SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhm, ik dacht van alle inwoners?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
Je weet van wie de Kowks en Fanten zij he Shii?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik ruim 1,5 uur deur/deur en heb het er ook voor over.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil weer blijebeestjesplaatjes zien nu
Gaat op zoek naar kwoks en fantenplaatjes. Zijn die er @Flory?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil weer blijebeestjesplaatjes zien nu
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de blije fant is a lie..
https://nl.pinterest.com/pin/403494447835786652/
Die in China laatst waren best blij samen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwats, niet luisteren naar hem, blije fanten bestaan echt wel
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die in China laatst waren best blij samen.
ja daar zeg je watquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben ook geen last van de social credit scorequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nee daar werden de wegen zelfs voor hun leeg gehoudenquote:
Vind je nou blije fanten belangrijker dan echte mensen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daar werden de wegen zelfs voor hun leeg gehouden![]()
oeigoeren kunnen de tering krijgen maar die fanten krijgen vip behandeling
Chinezen hebben aparte prioriteitenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daar werden de wegen zelfs voor hun leeg gehouden![]()
oeigoeren kunnen de tering krijgen maar die fanten krijgen vip behandeling
nee die chinezen welquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je nou blije fanten belangrijker dan echte mensen?
Hangt een beetje van de context af.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de context af.
Van die Chinezen hebben we er nog genoeg, van blije fanten nog maar een handje volquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies. Als een stroper een fant wil afslachten voor z'n slagtanden, dan mag die fant zich wel verdedigen en de stroper desnoods vertrappen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de context af.
Wat zit je te kijken dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ff serieus.. kokosbrood wordt met de hand gekneed_!
Of zou dit gescript zijn ?
"Doe nou maar Jan, is leuk voor het filmpje"
Kokosbrood, altijd goor gevonden. Droge kost.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit een filmpje te kijken, hoe men kokosbrood maakt en ik lust het niet eens graag.
Nou, kennelijk Het Klokhuisquote:
Mensen die vinden dat ze gemalen tijgerbotten nodig hebben, mogen wat mij betreft ook voor eeuwig jeuk met korte armpjes krijgen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja precies. Als een stroper een fant wil afslachten voor z'n slagtanden, dan mag die fant zich wel verdedigen en de stroper desnoods vertrappen.
Kokos in Thaise gerechten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Kokosbrood, altijd goor gevonden. Droge kost.
Ik heb dat een paar jaar pas voor het eerst op omdat ik eigenlijk niet eens wist dat het bestondquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Kokosbrood, altijd goor gevonden. Droge kost.
krijgt ze nu wat lekkersquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Kleine rat van een cavia. Heb net het hok schoongemaakt, schoon water, pluk hooi, schone volle voerbak, iedereen weer fris en fruitig en tevreden. Nu denkt die ene dat ze ook al groente krijgt. Dus elke keer als ik opsta komt ze naar de rand gerend en staat ze daar te schooien![]()
Is toch schattig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Kleine rat van een cavia. Heb net het hok schoongemaakt, schoon water, pluk hooi, schone volle voerbak, iedereen weer fris en fruitig en tevreden. Nu denkt die ene dat ze ook al groente krijgt. Dus elke keer als ik opsta komt ze naar de rand gerend en staat ze daar te schooien![]()
Ik heb het nog nooit gehadquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar jaar pas voor het eerst op omdat ik eigenlijk niet eens wist dat het bestond. Had het op mijn werk liggen als 'reservebeleg' voor als het lekkere beleg op was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |