SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh dat is om de hoek ik zwaai evenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:34 schreef borisz het volgende:
Groeten uit De Biertuin, Amsterdam Oost. Net een plank met van alles voorgeschoteld gekregen. 👨🍳 Kip, hamburger, ribbetjes, worst en patat. 😛
Mahlzeitquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:52 schreef Vanyel het volgende:
Omfg
I ben in Duitsland bij een Chinees en die zeer toch het ene na het andere fantástische gerecht voor mijn neus![]()
![]()
![]()
Ik wil nooit meer naar huis
WAAR???quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:52 schreef Vanyel het volgende:
Omfg
I ben in Duitsland bij een Chinees en die zeer toch het ene na het andere fantástische gerecht voor mijn neus![]()
![]()
![]()
Ik wil nooit meer naar huis
De Chinees aan de tafel naast me plukte net met zijn stokjes een vissenkop uit zijn vissenvat en stak genietend het oog in zijn mondquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mahlzeit
Met echt Chinees Chinees of?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Update van mij/werk:Heb je al nieuws?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Riltquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:12 schreef Vanyel het volgende:
De Chinees aan de tafel naast me plukte net met zijn stokjes een vissenkop uit zijn vissenvat en stak genietend het oog in zijn mond![]()
Gaat in de favorieten!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De Chinees aan de tafel naast me plukte net met zijn stokjes een vissenkop uit zijn vissenvat en stak genietend het oog in zijn mond![]()
Dus ik denk het wel ja
Maar ik at iets anders.
Héél even.quote:
Ook diverse gerechten met dickdarm, als dat je ding isquote:
Duitsquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:22 schreef Blues het volgende:
seetangsalat, nadelpilz salat, frittierter tintenfisch, gebratene maultasche.
Wat is dit allemaal
Niet aan denken. Gewoon eten. Braadworst of verseworst gaat ook in darm.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook diverse gerechten met dickdarm, als dat je ding is![]()
Maar beter neem je iemand mee, wij krijgen eerder genoemde met zijn tweeën niet op![]()
Zelfs geen hap rijst genomen.
Ik at het ooit in Tsjechië en vind de textuur gewoon niks. Dus helaasquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet aan denken. Gewoon eten. Braadworst of verseworst gaat ook in darm.
En ja het is een andere structuur dan "we" in de Europese keuken gewent zijn.
Wij zitten vanavond op de tigste verdieping van ons hotel cocktails te drinkenquote:Snel even gekeken voor een hotel in het centrum. Ziet er betaalbaar uit. Mogelijk een weekeind door.
Gaat ook op het lijstje ooit.
Daar nooit geweest, maar Gozlemequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:15 schreef Myraela het volgende:
Ik zal wel weer laat op het feestje zijn, want ze hebben 5 locaties. Maar Ekmekci is echt lekker.Ik had nog nooit gozleme op, maar ben voortaan fan.
Ja hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:03 schreef Lonaa het volgende:
Waar is @:Vanyel ?
Ik ging trainen en daarna gingen we de kroeg in. In sportkleren. Nu thuis, even eten, slapen, morgen weer.
Het heeft destijds maanden geduurd voor ik aan het blauw, paars en blauw gewend wasquote:
quote:
Het is ook vreemd scrollen door de Culchat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het heeft destijds maanden geduurd voor ik aan het blauw, paars en blauw gewend was![]()
Mijn scherm ziet er nu ook maar kaal uit. MyAT ook.
Ja, iedereen kan dat wel. Vermoeiend figuur.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik maakte vannacht voor het eerst kennis met ixcalypso.
Ik had zonder gekund.
Nu schijnt de zon! Of zijn jullie al weer weg.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
HoiPosbank is tof
Bloeiende heide is fraai
Schaapskudde en bloeiende heide is helemaal fraai
Licht was ruk :’)
Heerlijk is dat, doen we echt te weinig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:05 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben gisteren ook de hele avond buiten gezeten bij een vuurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |