abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:48:42 #126
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202571208
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Op basis van 60 seconden kijken, deze diepgrondige analyse: ze ziet er raar en slecht uit. Nog afgezien van de plastische ingrepen, ziet ze er doodongelukkig, gefrustreerd, gestresst en geforceerd monter uit. Op een gekke manier vind ik haar ook een soort van onverzorgd, met dat piekerige stijve haar en die uitgroei en die veel te grof opgesmeerde make up.

Misschien moeten de mensen om haar heen dat S.O.S. maar serieus nemen.
Een gewelddadige relatie doet een mens geen goed :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202580196
Als je mensen wil martelen moet je het youtube kanaal van Sonja Bakker aanzetten.

Bovendien zielig en armlastig is ze niet met die huisjesmelker.
pi_202598548
Ziet er vreselijk uit, het 'programma' en Sonja zelf, maarja, als je nauwelijks verstand hebt van afvallen en gezonde voeding dan val je zelf dus ook niet af en moet je naar de liposucties grijpen. Die betekenen wonderen voor je heupen maar je blijft een plofkop houden (waar je al die liposucties makkelijk aan herkent overigens, met hun 'goede genen' en 'wel blijven genieten van eten' onzin ).
Spuit er dan ook nog wat fillers en in hoppa, dit type gezicht is een feit, ziet er ronduit ongezond en pijnlijk uit.

Denk trouwens ook dat Sonja een typisch gevalletje 'nuchtere Noordhollander' is, wel bakken met geld hebben maar wat moeite met het uitgeven aan stijlvolle en luxe kleding en verzorgingsproducten.
  woensdag 15 december 2021 @ 15:47:43 #129
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_202632201
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 13:21 schreef quirina het volgende:
Als je mensen wil martelen moet je het youtube kanaal van Sonja Bakker aanzetten.

Bovendien zielig en armlastig is ze niet met die huisjesmelker.
Volgens mij komen comments niet door. Ik plaatste "Copypastrybakker :')" bij de eerste aflevering, maar zie 'm niet verschijnen. _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 december 2021 @ 21:05:40 #130
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202638236
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:47 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Volgens mij komen comments niet door. Ik plaatste "Copypastrybakker :')" bij de eerste aflevering, maar zie 'm niet verschijnen. _O-
Top, :7.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_202945649
BREAKING:
Sonja Bakker overvallen op Ibiza.
Straks bij Shownieuws.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 30 december 2021 @ 23:30:54 #132
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202946070
Recepten gestolen?
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 30 december 2021 @ 23:35:38 #133
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_202946258
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 23:19 schreef superniger het volgende:
BREAKING:
Sonja Bakker overvallen op Ibiza.
Straks bij Shownieuws.
Bestaat karma toch?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_202955528
quote:
16s.gif Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Bestaat karma toch?

https://www.shownieuws.nl/crime/sonja-bakker-beroofd-op-ibiza
quote:
Sonja en Jacco zijn verslagen. "This is not normal hè", laten ze weten aan een paar voorbijgaande eilandgangers. "De Playstation 5 is weg!"
  dinsdag 1 maart 2022 @ 19:30:17 #135
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_203897175
https://www.rtlboulevard.(...)-veronica-superguide

Ze leert het ook gewoon niet he... Of zou het weer een stagiaire zijn?

Gelukkig komen ze allemaal uit dezelfde regio deze keer (Foodsisters uit Zwaagdijk en Sonja uit Spanbroek ;) )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_203902483
Oh Sonja weer aan het jatten geslagen!
pi_203902562
Sonja heeft recent, dus nadat het was uitgekomen van de eerste keer en na haar zgn excuses, recepten gejat van de zussen. Vaak met foto’s en al. De schaal op de foto staat gewoon hier in het keukenkastje, aldus een van de zussen in RTL Boulevard.
Hondsbrutaal! Nog erger is dat Sonja hen zwijggeld zou hebben aangeboden. Serieus, zit dat mens aan de chrystal meth ofzo?
  Tettenkoning woensdag 2 maart 2022 @ 07:50:21 #138
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203902657
Sonja geeft i.i.g. wel een nieuwe dimensie aan het credo "fake it till you make it" :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203902681
Die Sonja valt wel genadeloos door de mand zeg. Nog te lui om er in ieder geval een eigen tekstje bij te bedenken of de foto ietwat te bewerken. Wat denk je dan, dit zit nooit iemand??
Alius aliud dicit
  woensdag 2 maart 2022 @ 08:03:36 #140
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203902738
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 07:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Sonja heeft recent, dus nadat het was uitgekomen van de eerste keer en na haar zgn excuses, recepten gejat van de zussen. Vaak met foto’s en al. De schaal op de foto staat gewoon hier in het keukenkastje, aldus een van de zussen in RTL Boulevard.
Hondsbrutaal! Nog erger is dat Sonja hen zwijggeld zou hebben aangeboden. Serieus, zit dat mens aan de chrystal meth ofzo?
Dat laatste is helemaal bizar, gelukkig zijn ze daar niet akkoord mee gegaan.

Echt wat een dom wicht is Sonja toch.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203903373
Ik denk serieus, als je zo weinig creatief bent, jat dan een recept. Kook het in ieder geval 1x, doe het in je eigen schaal en verander de tekst een beetje. Waarom zo amateuristisch?
pi_203903837
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:13 schreef Michellee het volgende:
eigen schaal en verander de tekst een beetje. Waarom zo amateuristisch?
Dat zal een medewerker vast gedaan hebben
pi_203903870
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:54 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dat zal een medewerker vast gedaan hebben
Nee de tekst en de fotos waren echt exact hetzelfde. Echt beschamend, echt ordinair jatwerk.
Alius aliud dicit
  woensdag 2 maart 2022 @ 12:13:56 #144
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203905566
Zou ze verslaafd zijn aan het één of ander? Dit is toch een wanhoopsdaad die je alleen doet als je zo van het padje bent dat je geen gevoel meer hebt voor de langere termijngevolgen van je acties?

Ze zit daar natuurlijk lekker in de poederdoos van Ibiza met haar eveneens verlavingsgevoelige en halfcriminele partner. En het gezelschap wat daar rondloopt aan BN’ers is al geen haar beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 02-03-2022 16:47:09 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_203905958
Lijkt mij de enige logische verklaring...
  woensdag 2 maart 2022 @ 14:13:52 #146
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203907001
Aangifte tegen Sonja Bakker na nieuw plagiaatschandaal

Er is aangifte gedaan tegen Sonja Bakker. De eierkoekgoeroe wordt opnieuw beschuldigd van plagiaat (zie video) en daarom heeft advocaat Carlo Liefting zelf aangifte gedaan, bevestigt hij woensdagmiddag aan Shownieuws na berichtgeving van RTL Boulevard.

Carlo Liefting is er helemaal klaar mee en heeft op 12 punten, waaronder fraude, flessentrekkerij, oplichting en inbreuk op auteursrecht, aangifte tegen haar gedaan. "Dit kan zo niet langer." Geld verdienen aan "onjuist gedrag" is "in strijd met de wet en met het wetboek van strafrecht", zegt de advocaat tegen RTL Boulevard.
Na de veelbesproken plagiaatrel van Sonja Bakker leek het de goede kant op te gaan. De eierkoekgoeroe sloot vrede met de gedupeerde foodbloggers, maar nu is het wéér mis. Sonja wordt opnieuw beschuldigd van kopieer- en plakwerk, schreef Veronica Superguide dinsdag.

Janneke Koeman van de Foodsisters vertelt in het blad dat Sonja klakkeloos foto's en recepten 'jat' en die voor haar eigen betaalde afslankprogramma gebruikt. De 'food sister' besluit daarom Sonja te benaderen via een advocaat, maar daar komt niet het gewenste resultaat uit. Er wordt haar namelijk zwijggeld aangeboden, aldus Janneke. "Ik hoef haar geld helemaal niet. Ik wil gewoon dat ze stopt met deze oneerlijke concurrentie. Als ik iets bak, maak ik het meerdere keren in verschillende ovens. De dingen die Sonja Bakker heeft overgenomen, heeft ze waarschijnlijk niet eens geproefd."

Janneke heeft woensdagmiddag gereageerd op de aangifte en zij laat aan Shownieuws weten: "Sympathiek dat hij dit doet. Ik laat het hier verder bij." Zij gaat geen aangifte doen.

https://www.shownieuws.nl(...)uw-plagiaatschandaal

Wordt druk in de gevangenis met al die BN’ers :D _O-
pi_203917693
En toch blijven haar afslank boekjes als warme gejatte broodjes over de toonbank gaan en precies dat begrijp ik gewoon niet. Ze viel al járen geleden door de mand doordat ze onzin uitkraamt, geen flauw benul heeft van biologie, werking menselijk lichaam / afvallen /macro's/ voeding, whatever. Mens is echt té dom gewoon dus ik begrijp al niet hoe ze in de eerste plaats zo populair is geworden met een onzin dieet (ze zit echt op het niveau van het online populaire onzin ziekenhuisdieet, elke debiel snapt dat het ongezond is / niet werkt voor de lange duur).
Toch werd ze echt een bestseller die nu voor miljoenen aan vastgoed bezit.

Dan vervolgens na jaren valt ze opnieuw door de mand, dit keer door plagiaat en toch blijft iedereen haar boekjes maar kopen, ik snap het gewoon niet.

En Sonja zelf snap ik al helemaal niet. Zoals genoemd, tig dure panden in bezit (al geloof ik dat de helft te koop staat) maar ook een goed gevulde bankrekening, waarom dan doorgaan? wees tevreden met al die opbrengsten die ze nog steeds heeft van de verkoop van de al bestaande boeken en stop gewoon, dan ga je toch niet verder en al helemaal niet met nog meer plagiaat en liegen en bedriegen?
Heeft ze een verslaving, wil ze graag de rechtbank in, verveelt ze zich misschien, echt, ik snap het gewoon niet
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:25:15 #148
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203917768
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:20 schreef LC01 het volgende:
En toch blijven haar afslank boekjes als warme gejatte broodjes over de toonbank gaan en precies dat begrijp ik gewoon niet. Ze viel al járen geleden door de mand doordat ze onzin uitkraamt, geen flauw benul heeft van biologie, werking menselijk lichaam / afvallen /macro's/ voeding, whatever. Mens is echt té dom gewoon dus ik begrijp al niet hoe ze in de eerste plaats zo populair is geworden met een onzin dieet (ze zit echt op het niveau van het online populaire onzin ziekenhuisdieet, elke debiel snapt dat het ongezond is / niet werkt voor de lange duur).
Toch werd ze echt een bestseller die nu voor miljoenen aan vastgoed bezit.

Dan vervolgens na jaren valt ze opnieuw door de mand, dit keer door plagiaat en toch blijft iedereen haar boekjes maar kopen, ik snap het gewoon niet.

En Sonja zelf snap ik al helemaal niet. Zoals genoemd, tig dure panden in bezit (al geloof ik dat de helft te koop staat) maar ook een goed gevulde bankrekening, waarom dan doorgaan? wees tevreden met al die opbrengsten die ze nog steeds heeft van de verkoop van de al bestaande boeken en stop gewoon, dan ga je toch niet verder en al helemaal niet met nog meer plagiaat en liegen en bedriegen?
Heeft ze een verslaving, wil ze graag de rechtbank in, verveelt ze zich misschien, echt, ik snap het gewoon niet
Misschien heeft die vent van haar wel enorme schulden gemaakt en probeert zij dat wanhopig op te lossen. Je weet nooit wat er allemaal schuilgaat achter een facade.

Ik vind haar in interviews het afgelopen jaar een totaal ontredderde indruk maken..
Snobs have more fun!
KLIK!
  Tettenkoning donderdag 3 maart 2022 @ 10:54:54 #149
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203919053
quote:
En toch blijven haar afslank boekjes als warme gejatte broodjes over de toonbank gaan en precies dat begrijp ik gewoon niet.
Tja, zo er zijn ook mensen die pal achter Marco B, Ali B, Lil Kleine en meer van dit soort dubieuze figuren blijven staan...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 3 maart 2022 @ 11:12:05 #150
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203919413
quote:
En toch blijven haar afslank boekjes als warme gejatte broodjes over de toonbank gaan en precies dat begrijp ik gewoon niet.
Ze heeft een wat onnozele doelgroep en Sonja weet precies hoe ze dit type vrouw kan paaien.

Typische vrouwen die Vriendin lezen? Zoiets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')