Ik heb denk ik een vergelijkbaar resultaat, maar met een hoop andere renners.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:39 schreef crv het volgende:
[..]
twijfelde nog vlak voor sluiting nog om Aru eruit te gooien voor Pidcock maar dat bracht niets
jammer dat Ion 16e is, levert net niets op
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een vergelijkbaar resultaat, maar met een hoop andere renners.
Lijkt me sowieso wel goed voor dagwinst om eerlijk te zijn. 1-5, 7-9 (grijs) en mader zat ook nog ergens, lijkt me heel sterk dat iemand een beter team heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:43 schreef Slobeend het volgende:
@:wimderon komt ook dicht bij de dagwinst vermoed ik.
Misschien is er nog een gek met Bardet ipv Mäder.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso wel goed voor dagwinst om eerlijk te zijn.
Met 1 en 2 is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:42 schreef VoMy het volgende:
1,2 en anders niets volgens mij. Snel vergeten, tot ziens hoge notering, het was leuk voor een dag.
Hoewel, bij nader inzien, iedereen heeft maar wat gedaan. Die paar mensen die vol ingezet hebben op klassementsmannen zijn wel spekkoper natuurlijk.
Gieljoom, blijkbaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien is er nog een gek met Bardet ipv Mäder.
Dit is wel echt bizarquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Meer dan de helft van onze subleague staat in de top 100![]()
Jeetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |