Die gast er naast is op verkenning voor Taghi?quote:
Elfsborg...quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:10 schreef Mani89 het volgende:
De Advocaat defense force was weer op volle oorlogssterkte lees ik. Ik hoop dat Feyenoord nu nog 20 wedstrijden achter elkaar wint met sprankelend voetbal.
Wellicht. Die Pool in de zaak Peter R hadden ze ook al opgemerkt de week ervoor, niets mee gedaan door de politie. Misschien heeft jouw tip meer succes.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Die gast er naast is op verkenning voor Taghi?
[..]
Elfsborg...
Wie zijn er vanavond?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boskamp moet dronken zijn nu![]()
Zit zich al voor te bereiden om met zijn blote kont in de frontlijn te springen op de Coolsingel![]()
Als hij weer komt dan moet hij in zijn Feyenoord kostuum komen
Wellicht als ze nog 20 tegenstanders van het niveau Elfsborg/Eagles treffen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:10 schreef Mani89 het volgende:
De Advocaat defense force was weer op volle oorlogssterkte lees ik. Ik hoop dat Feyenoord nu nog 20 wedstrijden achter elkaar wint met sprankelend voetbal.
Die tref je toch ook in de eredivisie ??quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:54 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Wellicht als ze nog 20 tegenstanders van het niveau Elfsborg/Eagles treffen.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:52 schreef Zipportal het volgende:
Na VI komt Bean (1997) de film.![]()
![]()
@:de_kraam @:jr-style-93 @:coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |