SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Programma
*Stand
*SpelersstatistiekenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Ik heb net een Grimbergen Tripel achter de kiezenquote:
Ik hou het meestal op 1 per avondquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb net een Grimbergen Tripel achter de kiezen
Tijd voor een Kwak
Ja, die supporters zijn wel nog een partij kanslozer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:19 schreef Tagliano het volgende:
De Waal is niet zo handig
Het Bossche publiek heeft de afgelopen jaren ook wel laten zien voornamelijk uit randdebielen te bestaan
Tekst en uitleg graag.quote:
quote:
Ik verlas me eerst FF HAHAHAHAquote:Jeredy Hilterman heeft FC Emmen vrijdag in de Keuken Kampioen Divisie de zege bezorgd in de topper op bezoek bij ADO Den Haag.
Kees doet maar alsof hij een vuiltje in zijn oog heeft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:59 schreef Tagliano het volgende:
Een wissel voor de rust
Ik heb medelijden met Kees de Boer
Ik vond het nog redelijk doordacht, aardig geacteerd ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kees doet maar alsof hij een vuiltje in zijn oog heeft.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwe versie is uit. @:maxi-mus
[ twitter ]
Dan komt je droom uit. Dit team is waardeloos. Volgend weekend uit Willem II (die verliezen ze). Dan Ajax thuis (ook een verliespartij). Daarna Eagles uit. DE westrijd van het jaar. Drama. Gaat helemaal mis.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat randvoorzieningen betreft: ik heb daar de meest walgelijke bal gehakt ooit op. Zo groot als een mango en niet doorheen te komen
Nee, PEC mag van mij degraderen @:treinhoer
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:38 schreef borrepus het volgende:
Op dit moment hoort NAC qua selectie niet tot de topclubs, geen idee hoe Excelsior zich versterkt heeft maar op basis van afgelopen seizoen zou ik die daar ook niet toe rekenen.
Volendam valt mij qua resultaat inderdaad erg tegen.
De doelpuntenmaker vind ik in ieder geval geen leuke rubriek.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:03 schreef Tagliano het volgende:
NAC komt al voor tegen ADO
Vinden wij dit leuk?
Ja. NAC > ADO.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Vinden wij dit leuk?
Wel een loller kk divisie spelerquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Mieghem is het ook niet helemaal geworden he
Nee. @maxi-musquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Vinden wij dit leuk?
Waarom haalt iedereen altijd lettertype en lettergrootte door elkaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Tering wat heeft NAC een grote sponsor. Lettertype 140?
Het is dat ik geen gifjes kan maken, die kerel die even wacht en klapt vervolgens past hier wel bij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:18 schreef Caland het volgende:
Prima redding wel, zo slecht was die pingel niet
Gorter > Stekelenburg
Ik beroep mij op je ondertitel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom haalt iedereen altijd lettertype en lettergrootte door elkaar
Erg teleurstellend. Dit is nog geen goede avond tot nu toe.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
En de goal, de goal van Fortuna.
Daar zou ik nog een neusje voor de goal hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:24 schreef Tagliano het volgende:
"Had in de Franse vierde klasse al een neusje voor de goal"
Die kan je in je zak steken hoor
Ik blijf dit walgelijk vinden. NACquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:39 schreef T3hTommay het volgende:
JAAAAA
Wij juichen vooral tegen ADO, niet voor NAC.
Ach is toch mooi als jullie ze weer in de Eredivisie kunnen vernederen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik blijf dit walgelijk vinden. NAC
Nee. Ik hoop dat ze failliet gaan. De derby is overrated.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach is toch mooi als jullie ze weer in de Eredivisie kunnen vernederen?
Eigenlijk hebben FC Eindhoven, Willem II en NAC geen bestaansrecht. Op naar FC Brabant met die zooi.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop dat ze failliet gaan. De derby is overrated.
Op naar FC Nederland.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben FC Eindhoven, Willem II en NAC geen bestaansrecht. Op naar FC Brabant met die zooi.
Mats kan ik nog wel hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:27 schreef T3hTommay het volgende:
De gebroeders Seuntjens zijn in vorm vandaag.
Erg jammer.
Dit komt eerder dan je denktquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:19 schreef Benny het volgende:
Almere voor tegen Roda. Nog 20 minuten tot de 10 minuten waarin ze hun voorsprong verspelen
Nee hoor, dat doen ze nu alquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:19 schreef Benny het volgende:
Almere voor tegen Roda. Nog 20 minuten tot de 10 minuten waarin ze hun voorsprong verspelen
Retweetquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:19 schreef Benny het volgende:
Ah, paar minuutjes speling. Tja, kan ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:19 schreef Benny het volgende:
Je hebt de clubs omgedraaid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:19 schreef Benny het volgende:
Van Bergen gaat niet door toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
@:Maxi-mus Hoe kan het dat domme dravers als Kerk en Van Bergen een nieuwe club vinden?
Nee natuurlijk niet. (Jong Ajax is ook al eens kampioen geworden)quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:05 schreef macca728 het volgende:
kan Jong AZ promoveren als AZ degradeert ?
En met Emmen en NAC in die eerste 3 rondes. Na de openingsdag had ik er even een zwaar hoofd in, maar het begint ergens op te lijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:58 schreef _UserName_ het volgende:
Dit stemt mij wel tevreden, in 3 rondes van plek 20 naar plek 2. Mooie inhaalslag
Koolwijk heeft inmiddels ook een aardige historie met contactenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)er-direct-uit-elkaar
Vermakelijke HORKED
Geen herhalingsgevaar. Erg jammer.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Emmen hype is nu wel gedaan. Terug naar waar ze horen.
Met 2500 man thuis tegen TOP met 5 graden onder nul. Ik heb er nu al zin in.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Emmen hype is nu wel gedaan. Terug naar waar ze horen.
paar gratis Easytoys dildo's voor in die kuttenquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Met 2500 man thuis tegen TOP met 5 graden onder nul. Ik heb er nu al zin in.
Het kutvoetbal is weer terug, nu de rest nog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Cambuur treft angstgegner Go Ahead Eagles: 'Al zijn we er niet letterlijk bang voor natuurlijk'quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Lukkien leeft in een fantasiewereld
In de winter weer rennen voor je eigen hooligansquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Cambuur treft angstgegner Go Ahead Eagles: 'Al zijn we er niet letterlijk bang voor natuurlijk'
~Henkie
https://lc.nl/sport/Cambu(...)urlijk-27034787.html
''We moeten zorgvuldig aan de bal zijn''quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Lukkien leeft in een fantasiewereld
Ik krijg de ziekte van ploegen die willen opbouwen van achteruit met rondtikken achterin . 11 van de 10 keer lekker in paniek een lange bal naar voren peren of balverlies .quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''We moeten zorgvuldig aan de bal zijn''
Ploegen die van achteruit willen opbouwen zonder dat ze er het team of de kwaliteit voor hebben. Altijd een leuke rubriek.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik krijg de ziekte van ploegen die willen opbouwen van achteruit met rondtikken achterin . 11 van de 10 keer lekker in paniek een lange bal naar voren peren of balverlies .
mAaR bArCeLoNa sPeElDe oOk zO eN dAt wAs zO mOoi. Verder worden ze ziedend als je zegt dat ze Ajax en PSV nauwelijks tegenstand kunnen bieden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ploegen die van achteruit willen opbouwen zonder dat ze er het team of de kwaliteit voor hebben. Altijd een leuke rubriek.
In je beleidsplan zetten dat je verplicht 4-3-3 moet spelen, aandoenlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
mAaR bArCeLoNa sPeElDe oOk zO eN dAt wAs zO mOoi. Verder worden ze ziedend als je zegt dat ze Ajax en PSV nauwelijks tegenstand kunnen bieden.
Hollandse school , aantrekkelijk voetbal , gezelligquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In je beleidsplan zetten dat je verplicht 4-3-3 moet spelen, aandoenlijk.
Betonvoetbal wordt bij ons niet gespeeld!quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hollandse school , aantrekkelijk voetbal , gezellig
Sean Dyche > Lukkien de tovenaarquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Betonvoetbal wordt bij ons niet gespeeld!
Er zijn er echt een miljoen, net als bij Pogba.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:28 schreef Caland het volgende:
Ik dacht even dat Limbombe afgegleden was maar het is blijkbaar een broer(tje)
Juist en tevens correct.quote:
Die heb ik al eerder debiele dingen zien doen, tegen Helmond volgens mijn.quote:
Snakken naar Louis?quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:49 schreef borisz het volgende:
Almere bakt er na de openingsfase weinig van en Telstar creëert geen goede uitgespeelde kans. 0-0.
Groeten vanuit Sportpark Schoonenberg.
Beetje wel. Eerste gelijke spelen waren prima, daarna echter 1x weggegeven en 2x afgedroogd.quote:
Tedgodquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:20 schreef Caland het volgende:
Ted van de Pavert probeert een omhaal
Bal het stadion uit
That aged wellquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
Klaas Wels is de beste trainer in de KKD.
Een seizoen duurt 38 wedstrijden, daarnaast zitten MVV en eerder TOP Oss waar hij werkte niet in voortreffelijke situaties.quote:
Ik vond het gewoon ironisch dat MVV er gelijk 7 tegen krijgt na jouw postquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een seizoen duurt 38 wedstrijden, daarnaast zitten MVV en eerder TOP Oss waar hij werkte niet in voortreffelijke situaties.
Of ik ben er weer ingetrapt.
Thijmen Nijhuis hielp in elk geval niet echt mee.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon ironisch dat MVV er gelijk 7 tegen krijgt na jouw postKlaas is een prima trainer natuurlijk. Die gaan vast lekker mee doen in de subtop.
Niet lijkt mij, ik kan alleen Volendam - Roda vinden. Dat is wel een flopshow want ik had gehoopt op wat schakelgenot.quote:Op maandag 13 september 2021 19:04 schreef mabo11 het volgende:
Iemand die weet waar Eindhoven - Helmond Sport wordt uitgezonden?
Wat een ellende die Jorritsma, die laat alleen SCC'ers binnen zodat ik niet kan gaan.![]()
Heb nu https://irhs.caster.fm/ (internetradio HS) maar dat is ook niet alles.
As je uit Breda komt...quote:Op maandag 13 september 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
4-1, NAC wordt he-le-maal dronken getikt.
Schaamjekapot genot. Dit is wel echt cult om te volgen. @:sjoerdmossoumetzijnschevebek
Sjoerd zal wel weer competitievervalsing mompelen omdat Taylor, Jensen en Danilo mee doen.quote:Op maandag 13 september 2021 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
As je uit Breda komt...
Sjoerd Mossou (Breda,
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sjoerd_Mossou
Erg mooi.quote:Op maandag 13 september 2021 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
Fitz jim en co (@:el-stinho) tikken de Seun en vrienden helemaal scheel. Het schoppen is ook begonnen, dit is echt genieten inclusief woedende kreten uit het uitvak. @:lenny_leonard vindt dit ook leuk.
Dit idd.quote:Op maandag 13 september 2021 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet lijkt mij, ik kan alleen Volendam - Roda vinden. Dat is wel een flopshow want ik had gehoopt op wat schakelgenot.
Heeft de oervervelende Unuvar-bandwagon nog munitie gekregen?quote:Op maandag 13 september 2021 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
Fitz jim en co (@:el-stinho) tikken de Seun en vrienden helemaal scheel. Het schoppen is ook begonnen, dit is echt genieten inclusief woedende kreten uit het uitvak. @:lenny_leonard vindt dit ook leuk.
Niet echt maar ze tikken er wel oersimpel doorheen de hele tijd.quote:Op maandag 13 september 2021 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft de oervervelende Unuvar-bandwagon nog munitie gekregen?
De motor van Volendam lijkt ook wel langzaamaan goed afgesteld.quote:Op maandag 13 september 2021 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt maar ze tikken er wel oersimpel doorheen de hele tijd.
Met 1-0 in de 1e helft komen ze wel erg goed weg hoor. Maar het begint wat te draaien ja.quote:Op maandag 13 september 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De motor van Volendam lijkt ook wel langzaamaan goed afgesteld.
Hier:quote:Op maandag 13 september 2021 19:04 schreef mabo11 het volgende:
Iemand die weet waar Eindhoven - Helmond Sport wordt uitgezonden?
Wat een ellende die Jorritsma, die laat alleen SCC'ers binnen zodat ik niet kan gaan.![]()
Heb nu https://irhs.caster.fm/ (internetradio HS) maar dat is ook niet alles.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Roda tikt heerlijk, heeft een geweldig middenveld. Maar maakt én continue persoonlijke fouten achterin en we hebben geen spits die er 20+ in legt. Zo zonde
Het klinkt inderdaad debielquote:
Ja, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Roda tikt heerlijk, heeft een geweldig middenveld. Maar maakt én continue persoonlijke fouten achterin en we hebben geen spits die er 20+ in legt. Zo zonde
GRA-EXC, NAC-EMM, VOL-VVV, RJC-TOP, ALM-AJAquote:
Ja niks mis mee, NAC - Emmen ook nog wel wat oud zeer. En Kudus bij Jong.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
GRA-EXC, NAC-EMM, VOL-VVV, RJC-TOP, ALM-AJA
Leuk avondje op papier.
Hopelijk staat er een ambu klaarquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja niks mis mee, NAC - Emmen ook nog wel wat oud zeer. En Kudus bij Jong.
Het gas zit rechts he.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik reed vandaag achter de spelersbus van NEC naar Rotterdam.
Einde mededeling.
En NAC-Emmen, dus ik zal daar ook even wachten bij een eventuele goal.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We kijken het schakelkanaal he ouwe reus
Ja leukquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
Olij is niet kwaad Olij is woedend.
Die hep net weer een goal gemaakt, ik zou er net een post aan wijden. Is prima bezig.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:08 schreef Caland het volgende:
Ik schakel ook maar eens in
Ben ik nog op tijd voor de zoveelste Azarkan show?
Vraag me echt af waar zijn niveau ligt, het is echt een dwerg maar technisch zo ontzettend goed.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hep net weer een goal gemaakt, ik zou er net een post aan wijden. Is prima bezig.
Middenmoot eredivisie denk ik, wel een leuke back-up wellicht want hij brengt altijd wel iets. Mannetje heeft wel energie en een heerlijke techniek ja.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me echt af waar zijn niveau ligt, het is echt een dwerg maar technisch zo ontzettend goed.
Sowieso wel eredivisie denk ik, maar Feyenoord twijfel ik nog steeds wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |