1-0 in de 85e minuut. breken we de tent afquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt een vervelend potje.
Deze wedstrijd vraagt om een type Bozenikquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt een vervelend potje.
Leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze wedstrijd vraagt om een type Bozenik
Er moet een aanvaller met kwaliteiten in de kleine ruimte bijquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:07 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb gelachen om Ajax maar dit is toch ook een beetje matig
Pfftquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze wedstrijd vraagt om een type Bozenik
Helaas is Messi naar Parijs gegaan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet een aanvaller met kwaliteiten in de kleine ruimte bij
Dan zijn we compleet
Ik denk dat het ook komt doordat Haps niet meer als linksback of blijvende speler gezien wordt. Dan is er dus een backup nodig voor linksback. Als Haps verkocht wordt en er iets voor linksbuiten komt, dan mag Hendriks zich hopelijk wel richten op die plek als CV.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slot ziet Hendriks als back.
In de voorbereiding werd Haps toch gewoon telkens als aanvaller ingebracht omdat ze daar te weinig spelers hebben, dus inderdaad Hendriks stond beetje noodgedwongen op linksback denk ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook komt doordat Haps niet meer als linksback of blijvende speler gezien wordt. Dan is er dus een backup nodig voor linksback. Als Haps verkocht wordt of er iets voor linksbuiten komt, dan mag Hendriks zich hopelijk wel richten op die plek als CV.
Liever Bannis.quote:
Terwijl Eagles zelf twee prima kansen heeft gehad. We gaan het dit seizoen nog moeilijk krijgen met ploegen die zich ingraven, dat is duidelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:11 schreef fetX het volgende:
Kan me niet voorstellen dat GAE dit gaat volhouden, maar ze staan wel prima. Krijgen eigenlijk net geen grote kansen steeds.
Mwah was een mild applausje hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Daverend applaus na 0-0 bij rust tegen GAE.
De sfeer is goed he.
Ja, dat zeker en daar ging ik ook wel vanuit. Vandaar dat ik ook niet meeloop in de polonaise.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl Eagles zelf twee prima kansen heeft gehad. We gaan het dit seizoen nog moeilijk krijgen met ploegen die zich ingraven, dat is duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |