXIV het volgende:
Hoe schat je jouw eigen aantrekkelijkheid dan in?
Ik heb ook een hoog libido, maar heb geen ons of zomaar neukerdjes, dus daar hoeft het niet per se aan te liggen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:09 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een gedesoriënteerde hechting.
Ik heb wel regelmatig een ONS gehad ja ook wel snel seks maar ik denk dat dat niks met die hechting te maken heeft. Gewoon hoog libido, dat is ook nooit een probleem geweest in een relatie van 12 jaar.
Word je gelukkig van de huidige situatie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Denk je niet dat als ik het zelf goed advies voor mezelf had gevonden het niet al was opgevolgd?
Het is inderdaad goed advies, voor mensen die van zoiets gelukkig worden.
[..]
Beneden peil want ik maakte eerst een serieus bedoeld topic voor lelijke vrouwen om lotgenoten te vinden. Maar door de manier waarop ik het bracht werd het gesloten.
Nou ja, zoals incels hier er gelukkig van worden dat ze niet verplicht met mannen hoeven te daten, of met de vrouwen die echt verschrikkelijk zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:12 schreef Rupibma het volgende:
Word je gelukkig van de huidige situatie?
Je maakt het jezelf lastig. Heb je geen goede therapeut?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:15 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nou ja, zoals incels hier er gelukkig van worden dat ze niet verplicht met mannen hoeven te daten, of met de vrouwen die echt verschrikkelijk zijn.
Totaal niet gelukkig dus maar het alternatief is nog erger.
Veel vrouwen vinden zichzelf minder knap dan ze zijn . Ik heb aantrekkelijkheid altijd veel breder gezien dan de fysieke aantrekkelijkheid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Denk je niet dat als ik het zelf goed advies voor mezelf had gevonden het niet al was opgevolgd?
Het is inderdaad goed advies, voor mensen die van zoiets gelukkig worden. Maar toch bedankt.
[..]
Beneden peil want ik maakte eerst een serieus bedoeld topic voor lelijke vrouwen om lotgenoten te vinden. Maar door de manier waarop ik het bracht werd het gesloten.
Ik ben het daar mee eens. En daar kunnen wij mannen heel goed gebruik van maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Veel vrouwen vinden zichzelf minder knap dan ze zijn . Ik heb aantrekkelijkheid altijd veel breder gezien dan de fysieke aantrekkelijkheid.
Ik heb wel een goede therapeut nu. Maar niet voor relaties. Ik heb het idee dat er helemaal niets is dat een relatietherapeut nog kan zeggen dat mij gelukkiger kan maken of dat anders is dan iets dat ik zelf ook had kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:17 schreef Rupibma het volgende:
Je maakt het jezelf lastig. Heb je geen goede therapeut?
Tja, ik weet niet. Ik probeer ook wat ik minder vind en kan veranderen wel te veranderen, het houdt ergens natuurlijk op en dan heb je de keuze plastische chirurgie of accepteren. Accepteren lukt mij nu al bijna 2 decennia lang dus zo erg is het nou ook weer niet gelukkig. Ik denk dat het door velen ook wel als pluspunt wordt beschouwd dat je niet alleen naar het uiterlijk kijkt als het echt zo is en het komt wel oprecht over op zich.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:20 schreef LXIV het volgende:
Veel vrouwen vinden zichzelf minder knap dan ze zijn . Ik heb aantrekkelijkheid altijd veel breder gezien dan de fysieke aantrekkelijkheid.
Uiterlijk zegt niets. Ik ben voor bepaalde soorten aantrekkelijk door mijn figuur en haar en ben nog steeds single, terwijl de meest 'onaantrekkelijke' dames gelukkig gehuwd zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede therapeut nu. Maar niet voor relaties. Ik heb het idee dat er helemaal niets is dat een relatietherapeut nog kan zeggen dat mij gelukkiger kan maken of dat anders is dan iets dat ik zelf ook had kunnen bedenken.
[..]
Tja, ik weet niet. Ik probeer ook wat ik minder vind en kan veranderen wel te veranderen, het houdt ergens natuurlijk op en dan heb je de keuze plastische chirurgie of accepteren. Accepteren lukt mij nu al bijna 2 decennia lang dus zo erg is het nou ook weer niet gelukkig. Ik denk dat het door velen ook wel als pluspunt wordt beschouwd dat je niet alleen naar het uiterlijk kijkt als het echt zo is en het komt wel oprecht over op zich.
Hmm, apart! Hoe komt dat denk je?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:23 schreef Rupibma het volgende:
Uiterlijk zegt niets. Ik ben voor bepaalde soorten aantrekkelijk door mijn figuur en haar en ben nog steeds single, terwijl de meest 'onaantrekkelijke' dames gelukkig gehuwd zijn.
Sowieso is er toch geen reet aan om elke keer weer iemand anders te hebben die er vervolgens toch weer niks van bakt of tekort bij je is om er uberhaupt iets van te maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:11 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoog libido, maar heb geen ons of zomaar neukerdjes, dus daar hoeft het niet per se aan te liggen?
Sommigen gebruiken seks als middel tot binding in een relatie.
Maar jij date toch sowieso niet, dus hoe kan je dan uberhaupt weten hoe en wat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik wil die types niet, zijn vaak slechte mannen. De goede types benaderen mij dan weer niet. 🙄quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Hmm, apart! Hoe komt dat denk je?
Ieuw, de gedachte aan random seks is al vies.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso is er toch geen reet aan om elke keer weer iemand anders te hebben die er vervolgens toch weer niks van bakt of tekort bij je is om er uberhaupt iets van te maken.
Uiteindelijk is seks net zo belangrijk maar echt niet het enige wat goed moet zitten.
[..]
Maar jij date toch sowieso niet, dus hoe kan je dan uberhaupt weten hoe en wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |