SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhm, ik dacht van alle inwoners?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
Je weet van wie de Kowks en Fanten zij he Shii?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik ruim 1,5 uur deur/deur en heb het er ook voor over.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil weer blijebeestjesplaatjes zien nu
Gaat op zoek naar kwoks en fantenplaatjes. Zijn die er @Flory?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil weer blijebeestjesplaatjes zien nu
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de blije fant is a lie..
https://nl.pinterest.com/pin/403494447835786652/
Die in China laatst waren best blij samen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwats, niet luisteren naar hem, blije fanten bestaan echt wel
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die in China laatst waren best blij samen.
ja daar zeg je watquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben ook geen last van de social credit scorequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nee daar werden de wegen zelfs voor hun leeg gehoudenquote:
Vind je nou blije fanten belangrijker dan echte mensen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daar werden de wegen zelfs voor hun leeg gehouden![]()
oeigoeren kunnen de tering krijgen maar die fanten krijgen vip behandeling
Chinezen hebben aparte prioriteitenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daar werden de wegen zelfs voor hun leeg gehouden![]()
oeigoeren kunnen de tering krijgen maar die fanten krijgen vip behandeling
nee die chinezen welquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je nou blije fanten belangrijker dan echte mensen?
Hangt een beetje van de context af.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de context af.
Van die Chinezen hebben we er nog genoeg, van blije fanten nog maar een handje volquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies. Als een stroper een fant wil afslachten voor z'n slagtanden, dan mag die fant zich wel verdedigen en de stroper desnoods vertrappen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de context af.
Wat zit je te kijken dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ff serieus.. kokosbrood wordt met de hand gekneed_!
Of zou dit gescript zijn ?
"Doe nou maar Jan, is leuk voor het filmpje"
Kokosbrood, altijd goor gevonden. Droge kost.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit een filmpje te kijken, hoe men kokosbrood maakt en ik lust het niet eens graag.
Nou, kennelijk Het Klokhuisquote:
Mensen die vinden dat ze gemalen tijgerbotten nodig hebben, mogen wat mij betreft ook voor eeuwig jeuk met korte armpjes krijgen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja precies. Als een stroper een fant wil afslachten voor z'n slagtanden, dan mag die fant zich wel verdedigen en de stroper desnoods vertrappen.
Kokos in Thaise gerechten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Kokosbrood, altijd goor gevonden. Droge kost.
Ik heb dat een paar jaar pas voor het eerst op omdat ik eigenlijk niet eens wist dat het bestondquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Kokosbrood, altijd goor gevonden. Droge kost.
krijgt ze nu wat lekkersquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Kleine rat van een cavia. Heb net het hok schoongemaakt, schoon water, pluk hooi, schone volle voerbak, iedereen weer fris en fruitig en tevreden. Nu denkt die ene dat ze ook al groente krijgt. Dus elke keer als ik opsta komt ze naar de rand gerend en staat ze daar te schooien![]()
Is toch schattig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Kleine rat van een cavia. Heb net het hok schoongemaakt, schoon water, pluk hooi, schone volle voerbak, iedereen weer fris en fruitig en tevreden. Nu denkt die ene dat ze ook al groente krijgt. Dus elke keer als ik opsta komt ze naar de rand gerend en staat ze daar te schooien![]()
Ik heb het nog nooit gehadquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar jaar pas voor het eerst op omdat ik eigenlijk niet eens wist dat het bestond. Had het op mijn werk liggen als 'reservebeleg' voor als het lekkere beleg op was
Nee ze moet nog even wachten. Als ik het nu geef is het op voor ik naar bed ga en wanneer ik dan naar bed ga staat ze er weer.quote:
Het is wel behoorlijk droog, dus zorg dat je of heel erg vers brood hebt of een goede laag boterquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehadmaar ik heb de laatste tijd wel een kokoskick dus misschien eens proberen.
quote:
Gaarne zelfsquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja precies. Als een stroper een fant wil afslachten voor z'n slagtanden, dan mag die fant zich wel verdedigen en de stroper desnoods vertrappen.
ja maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze moet nog even wachten. Als ik het nu geef is het op voor ik naar bed ga en wanneer ik dan naar bed ga staat ze er weer.
Onverzadigbaar.quote:
zoals vissenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onverzadigbaar.
Soms dan geef ik ze hun groente en denk ik: zouden ze zich hier dood aan eten?
Misschien hebben ze wel zo'n zwart gat als maag net als ballie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onverzadigbaar.
Soms dan geef ik ze hun groente en denk ik: zouden ze zich hier dood aan eten?
dan leef ik nu echt met ze mee dat ze niks lekkers krijgen van gerriequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel zo'n zwart gat als maag net als ballie?
wat moeten ze anders met hun tijd?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Cavia's eten minimaal 3/4 van de tijd heb ik het idee
En die ander 1/4 piepen zequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Dekproppen afschietenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat moeten ze anders met hun tijd?
Nee poepenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En die ander 1/4 piepen ze
Zal ik jou ook in een kooitje stoppen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
zie dat veel dingen overeenkomen met mij
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En die ander 1/4 piepen ze
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
ik bijt je hand er afquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik jou ook in een kooitje stoppen?
Soort harige Caaf ben je wel of zo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
Fixedquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
wij willen wat lekkers riepen de caafs bitterbal en Ama
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort harige Caaf ben je wel of zo?
Nomquote:
Ik gooi het eten wel via een luikje er inquote:
Dat geldt voor veel dieren volgens mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:17 schreef Koen66 het volgende:
wel lekkere dingen dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gooi het eten wel via een luikje er in
Ja dat sowiesoquote:
Het zal er aan liggen dat ik qua beest niets anders heb dan een caviaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat geldt voor veel dieren volgens mij.
gelukkigquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoanders ben je ook de hele tijd aan het piepen
Ahwwwwwquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:22 schreef -Shii- het volgende:
Ik had vroeger zo'n cavia met een kuifje. Zag er zo schattig uit.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat droogt je levensvreugde wel spontaan op ja.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* klein zwanger spinnetje kruipt in je slaapmondje.
Dag springlevend zaad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat droogt je levensvreugde wel spontaan op ja.
Mijn werk krijgt genderneutrale wc's ... { Ik weet nog niet wat ik hiervan vind.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter dan over genderneutrale oliebollen
Een derde soort erbij?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn werk krijgt genderneutrale wc's ... { Ik weet nog niet wat ik hiervan vind.
Nee, gewoon geen dames en herenwc's..quote:
Echt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn werk krijgt genderneutrale wc's ... { Ik weet nog niet wat ik hiervan vind.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Toen we een jaar of 10 waren hebben we eens een konijnenopvang buiten ingebroken en alle konijnen overgespoten in fluoriserende kleuren.
Van die carnaval spuitenbussen.
De week erop stond een bordje erbij dat de konijnen blij waren met hun originele kleuren.
Keivaag verhaal Los.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Toen we een jaar of 10 waren hebben we eens een konijnenopvang buiten ingebroken en alle konijnen overgespoten in fluoriserende kleuren.
Van die carnaval spuitenbussen.
De week erop stond een bordje erbij dat de konijnen blij waren met hun originele kleuren.
Jaquote:
Zucht. Dat gaat geheid weer her en der andere issues uitlokkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen dames en herenwc's..
Meer kans op close encouters.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaIk weet nog niet hoe leuk dit in de praktijk gaat worden.
Dames zijn over het algemeen wel viezer op het toilet dan de mannen.
Maar uitzonderingen daargelaten.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mag me hier niet meer mee moeien.
Nou, ik ben benieuwd.. we hebben ook een douche en een lactatieruimte met koelkast.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zucht. Dat gaat geheid weer her en der andere issues uitlokken
Kan niet wachten.quote:
Douche ook genderneutraal?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd.. we hebben ook een douche en een lactatieruimte met koelkast.
Daar is dan wel goed over nagedacht.
Ik ga gewoon elke dag dat ik op kantoor ben, douchen.
Zo bespaar ik op de waterrekening
Klopt, het was vakantie en we verveelden ons denk ik.quote:
Wow over nagedachtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, het was vakantie en we verveelden ons denk ik.
Dat jaar heeft iemand gepoept in een patatbakje en die onder het luikje geschoven van het betaalhokje van het zwembad.
Achja hier dan,quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat jaar heeft iemand gepoept in een patatbakje en die onder het luikje geschoven van het betaalhokje van het zwembad.
Ik doe een gokje en denk van welquote:
Zijn er überhaupt hen/hun/hets op je bedrijf?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe een gokje en denk van wel![]()
Hopelijk wel met een slot erop.
Okquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
og wat gemist waar ik bij moest zijn?>
quote:
Neequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor zover ik weet niemandquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt hen/hun/hets op je bedrijf?
Kwartier geleden waren er zestien prachtige mooie geile mensen en daar hebben we kruislings seks mee gehad, verder niks.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Je zou maar het verwijt als bedrijf krijgen dat je niet inclusief genoeg bentquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niemand![]()
Maar lekker met de hype meedoen
Ik vind dat wel zo'n subjectief iets...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je zou maar het verwijt als bedrijf krijgen dat je niet inclusief genoeg bent
Ben je nu homo geworden?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwartier geleden waren er zestien prachtige mooie geile mensen en daar hebben we kruislings seks mee gehad, verder niks.
Haren op m'n arm gaan al overeind staan door die hele term 'inclusief', net als 'woke'quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat wel zo'n subjectief iets...
Ga rosbief grinden joh mafkeesquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwartier geleden waren er zestien prachtige mooie geile mensen en daar hebben we kruislings seks mee gehad, verder niks.
teveel gebruikt US..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel donders handig als er ineens een Renault scenic 7 zits uitvalt voor kantoor gevuld met travestieten die nodig moeten door alle poppers.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niemand![]()
Maar lekker met de hype meedoen
Ja, ik vind op zich de gedachte erachter best oke, maar ik hoef het niet continu een regenboog door mn strot geduwd te krijgen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haren op m'n arm gaan al overeind staan door die hele term 'inclusief', net als 'woke'
Ervaring mee?quote:
Ho ho, dat zijn "personen"quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel donders handig als er ineens een Renault scenic 7 zits uitvalt voor kantoor gevuld met travestieten die nodig moeten door alle poppers.
Ditquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind op zich de gedachte erachter best oke, maar ik hoef het niet continu een regenboog door mn strot geduwd te krijgen.
En de term mensenmelk is gewoon onmetelijk ranzig.quote:
Oei ik heb onder een steen geleefd, die heb ik gemist die correctiequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de term mensenmelk is gewoon onmetelijk ranzig.
kan het ook nog papapap wezenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://vimeo.com/26753142quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind op zich de gedachte erachter best oke, maar ik hoef het niet continu een regenboog door mn strot geduwd te krijgen.
Ach domme hype die vanzelf weer stopt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koentjuhhh!!!quote:
Lauwe mannenpap met brokjes?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het geen borstvoeding mag heten (mannen hebben ook borsten, maar OK)quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oei ik heb onder een steen geleefd, die heb ik gemist die correctie
Ewll..quote:
Nee gekquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het geen borstvoeding mag heten (mannen hebben ook borsten, maar OK)
Geklikt, maar niet doorgeklikt, sorryquote:
Mannen kunnen ook borstkanker krijgenquote:
Dat is nog best lang door gegaan..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach domme hype die vanzelf weer stopt.
Net als vroeger toen ineens iedereen Gabber was.
Best vermakelijk, had m wel wat beter verwacht, maar gewoon niet te serieus nemen en dan is het gewoon een camp superhelden film die gewoon lekker wegkijktquote:
quote:
Wist je dat buikvet oestrogeen aanmaakt en testo verlaagd. Daardoor worden veel te dikke mannen ook echt vrouwelijker en ontwikkelen tieten.quote:
Ja helemaal prima hier hoor! En met jou?quote:
Dit heb ik serieus gedacht van mijn 12e tot mijn 14e, had zelfs al een testament geschreven omdat ik een bobbeltje voelde.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook borstkanker krijgen
Jammer, moest er altijd best om lachenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geklikt, maar niet doorgeklikt, sorry
Zometeen eens proberen te slapen, wekker om 6:00quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja helemaal prima hier hoor! En met jou?
Dat hebben ze snel geregeld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:citizen.erased om 00.15 op veronica wwe smackdown
Wtf ! Wat moet je doen dan op dat idiote tijdstip in het weekend? Terug naar Nederland rijden ofzo ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zometeen eens proberen te slapen, wekker om 6:00
i made a callquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hebben ze snel geregeld.
Jezus waarom zo vroeg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zometeen eens proberen te slapen, wekker om 6:00
Ik denk dat ama kleiner is. Ik ben meer een pollepelquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben jij of is @:ama het kleine lepeltje?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben jij of is @:ama het kleine lepeltje?
Yup, vakantie voorbij. Kijken hoe ver we komen morgenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wtf ! Wat moet je doen dan op dat idiote tijdstip in het weekend? Terug naar Nederland rijden ofzo ?
Daar ga je toch ook slapend naartoe dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om 08:00 en 10:00 uur ook, daarom geraak je ook nooit op Mars of zo.
Mag ik in het weekend?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie wil dat nou wel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok , minderquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup, vakantie voorbij. Kijken hoe ver we komen morgen
Als lanceringen geen fors percentage failures hadden leek het me best een uitdagingquote:
Vrouwen komen van Mars, Mannen van Venus.quote:
Ik rij altijd gewoon na een relaxt ontbijt en rij dan in 1 ruk terug al is het tot na middernacht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup, vakantie voorbij. Kijken hoe ver we komen morgen
Ouwe dramaqueen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heb ik serieus gedacht van mijn 12e tot mijn 14e, had zelfs al een testament geschreven omdat ik een bobbeltje voelde.
Maakt kotsgeluidquote:
Ben je levensmoe dan ofzo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel wat voor mij zijn, toch?
Wij 9 van de 10x ook wel, paar jaar terug 1x een overnachting gehad in Noord Frankrijk, maar toen vertrok ik ook pas om 12:00 uit Marseille cruise terminalquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik rij altijd gewoon na een relaxt ontbijt en rij dan in 1 ruk terug al is het tot na middernacht.
250 gram pastaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zit nog megavol van die carbonara
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vrouwen komen van Mars, Mannen van Venus.
Of mag dat niet meer gezegd worden in deze genderneutrale samenleving...
Is het toen weggehaald ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan het me nog gvd goed herinneren hoor
Ik mis de kaas ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en 3 eieren
en een pakje pancetta
Ik lees steeds 4everblacked als in dat er elke avond een roedel negers bij je langskomt.quote:
Tja, nog zat te ontdekken en doen hier op aarde wat mij betreft, maar ieder zn ding natuurlijkquote:
Ik heb een keer een bultje uit mijn been laten halen, maar geen idee wat het nou precies was.. Normaal communiceren kunnen die dorpsdokters niet.quote:
Ik mag hopen van niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik lees steeds 4everblacked als in dat er elke avond een roedel negers bij je langskomt.
Ja dat ook wel weer, ben ook wel en stuk belegen oude kaas ergensquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tja, nog zat te ontdekken en doen hier op aarde wat mij betreft, maar ieder zn ding natuurlijk
heb je het ook duidelijk gevraagdquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer een bultje uit mijn been laten halen, maar geen idee wat het nou precies was.. Normaal communiceren kunnen die dorpsdokters niet.
Zou het stiekem Anouk zijn?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik lees steeds 4everblacked als in dat er elke avond een roedel negers bij je langskomt.
Nee, ik vroeg het in het Swahili, maar zal het de volgende keer in het Nederlands vragen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je het ook duidelijk gevraagd?
Hoe groot was dat bultje?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer een bultje uit mijn been laten halen, maar geen idee wat het nou precies was.. Normaal communiceren kunnen die dorpsdokters niet.
whehequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het in het Swahili, maar zal het de volgende keer in het Nederlands vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 cent ?quote:
Lady writerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat ook wel weer, ben ook wel en stuk belegen oude kaas ergens![]()
Beetje liefde en lust en ik blijf wel![]()
Dat heb ik ook, na veel gemompel zei ik. Luister als het kanker is dan zoek ik je op.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klop eens op d'r rug.
als er vanalles naar beneden komt vallen weet je hoe laat t is
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
whehe
nee ja ik moest nogal doordrammen met die moedervlek bij mij voordat ik doorgestuurd werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Wtf.
Nou, ik had ook een moedervlekje laten weghalen, maar dat deed de dokter zelf en dat ging prima, maar die werd ook ineens groter
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Sinds ze een familielid met een gescheurde achillespees doorgestuurd hebben naar de fysio, vertrouw ik niet alle dokters meer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, na veel gemompel zei ik. Luister als het kanker is dan zoek ik je op.
Toen was ie ineens duidelijk en zweerde dat het goed zat.
(Voor wat het waard is)
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
whehe
nee ja ik moest nogal doordrammen met die moedervlek bij mij voordat ik doorgestuurd werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik heb er 1 door HA weg laten halen (is opgestuurd naar lab voor controle), 1 door dermatoloog (die was 5cm in doorsnede en misschien 2-3 cm dik op de huid) en dan die rare unit ook door een zoveelste 'oloog' laten weg halen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!
Wtf.
Nou, ik had ook een moedervlekje laten weghalen, maar dat deed de dokter zelf en dat ging prima, maar die werd ook ineens groter
Vaag dat je dan toch nog zo moet doordrammenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb er 1 door HA weg laten halen (is opgestuurd naar lab voor controle), 1 door dermatoloog (die was 5cm in doorsnede en misschien 2-3 cm dik op de huid) en dan die rare unit ook door een zoveelste 'oloog' laten weg halen.
Ben je in de caviapis gaan staan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
Mn voeten gloeien :s alsof ze ingesmeerd zijn met tijgerbalsem
quote:
beste man is nogal van 't zelf dokteren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vaag dat je dan toch nog zo moet doordrammen
zou kunnen: allergische reactie danquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je in de caviapis gaan staan?
Uhm en je zusje gaat zelf niet.. omdat ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje belde me op vanmiddag, ja kun je ook nog even langs je moeder vanmiddag gaan want ze werd wakker in een nat bed en dat leek wel stookolie wat er lag naast en in bed en later heeft de verpleegkundige een liter uit kunnen knijpen uit haar ontstoken knie.........ja dan ga je toch ook maar even langs als zoon of niet?
Maar je gaat dan zelf ook niet naar een andere dokter ?Geen verwijt of zo, maar vraag me af hoe zoiets dan werkt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beste man is nogal van 't zelf dokteren.
Heeft ook 4 jaar ademhalingsproblemen gekost totdat er eens een vervanger zat. Die ineens allerlei allergie en longfunctie testen liet uitvoeren. Toen bleek ook: astma.
Eentje zat in Zeeland en de andere in Spanje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm en je zusje gaat zelf niet.. omdat ?
Moet er wel een andere huisarts in de regio zijn die patiënten met postcode xx wil behandelenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je gaat dan zelf ook niet naar een andere dokter ?Geen verwijt of zo, maar vraag me af hoe zoiets dan werkt.
Hmjaokequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje zat in Zeeland en de andere in Spanje.
Pfffffffffffffff, oh ja.. wat een ellende.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet er wel een andere huisarts in de regio zijn die patiënten met postcode xx wil behandelen
is 20 jaar geleden. dus toen was ik ook nog enigszins op een leeftijd dat ik daarin afhankelijk was van mn ouders.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pfffffffffffffff, oh ja.. wat een ellende.
Oh ja?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
In België doen ze het toch wel een stuk beter qua muziek programma's op tv
wut?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een verhaal joh.
https://www.funx.nl/news/(...)as-weg-van-feyenoord
Doodnormaal gezin, geliefd, inzameling enz.
En dan blijkt zijn eigen zus de opdrachtgever voor de moord te zijn.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een verhaal joh.
https://www.funx.nl/news/(...)as-weg-van-feyenoord
Doodnormaal gezin, geliefd, inzameling enz.
En dan blijkt zijn eigen zus de opdrachtgever voor de moord te zijn.
Welke??quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom zenden ze een kerstfilm uit op vrijdagavond op Veronica hartje zomer?
Ik had echt zo'n teringhekel aan dat nummer toen die uitkwam, vind het nog steeds niksquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had echt zo'n teringhekel aan dat nummer toen die uitkwam, vind het nog steeds niks
Ben je lekker meequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jep
https://www.ad.nl/binnenl(...)-verdachte~ac77cf3b/
HS heeft wel leuke plaatjes gemaakt, vaak zo kneitervaag als de pestquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
HS heeft wel leuke plaatjes gemaakt, vaak zo kneitervaag als de pest
Maar ik ga slapen anders ben ik het komende uur weer alleen maar vage plaatjes aan het luisteren
Die heb ik denk ik nog wel op vinyl liggenquote:
bij m'n oudersquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik denk ik nog wel op vinyl liggen
Maar nu ga ik echt tenzij je Karl Van Schneider - Hard Lock voor me hebt liggen
ik heb meerdere plekjes..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zoiets konquote:
dat is wel een beetje ovedrevenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 01:23 schreef mschol het volgende:
tickets en trein geboekt, nu alleen hotel nog..
disney hotel was zelfs met korting beeetje duur.. (3 nachten 734 euro) dat is een euro of 70 korting tov de website prijs
ja hobbies kosten geld, helemaal mee eens.. (en daarom ook dik betaald voor halloween avond ticket en 1e klas thalys)quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is wel een beetje ovedrevenaan de andere kant, hobbies kosten geld
![]()
Ik wist vorige week niet hoe snel ik 800 euro af moest tikken voor een lotje biljetten dat voor mijn maximumbod van 2000 nog steeds een koopje geweest zou zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 01:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ja hobbies kosten geld, helemaal mee eens.. (en daarom ook dik betaald voor halloween avond ticket en 1e klas thalys)
maar een hotel in de buurt (20min lopen) is 400 en een beetje...
dat is snel verdiend dan hoor die 300 euro
dat is inderdaad een nobrainer danquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wist vorige week niet hoe snel ik 800 euro af moest tikken voor een lotje biljetten dat voor mijn maximumbod van 2000 nog steeds een koopje geweest zou zijnLeuk als je iets verzamelt wat echt niemand anders wil hebben
klinkt tof (R'en staan voor kwaliteit? of zeldzaamheid ofzo?)quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 01:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb straks 16 biljetten uit een markt waarvan er wereldwijd samen maximaal 100-120 bekend zijn. some unique, some RRR, some RR, en de rest R. Van geen enkele zijn er meer dan 10 bekend.
R'en zijn zeldzaamheid ja. RRR = 2-3 exemplaren bekend, RR = 4-6, R = 7-10.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 01:39 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt tof (R'en staan voor kwaliteit? of zeldzaamheid ofzo?)
en ja, ik zou bv mijn lego hobby ook wel willen uitbreiden met allerlei oude modellen maar helaas ben ik niet de enige
ahaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 01:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
R'en zijn zeldzaamheid ja. RRR = 2-3 exemplaren bekend, RR = 4-6, R = 7-10.
quote:Heb vorige maand een lezing van een uur gegeven over dit spul en de volgende ochtend was ik lid van het Expert panel voor Spitsbergen
Lol 800 euro. Ik heb hier echt niets in mijn huis wat 800 euro heeft gekost. Ook de helft niet. Het duurste is denkt ik mijn switchquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wist vorige week niet hoe snel ik 800 euro af moest tikken voor een lotje biljetten dat voor mijn maximumbod van 2000 nog steeds een koopje geweest zou zijnLeuk als je iets verzamelt wat echt niemand anders wil hebben
Kan je niet slapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |