abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:50:57 #176
39237 crew  H_T
2733
pi_201020864
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Och, nog even door op dit tempo is wel leuk voor @:ijs_beer

Meerdaagse naamtopics zijn niet voor iedereen weggelegd. :P
Het is ook helemaal niet erg dat het wat langer duurt om een topic vol te posten :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:56:40 #177
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201020982
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 23:50 schreef H_T het volgende:

[..]
Het is ook helemaal niet erg dat het wat langer duurt om een topic vol te posten :)
Tot op zekere hoogte natuurlijk, een beetje leven is wel lekker over het algemeen. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 00:00:19 #178
39237 crew  H_T
2733
pi_201021068
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Tot op zekere hoogte natuurlijk, een beetje leven is wel lekker over het algemeen. :+
Jawel, maar ik heb liever dat mensen iets posten omdat ze iets willen posten en zich vrij voelen dat ze dat ook kunnen doen dan dat er alleen maar gepost wordt omdat er al periode X geen nieuwe posts geweest zijn :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:01:24 #179
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201021089
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:00 schreef H_T het volgende:

[..]
Jawel, maar ik heb liever dat mensen iets posten omdat ze iets willen posten en zich vrij voelen dat ze dat ook kunnen doen dan dat er alleen maar gepost wordt omdat er al periode X geen nieuwe posts geweest zijn :)
Uiteraard, maar dat is toch ook hoe het gaat?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 00:08:02 #180
39237 crew  H_T
2733
pi_201021210
quote:
14s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Uiteraard, maar dat is toch ook hoe het gaat?
Daar lijkt het wel op, dus dat is goed.

Maar voor de zekerheid een hernieuwde uitnodiging voor de SC-leden om lekker te posten over verschillende onderwerpen :) Wie weet leidt het tot een leuk gesprek :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:12:17 #181
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_201021284
Ik ben de 24 uur van Le Mans aan het kijken nu, blijf de beelden van de nacht toch altijd wel mooi vinden :Y
Nog iemand anders die het een beetje volgt?
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:19:29 #182
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201021381
quote:
14s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben de 24 uur van Le Mans aan het kijken nu, blijf de beelden van de nacht toch altijd wel mooi vinden :Y
Nog iemand anders die het een beetje volgt?
Dat is een race waarvan ik het idee heel mooi vind en waar ik zeer waarschijnlijk wel naar zou kijken als ik iets met autoraces had. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 00:25:46 #183
39237 crew  H_T
2733
pi_201021460
quote:
14s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben de 24 uur van Le Mans aan het kijken nu, blijf de beelden van de nacht toch altijd wel mooi vinden :Y
Nog iemand anders die het een beetje volgt?
Jazeker :Y Voor de spanning zou het wel goed zijn als de Toyota's weer eens wat pech krijgen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 00:27:37 #184
39237 crew  H_T
2733
pi_201021477
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Dat is een race waarvan ik het idee heel mooi vind en waar ik zeer waarschijnlijk wel naar zou kijken als ik iets met autoraces had. :D
De race is nog niet op de helft dus je kan nog inschakelen.

Het is wel een andere manier van racen dan Formule 1. Met hand en tand je plaats verdedigen is meestal niet zo nodig of slim, omdat de race zolang duurt. Dan heb je er meer aan om vooral uit de problemen te blijven
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:28:49 #185
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_201021494
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:25 schreef H_T het volgende:

[..]
Jazeker :Y Voor de spanning zou het wel goed zijn als de Toyota's weer eens wat pech krijgen
Ja, goed, voor dit jaar is het ook een moetje voor de Toyota's, de Hypercarklasse is nog niet volwassen genoeg wat dat betreft. Maar de verwachtingen voor de komende jaren qua nieuwe teams belooft wel weer meer spanning in de toekomst :Y
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 00:29:03 #186
39237 crew  H_T
2733
pi_201021499
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:30:55 #187
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_201021514
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:29 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes Er is uiteraard ook een topic over :)

SPT / [Endurance] 24 Heures du Mans 2021 - into the night
Die staat uiteraard ook open on the side! ^O^
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 00:32:12 #188
39237 crew  H_T
2733
pi_201021524
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:28 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Ja, goed, voor dit jaar is het ook een moetje voor de Toyota's, de Hypercarklasse is nog niet volwassen genoeg wat dat betreft. Maar de verwachtingen voor de komende jaren qua nieuwe teams belooft wel weer meer spanning in de toekomst :Y
Oh zeker :Y Toch heeft Toyota vooral kunnen winnen in de afgelopen jaren omdat de concurrentie vertrokken was. Ze hebben behoorlijk wat tegenslagen gekend, in 2016 misschien wel het ergste


Na 23 uur en 56 minuten ging Toyota ruimschoots aan de leiding. Toen hield de auto er mee op en was er nog net genoeg tijd voor Porsche om er met de zege vandoor te gaan
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:33:13 #189
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201021539
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Dat is een race waarvan ik het idee heel mooi vind en waar ik zeer waarschijnlijk wel naar zou kijken als ik iets met autoraces had. :D
Ik heb ook heel weinig met autoraces maar die passie waarmee mensen hun sport beoefenen is mooi om te zien.

Le Mans
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:33:56 #190
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_201021545
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:32 schreef H_T het volgende:

[..]
Oh zeker :Y Toch heeft Toyota vooral kunnen winnen in de afgelopen jaren omdat de concurrentie vertrokken was. Ze hebben behoorlijk wat tegenslagen gekend, in 2016 misschien wel het ergste


Na 23 uur en 56 minuten ging Toyota ruimschoots aan de leiding. Toen hield de auto er mee op en was er nog net genoeg tijd voor Porsche om er met de zege vandoor te gaan
Dat slot heb ik live gezien toen, dat was spectaculair op een onverwachte manier inderdaad :Y
De onverbiddelijke, harde kant van de autosport in optima forma :P
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:34:41 #191
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201021554
quote:
12s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:27 schreef H_T het volgende:

[..]
De race is nog niet op de helft dus je kan nog inschakelen.

Het is wel een andere manier van racen dan Formule 1. Met hand en tand je plaats verdedigen is meestal niet zo nodig of slim, omdat de race zolang duurt. Dan heb je er meer aan om vooral uit de problemen te blijven
Ik zit nu nog in een muzieksessie die nog wel even door zal gaan, maar als het 24 uur moet duren en ze nog niet op de helft zijn zou het zomaar kunnen dat ik er later nog even iets van meepak.

Er moet toch een reden zijn dat zo veel mensen het leuk vinden. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 00:37:04 #192
39237 crew  H_T
2733
pi_201021579
quote:
14s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ik zit nu nog in een muzieksessie die nog wel even door zal gaan, maar als het 24 uur moet duren en ze nog niet op de helft zijn zou het zomaar kunnen dat ik er later nog even iets van meepak.

Er moet toch een reden zijn dat zo veel mensen het leuk vinden. :P
Nou ja, genoeg populaire sporten waarvan ik de lol nog steeds niet inzie. Het is ook niet erg als het niets voor je is :) Ik kijk niet de hele race en sowieso niet altijd even aandachtig. Een groot deel van de tijd staat het aan en kijk ik af en toe een stukje
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:38:01 #193
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201021584
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:33 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Ik heb ook heel weinig met autoraces maar die passie waarmee mensen hun sport beoefenen is mooi om te zien.

Le Mans
Zeker. Met de meeste sporten wel, maar bij deze zal er misschien nog net iets meer passie voor nodig zijn (zeker in de eerdere jaren) vanwege het gevaar wat er aan vast zit. Dat gevaar heb je met badminton toch minder, om maar iets te noemen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:41:44 #194
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201021607
quote:
10s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:37 schreef H_T het volgende:

[..]
Nou ja, genoeg populaire sporten waarvan ik de lol nog steeds niet inzie. Het is ook niet erg als het niets voor je is :) Ik kijk niet de hele race en sowieso niet altijd even aandachtig. Een groot deel van de tijd staat het aan en kijk ik af en toe een stukje
Dat klinkt een beetje hoe ik vaak de tour de France kijk, 75% van de tijd met mijn rug naar het scherm.
Als het niet meer is.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:47:10 #195
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201021649
quote:
14s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Zeker. Met de meeste sporten wel, maar bij deze zal er misschien nog net iets meer passie voor nodig zijn (zeker in de eerdere jaren) vanwege het gevaar wat er aan vast zit. Dat gevaar heb je met badminton toch minder, om maar iets te noemen.
Ik heb met tafeltennis (onbedoeld) iemand wel eens vol op zijn gezicht geslagen :@

Om met dit soort snelheden rond te rijden laat ik graag aan anderen over.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 00:47:56 #196
39237 crew  H_T
2733
pi_201021656
Eén van de sterke verhalen rondom Le Mans draait om twee Amerikaanse broers: de Whittingtons.

Don en Bill Whittington hielden wel van racen. Ze begonnen met racen in vliegtuigen en maakten later de overstap naar de auto's. Dat ging best lekker en uiteindelijk besloten ze zich in te kopen in een team om zo aan Le Mans deel te kunnen nemen. Ze kwamen uit bij Kremer Racing, een team dat over Porsches beschikte en een professionele coureur die hun teamgenoot zou worden. Dat kostte de beide broers 20.000 dollar. 40.000 dollar in totaal dus, wat neer zou komen op rond de 150.000 moderne dollars na inflatiecorrectie.

Toen kregen de Amerikanen babbels. Want wat nou als de Duitse professional Klaus Ludwig de auto plat zou rijden voor zij ermee gereden zouden hebben? Dan was de 40.000 dollar weg! :( Dus vonden de broers dat een van hen eerst zou moeten rijden. De teambaas was het er niet mee eens en na wat kibbelen gaf de teambaas de broers gelijk, op voorwaarde dat ze de Porsche zouden kopen voor 200.000 dollar, ongeveer drie keer meer dan wat de auto waard was.

De teambaas dacht met die belachelijke vraagprijs wel van de broers af te komen. Dat gebeurde dus niet: in plaats daarvan kreeg de Duitser te horen dat hij naar een bepaalde trailer moest gaan en daar uit een sporttas exact 200.000 dollar te halen en geen dollar meer. Een man een man, een woord een woord en de race was aan *O*

De 24 uur van dat jaar was behoorlijk nat: het regende flink op het circuit. Dat speelde het team behoorlijk in de kaart, want hun Porsche was een van de weinige auto's in het veld die voorzien was van ruitenwissers. Daardoor konden zij een stuk harder in de regen dan de rest, en aan het eind van de 24 uur hadden de Whittingtons de race gewonnen *O*

De monteurs van de Whittingtons liepen daarna met Rolexen rond hun polsen. Alleen deden ze dat ook al voordat de heren Le Mans wonnen. En bij nader onderzoek werden de broers vooral gesponsord door niet-bestaande bedrijven, als er al sponsors op de auto stonden.

In 1986 werd Don gearresteerd voor witwassen en Bill voor drugssmokkel en belastingontwijking. Dus zo waren de heren aan hun cash gekomen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 augustus 2021 @ 00:50:13 #197
39237 crew  H_T
2733
pi_201021673
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:47 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Ik heb met tafeltennis (onbedoeld) iemand wel eens vol op zijn gezicht geslagen :@

Om met dit soort snelheden rond te rijden laat ik graag aan anderen over.
Eind jaren '80 reden er auto's rond die meer dan 400 km/h haalden. Ze haalden het eind van de race sowieso niet, maar een record is een record. Nu chicanes het rechte stuk onderbreken gaat dat niet meer gehaald worden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:52:55 #198
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201021691
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:47 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Ik heb met tafeltennis (onbedoeld) iemand wel eens vol op zijn gezicht geslagen :@

Om met dit soort snelheden rond te rijden laat ik graag aan anderen over.
Was dat met twee tegen twee of zo?
Want anders zit toch die hele tafel er nog tussen?

Maar dan nog, ik wordt liever tien keer met zo'n batje in mijn gezicht gemept dan een keer met 200+ per uur in een muur te raggen. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:58:56 #199
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201021725
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:47 schreef H_T het volgende:
Eén van de sterke verhalen rondom Le Mans draait om twee Amerikaanse broers: de Whittingtons.

Don en Bill Whittington hielden wel van racen. Ze begonnen met racen in vliegtuigen en maakten later de overstap naar de auto's. Dat ging best lekker en uiteindelijk besloten ze zich in te kopen in een team om zo aan Le Mans deel te kunnen nemen. Ze kwamen uit bij Kremer Racing, een team dat over Porsches beschikte en een professionele coureur die hun teamgenoot zou worden. Dat kostte de beide broers 20.000 dollar. 40.000 dollar in totaal dus, wat neer zou komen op rond de 150.000 moderne dollars na inflatiecorrectie.

Toen kregen de Amerikanen babbels. Want wat nou als de Duitse professional Klaus Ludwig de auto plat zou rijden voor zij ermee gereden zouden hebben? Dan was de 40.000 dollar weg! :( Dus vonden de broers dat een van hen eerst zou moeten rijden. De teambaas was het er niet mee eens en na wat kibbelen gaf de teambaas de broers gelijk, op voorwaarde dat ze de Porsche zouden kopen voor 200.000 dollar, ongeveer drie keer meer dan wat de auto waard was.

De teambaas dacht met die belachelijke vraagprijs wel van de broers af te komen. Dat gebeurde dus niet: in plaats daarvan kreeg de Duitser te horen dat hij naar een bepaalde trailer moest gaan en daar uit een sporttas exact 200.000 dollar te halen en geen dollar meer. Een man een man, een woord een woord en de race was aan *O*

De 24 uur van dat jaar was behoorlijk nat: het regende flink op het circuit. Dat speelde het team behoorlijk in de kaart, want hun Porsche was een van de weinige auto's in het veld die voorzien was van ruitenwissers. Daardoor konden zij een stuk harder in de regen dan de rest, en aan het eind van de 24 uur hadden de Whittingtons de race gewonnen *O*

De monteurs van de Whittingtons liepen daarna met Rolexen rond hun polsen. Alleen deden ze dat ook al voordat de heren Le Mans wonnen. En bij nader onderzoek werden de broers vooral gesponsord door niet-bestaande bedrijven, als er al sponsors op de auto stonden.

In 1986 werd Don gearresteerd voor witwassen en Bill voor drugssmokkel en belastingontwijking. Dus zo waren de heren aan hun cash gekomen
Mooi verhaal. ^O^
Ik moest dat stukje met die 200.000 dollar wel even opnieuw lezen, ik zag niet helemaal waarom die Duitser ineens dat geld moest gaan halen, maar ik neem aan dat hij het uit hun trailer moest pakken en dan aan de teambaas moest geven als betaling voor die wagen.

Ik zou denken dat je in auto's begint voor je gaat vliegen, maar het zijn Amerikanen natuurlijk. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 22 augustus 2021 @ 01:00:01 #200
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201021731
quote:
11s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Was dat met twee tegen twee of zo?
Want anders zit toch die hele tafel er nog tussen?

Maar dan nog, ik wordt liever tien keer met zo'n batje in mijn gezicht gemept dan een keer met 200+ per uur in een muur te raggen. :@
Die jongen stond net iets te dichtbij terwijl ik bezig was.
Zijn schuld maar ik voelde mij schuldig.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')