Dit ja, mensen slaan gelijk zo door.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag, maar de selecties van Ajax en PSV blijven kwalitatief gewoon beter.
Zou wel leuk zijn, alleen al om onze voormalige aanvoerder te trollen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Ben het niet met je eens. Ik heb Feyenoord nog nooit zo goed zien voetballen. Als we dit niveau volhouden (flinke als) spelen we mee om de titel.
Doe mij er nog maar twee.quote:
Dat wel alhoewel ik onze verdediging beter vind dan die van PSV. Verder zijn Ajax en PSV beter met name in de breedte.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag, maar de selecties van Ajax en PSV blijven kwalitatief gewoon beter.
Maar aan de andere kant als je dit nou gewoon elke week kan opbrengen kom je wel een heel eind. Tegenstander is kwalitatief van een niveau Heracles.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit ja, mensen slaan gelijk zo door.
Ja, maar dit gaan we dus echt niet elke week op kunnen brengen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant als je dit nou gewoon elke week kan opbrengen kom je wel een heel eind. Tegenstander is kwalitatief van een niveau Heracles.
Verreweg de meeste wedstrijden hebben we onder Dick niet primair verloren op basis van kwaliteit.
Tuurlijk maar het is dansen op een dun koord, een paar blessures en we leveren toch een hoop in. Daarom rustig werken van wedstrijd naar wedstrijd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant als je dit nou gewoon elke week kan opbrengen kom je wel een heel eind. Tegenstander is kwalitatief van een niveau Heracles.
Verreweg de meeste wedstrijden hebben we onder Dick niet primair verloren op basis van kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |