Heeft nog ooit op z'n 17e ofzo meegedaan in een bekerpotje of oefenwedstrijd van het 1e toch?quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die gozer was ik helemaal vergeten
nee, is die gozer die van NEC kwamquote:Op zondag 22 augustus 2021 10:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft nog ooit op z'n 17e ofzo meegedaan in een bekerpotje of oefenwedstrijd van het 1e toch?
vooral dat minimaal is liefquote:Op zondag 22 augustus 2021 10:00 schreef onlogisch het volgende:
Het is definitief @:Gurneyisbestoke
Feyenoord wordt minimaal 3e (aldus onlo jr. zojuist)
Ik denk dat hij blijer is met gewoon salaris dan met een trekbeurt van jou. Ik weet ook niet of hij het verwacht.quote:
Dit kan ik onmogelijk een like geven.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat hij blijer is met gewoon salaris dan met een trekbeurt van jou. Ik weet ook niet of hij het verwacht.
Kasthomoquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan ik onmogelijk een like geven.
Oh om een of andere reden dacht ik dat de tweet over Bangura ging, die scoorde gisteren z'n eerste Eredivisiegoalquote:Op zondag 22 augustus 2021 10:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, is die gozer die van NEC kwam
Hij speelde ook onder Koeman dus? Helemaal vergeten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee het was Dani Fernandez, ik kan mij enkel van hem herinneren dat hij rood kreeg toen we met 6-0 van Groningen verloren.
Hoop dat in ieder geval Aursnes weer minuten gaat makenquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:32 schreef Scrummie het volgende:
Jaaa zin in. Benieuwd naar de opstelling.
Ja eens, en dan voor wie. Mocht ie beginnen dan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop dat in ieder geval Aursnes weer minuten gaat maken
De Toorn?quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens, en dan voor wie. Mocht ie beginnen dan.
Die 0-3 tegen ADO was juist onder Koeman. We hadden even een fase waarin het totaal niet liep dat seizoen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij speelde ook onder Koeman dus? Helemaal vergeten.
Ik weet alleen nog dat ie ooit een dramatische wedstrijd speelde tegen ADO en 3-0 verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |