Dan vinden ze hem ergens in een goelag terugquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja.. Astana heeft het hardst een kopman nodig en heeft geldOnder Vino gaat hij dat grapje niet herhalen
Madiot heeft genoeg gezien: La Groupama-FDJ Continental aura un stagiaire en cette fin de saison. Il s'agit du Néo-Zélandais Jack Drage (AC Bisontine). Il devrait notamment participer à la Ronde de l'Isard (2.2U). Alweer een Nieuw-Zeelander, fantastisch. Ze komen. Dit is hem, moet je die beentjes en armpjes zien.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Jack Drage (18) werd als eerstejaars nationaal kampioen bij de beloften, klimmer van beroep. Opvallende verschijning daar, ondanks dat hij een paar centimeter groter is, hij nóg lichter is dan Gaudu. Hoeveel weegt hij dan? 48 kilo. Binnenkort te bewonderen in Frankrijk bij Bisontine.
Toch leuk, fietsen op Canyon. Hollmann en Kanter, je zou voor minder.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 10:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Weer twee jongens van Lizarte naar Kern Pharma, dat stroomt wel lekker door. Miquel, met zijn walgelijke voornaam, was dit jaar een van de beste renners in het Spaanse amateurcircuit. Memoral Valenciaga gewonnen en de Copa España op zijn naam geschreven. Redelijke klimmer, redelijk snel, laten we hem voorlopig een puncheur noemen en laten we vooral hopen dat hij niet doorbreekt.
Eugenio Sanchez is dan weer een opmerkelijke aanwinst. Niet zo goed, als je het mij vraagt. Maar goed, Oroz heeft er over het algemeen wel kijk op dus we geven hem het voordeel van de twijfel.
Kanter had wel meer verdiend dan voor dat walgelijke Movistar te rijden. Alsof je ooit ondersteuning zou krijgen...quote:Op woensdag 8 september 2021 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch leuk, fietsen op Canyon. Hollmann en Kanter, je zou voor minder.
Maar Max Kanter niks van.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kanter had wel meer verdiend dan voor dat walgelijke Movistar te rijden. Alsof je ooit ondersteuning zou krijgen...
Jij had dat niet bij die aankopen van Norsgaard, Hollmann, Torres, Mora, Jorgenson, Cullaigh???quote:Op woensdag 8 september 2021 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Marc Soler out, Max Kanter in. Movistar is dood.
quote:Op maandag 6 september 2021 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Eiking heeft op het juiste moment gepiekt.
Zo zo, Ivan Romeo. Eus is om.quote:
Ja, leuk.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo zo, Ivan Romeo. Eus is om.
Hij is blijkbaar tot de conclusie gekomen dat hij de talenten ook jong een contract moet aanbieden, omdat ze anders naar andere ploegen gaan. Je bent nooit te oud om te leren, blijkt maar weer. Hij had alleen wel al wat eerder tot die conclusie mogen komen, want Romeo staat volgens mij wel een niveautje onder Carlos Rodriguez en Juan Ayuso. Zelfs maar de vraag of hij veel beter is dan Igor Arrieta en Raul Garcia Pierna, maar afijn.
De aangekondigde De la Cruz zit niet tussen deze namen, die blijft dan toch maar bij UAE?
Verrassend. Wel weer een sterke transfer van Alpecin.quote:
Wtf, die zag ik niet aankomen. Ik herhaal hierbij mijn standpunt: Alpecin hoort geen ProConti te zijn.quote:
Use the systemquote:Op donderdag 9 september 2021 18:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wtf, die zag ik niet aankomen. Ik herhaal hierbij mijn standpunt: Alpecin hoort geen ProConti te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |