Een gewelddadige relatie doet een mens geen goedquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op basis van 60 seconden kijken, deze diepgrondige analyse: ze ziet er raar en slecht uit. Nog afgezien van de plastische ingrepen, ziet ze er doodongelukkig, gefrustreerd, gestresst en geforceerd monter uit. Op een gekke manier vind ik haar ook een soort van onverzorgd, met dat piekerige stijve haar en die uitgroei en die veel te grof opgesmeerde make up.
Misschien moeten de mensen om haar heen dat S.O.S. maar serieus nemen.
Volgens mij komen comments niet door. Ik plaatste "Copypastrybakkerquote:Op zondag 12 december 2021 13:21 schreef quirina het volgende:
Als je mensen wil martelen moet je het youtube kanaal van Sonja Bakker aanzetten.
Bovendien zielig en armlastig is ze niet met die huisjesmelker.
Top,quote:Op woensdag 15 december 2021 15:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij komen comments niet door. Ik plaatste "Copypastrybakker" bij de eerste aflevering, maar zie 'm niet verschijnen.
Bestaat karma toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:19 schreef superniger het volgende:
BREAKING:
Sonja Bakker overvallen op Ibiza.
Straks bij Shownieuws.
https://www.shownieuws.nl/crime/sonja-bakker-beroofd-op-ibizaquote:
quote:Sonja en Jacco zijn verslagen. "This is not normal hè", laten ze weten aan een paar voorbijgaande eilandgangers. "De Playstation 5 is weg!"
Dat laatste is helemaal bizar, gelukkig zijn ze daar niet akkoord mee gegaan.quote:Op woensdag 2 maart 2022 07:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Sonja heeft recent, dus nadat het was uitgekomen van de eerste keer en na haar zgn excuses, recepten gejat van de zussen. Vaak met foto’s en al. De schaal op de foto staat gewoon hier in het keukenkastje, aldus een van de zussen in RTL Boulevard.
Hondsbrutaal! Nog erger is dat Sonja hen zwijggeld zou hebben aangeboden. Serieus, zit dat mens aan de chrystal meth ofzo?
Dat zal een medewerker vast gedaan hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:13 schreef Michellee het volgende:
eigen schaal en verander de tekst een beetje. Waarom zo amateuristisch?
Nee de tekst en de fotos waren echt exact hetzelfde. Echt beschamend, echt ordinair jatwerk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat zal een medewerker vast gedaan hebben
Misschien heeft die vent van haar wel enorme schulden gemaakt en probeert zij dat wanhopig op te lossen. Je weet nooit wat er allemaal schuilgaat achter een facade.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:20 schreef LC01 het volgende:
En toch blijven haar afslank boekjes als warme gejatte broodjes over de toonbank gaan en precies dat begrijp ik gewoon niet. Ze viel al járen geleden door de mand doordat ze onzin uitkraamt, geen flauw benul heeft van biologie, werking menselijk lichaam / afvallen /macro's/ voeding, whatever. Mens is echt té dom gewoon dus ik begrijp al niet hoe ze in de eerste plaats zo populair is geworden met een onzin dieet (ze zit echt op het niveau van het online populaire onzin ziekenhuisdieet, elke debiel snapt dat het ongezond is / niet werkt voor de lange duur).
Toch werd ze echt een bestseller die nu voor miljoenen aan vastgoed bezit.
Dan vervolgens na jaren valt ze opnieuw door de mand, dit keer door plagiaat en toch blijft iedereen haar boekjes maar kopen, ik snap het gewoon niet.
En Sonja zelf snap ik al helemaal niet. Zoals genoemd, tig dure panden in bezit (al geloof ik dat de helft te koop staat) maar ook een goed gevulde bankrekening, waarom dan doorgaan? wees tevreden met al die opbrengsten die ze nog steeds heeft van de verkoop van de al bestaande boeken en stop gewoon, dan ga je toch niet verder en al helemaal niet met nog meer plagiaat en liegen en bedriegen?
Heeft ze een verslaving, wil ze graag de rechtbank in, verveelt ze zich misschien, echt, ik snap het gewoon niet
Tja, zo er zijn ook mensen die pal achter Marco B, Ali B, Lil Kleine en meer van dit soort dubieuze figuren blijven staan...quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:20 schreef LC01 het volgende:
En toch blijven haar afslank boekjes als warme gejatte broodjes over de toonbank gaan en precies dat begrijp ik gewoon niet.
Ze heeft een wat onnozele doelgroep en Sonja weet precies hoe ze dit type vrouw kan paaien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:20 schreef LC01 het volgende:
En toch blijven haar afslank boekjes als warme gejatte broodjes over de toonbank gaan en precies dat begrijp ik gewoon niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |